Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

Originele pagina Red Sonja, geschonken door Vincenzo Viska Federici , beter gekend voor zijn werk aan Androïdes

vincenzoviskafederici.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

De teller staat ondertussen op 44 deelnemers. Vanaf volgende week zullen er normaal weer tekeningen verschijnen. Altijd spannend. Heel veel nieuwe namen die deelnemen. Weer iets om naar uit te kijken 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht

Originele voorproefcover gebruikt in de folders van standaard uitgeverij ter promotie van Vertongen en co album 22.  Nadien werd de cover nog herwerkt.

Geschonken door Hec Leemans en extra gesigneerd + voorzien van de nodige uitleg in potlood.

hecleemans1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Naast een voorproefcover, schonk Hec ons ook een originele cover van FC de kampioenen, " de superspecial" we kunnen Hec niet genoeg bedanken.

hecleemans2.jpg

superspecial1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Coming soon: Benjamin Blasco Martinez, Michael Dialynas en Alexandre Morellon 😀

Momenteel 50 deelnemers 💪

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geschonken door Jovan Ukropina. Personage Marianne uit de serie 1940 et si la France avait continue la guerre

received_872488766421300.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, Hollywood zei:

Geschonken door Jovan Ukropina. Personage Marianne uit de serie 1940 et si la France avait continue la guerre

received_872488766421300.jpeg

De vorige namen herkende ik van FACTS, maar hoe ben je deze nu tegen het lijf gelopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Tweetie zei:

De vorige namen herkende ik van FACTS, maar hoe ben je deze nu tegen het lijf gelopen?

Ik heb mijn bronnen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

2 originele pagina's geschonken door Dirk Stallaert - Plankgas en Plastronneke- Urbanus vertelt

stallaert1.jpg

stallaert2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...