Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

11 minuten geleden, Kool Thing zei:

pfffw net thuis en zwaar overboden voor de Bloks en de Criva

PS Ach het is voor het goede doel...

Die Dodier heeft wel alle records gebroken. Voor eigenlijk een vrij simpele tekening toch. O, wacht. Bone...

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, Ambreville zei:

Die Dodier heeft wel alle records gebroken. Voor eigenlijk een vrij simpele tekening toch. O, wacht. Bone...

Ik denk dat Samson wel met veel eer gaat lopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Afgeklopt op 15395 euro. Merci aan allen om dit weer een jaartje te volgen en om mee te bieden. Ik ga er ene op drinken 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tegen alle verwachtingen in 2 gewonnen (wat eigenlijk niet de bedoeling was 🥳) binnen mijn vooropgestelde budget. Ik ben de knepen van het vak “bieden” dus aan het leren...
Ik heb het zitten volgen tot op het einde, best wel spannend. Dat gedoe met een minuut extra na laatste bod is wel straf (wist ik niet dat dat zo in elkaar stak).

Bizar eigenlijk hoe in een paar minuten een prijs nog zo omhoog gaat (Vampirella ging op 1 minuut op het einde van 400 naar 550€).

Sommige tekeningen aangename verrassing voor de tekenaars denk ik qua prijs (bv. enkele forummers: Berte, Yncke, ...).
Proficiat Hollywood met het mooie eindresultaat!

D4053F82-C420-47EB-AB8F-183768BA6115.jpeg

BA80542C-F91A-4676-BDDB-B1DEE4127E69.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

mooi eindtotaal, maar heb toch de indruk dat sommige onder hun prijs weg zijn.

blij met mijn resultaat (Hopelijk komt hij nog eens naar Facts, dan kan ik het laten signeren)

afbeelding.thumb.png.ae96fb560920a5f9e2f863681b6b1a2b.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

@SPeeDy, goedhartige smeerlap! ;) (proficiat) Er waren twee tekeningen die mijn oogjes deden glinsteren en die ik met veel plezier zou inkaderen en aan mijn (lege) wall of fame zou hangen.  Samson (bovenal) door Swerts en Roboduck.  Helaas.  Nouja, "helaas".  Ik ben zeer blij met de bijzonder mooie opbrengst.  Mooi dat te zien.  Chapeau aan de organisator(s), betrokken tekenaars en uiteraard ook aan de bieders.  Die leggen toch maar een aardig bedrag neer.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sorry... Maar het is de schuld van degene die met Dagobert Duck aan de haal is gegaan. Als ik die had gehad was ik van Roboduck afgebleven. Tja, da’s het spel hé... Stuur me volgend jaar een PM dan blijf ik eraf (maar geen garantie dat er dan niemand anders de snoodaard gaat zijn natuurlijk).

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 hours ago, SPeeDy said:

Sommige tekeningen aangename verrassing voor de tekenaars denk ik qua prijs (bv. enkele forummers: Berte, Yncke, ...).

Inderdaad, ik ben gevleid met het resultaat. :) Thanks bieders en koper!

(En tout court: wat een resultaat, proficiat aan iedereen die dit organiseerde!)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Strips4life the day after: nog altijd mega fier op het resultaat , maar....

Koppijn van de champagne en het besef dat ik weer 100 pakjes mag maken op men eentje 😖

Deel dit bericht

Link naar bericht

Morgen nog een basketwedstrijd in Limburg.

Maandagavond begin ik er aan. Helaas examenperiode en ze hebben mij elke dag van begin tot einde op wachtdienst gezet. Ze konden geen beter moment uitkiezen 😣

Afkomen met ik moet pakjes maken had niet veel zin. Dus elke avond proberen enkele er door te krijgen.  Verzenden op 3 dagen zal dus niet lukken. 

