Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

1 uur geleden, Hollywood zei:

Blijven volgen zou ik zeggen. Er komt nog heel wat moois aan. Zondag naar Aalst stript en daarna naar Brussel naar wel 2 zeer gegeerde tekenaars 😁 die beide aan de veiling zullen deelnemen. Spannend 😁

Lokaal talent?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Hollywood said:
1 hour ago, Ambreville said:

Lokaal talent?

Ja en nee 😁

't Is lokaal maar geen talent? :P;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, Yncke zei:

't Is lokaal maar geen talent? :P;)

Nee haha. Ene lokaal en de andere niet lokaal 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met deze kon ik niet langer wachten, betere foto's volgen. Originele pagina uit Sinbad geschonken door niemand minder dan Pierre Alary. 😀

Pierre Alary.jpg

PierreAlary2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geschonken door James Lloyd een van de illustrators van the Simpsons en futurama. Een WW op de staart als verwijzing naar de warmste week. Hij gooit tevens comics van de Simpsons uit het vliegtuig. 

received_761144501007358.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weinig reacties de laatste tijd. Misschien nu wat meer bij deze.Bij mij viel mijn mond allesinds open deze ochtend. Geschonken door Mathieu Reynes. Originele plaat Harmony 😍

received_766442323773073.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 minuten geleden, Waakwater zei:

Wie doet er mee met een pronostiekje voor de Hollywood stroperiger MFL 2019?

Pronostiekje voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Waakwater zei:

Het eindtotaal hé. 

Er komt nog meer af. Normaal meer kavels dan vorig jaar. Maar met hetzelfde eindtotaal 12900 spring ik een gat in de lucht

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, Hollywood zei:

Er komt nog meer af. Normaal meer kavels dan vorig jaar. Maar met hetzelfde eindtotaal 12900 spring ik een gat in de lucht

Is de kwaliteit minder dit jaar dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Laten we zeggen dat ik het niet kan inschatten. Vorig jaar kon je ongeveer nagaan dat een Cambré of Hermann zoveel zouden opbrengen. Nu heb ik van heel wat stukken geen flauw benul. Veel werk uit Amerika, waar ik zelf geen prijs kan opkleven. Ook de pagina van Reynes is voor mij een ? Er is weinig op de markt. Is dit eerder 500 of gaat dit richting 1200. Geen flauw idee

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...