Iemand laten helpen om in te pakken doe ik liever niet 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de geïnteresseerden:

2018 gemiddelde opbrengst per kavel 179 euro

2019 gemiddelde opbrengst per kavel 140 euro

Dus inderdaad een stukje minder. Ik merkte ook op dat er heel wat minder volgers waren op de stukken dan vorig jaar. Vorig jaar waren er minstens 10 stukken met 70-80 volgers. Terwijl nu alleen Dodier er 75 had en al de rest de 60 niet haalde.

Slechts enkele van de grote stukken haalden hun prijs. Smith, Sakai, Reynes, Dodier gingen boven of op hun prijs.

Terwijl vooral een Alary, Gioux, Robertson, Romita ferm onder prijs gingen. 

Dan weer andere onverwachts hoge prijzen Swerts, Potargent, Hansha.

Misschien was het aanbod te hoog, lag het aan de vrijdag ipv zondag. Reclame is er alleszinds meer gemaakt dan vorig jaar. Buitenlandse forum staan ook vol. Wel minder reclame door tekenaars zelf op hun pagina's. 

Ik denk dat er wel koopjes te doen waren op sommige dingen deze editie, wat in de vorige editie een pak moeilijker was. 

Landen waar de meeste tekeningen naar toe gaan:

1)België -47

2)Frankrijk- 15

3)Nederland- 12

4)Italië- 2

5)UK-1

6)Duitsland-1

7)Spanje-1

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, SPeeDy zei:

Sorry... Maar het is de schuld van degene die met Dagobert Duck aan de haal is gegaan. Als ik die had gehad was ik van Roboduck afgebleven. Tja, da’s het spel hé... Stuur me volgend jaar een PM dan blijf ik eraf (maar geen garantie dat er dan niemand anders de snoodaard gaat zijn natuurlijk).

Oh, neen hoor.  Dergelijke bedragen zijn geen spek voor mijn bek.  Elk jaar draag ik een klein bedrag bij aan Music for Life, maar ik heb mijn eigen goed doel te steunen.  Ik ben dat die naar jou gegaan is! 👍 En inderdaad, ik was 'm al vergeten, maar die Dagobert was een goede 3de.  Volgend jaar een Darkwing Duck? :) 

Mensen lijken verrast te zijn door de Samson.  Maar dat is eigenlijk min of meer wat ik verwacht had.  Ik denk dat sommigen niet helemaal bevatten hoe "big" Samson eigenlijk wel is onder verschillende generaties en hoeveel hij betekende.  En met het hele afscheid-verhaal in het achterhoofd.  Ik zou maar al te graag een Swerts-Samson in huis hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Toch wel spannend, zo'n veiling met een tijdlimiet.

Ik had me vijf minuten voor afsluiten opgesloten in de refter, en verwachtte eigenlijk een explosie aan biedingen in de laatste seconden. Beetje een anticlimax toen bleek dat er niemand meer een bod uitbracht...

Aan de andere kant wel goed, want ik ga het nu al niet kunnen uitleggen hoeveel geld die tekening kostte.

Hopelijk is de jongste blij met zijn Deadpool.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, esteban² zei:

Mensen lijken verrast te zijn door de Samson.  Maar dat is eigenlijk min of meer wat ik verwacht had.  Ik denk dat sommigen niet helemaal bevatten hoe "big" Samson eigenlijk wel is onder verschillende generaties en hoeveel hij betekende.  En met het hele afscheid-verhaal in het achterhoofd.  Ik zou maar al te graag een Swerts-Samson in huis hebben.

Het is ook gewoon een ontwerptekening - ja toch? - van wat een groot merk is geworden, nl. het stripfiguurtje Samson.

't Was trouwens mijn favoriet, maar ik had er geen 500 euro voor veil.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De samson is idd 1 van de 1e ontwerpen voor de strip er kwam. Staat er ook bijgeschreven evenals de datum.

Ja sommige stukken stonden al op prijs voor het einde naderde. Men wachtte niet zoals vorig jaar, toen gebeurde alles echt in de laatste minuut.

Pas op 3/4de van alle kavels is nog gestegen, sommige toch nog een verdubbeling. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...