Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

Helaas miste ik net als vorig jaar (toen vergeten, nu te laat thuis) het begin van de afloop van de veiling, waardoor ik al te laat was voor de eerste van de twee kavels die ik graag wilde winnen. Gelukkig had ik nog 1,5 minuut over voor de tweede, die dus net op tijd wel gelukt is.....:e005:

Nu hopen dat Hollywood begint met zijn Noorderburen:cheerf2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Hamirubi zei:

Het is ook gewoon een ontwerptekening - ja toch? - van wat een groot merk is geworden, nl. het stripfiguurtje Samson.

't Was trouwens mijn favoriet, maar ik had er geen 500 euro voor veil.

Inderdaad, uit 1990.  Hier lijkt Samson nog veel meer op de versie die op de eerste merchandise stond.  Er zijn wel een paar transformaties (ook op de merchandise) alvorens hij de definitieve stripversie werd, zoals we die kennen uit de albums.

PS: Miljaar zeg!  Ik had die Disenchantment niet gezien! Mijn hart. 😵

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja disenchantement moet zelf naar Zwitserland.

Alles voor België die betaald werd is gepakt. (32 stuks) Het meeste in tubes, want hoe stevig je ook verpakt, in die drukke periode gooien ze maar met de pakjes. Dan kies ik voor tubes.

Tubes zijn keihard en met dubbele rol die je er kan uittrekken dus kreuken zul je niet hebben. Alleen beetje omgekeerd rollen en onder boeken leggen. Ik kreeg de meeste tekening trouwens ook zo opgezonden.  

Ik heb dit toch liever, want anders zit er hier en daar toch een kreuk of plooi in , en deze gaan er helemaal niet meer uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 minuten geleden, Hollywood zei:

Ja disenchantement moet zelf naar Zwitserland.

Alles voor België die betaald werd is gepakt.

Oh......discriminatie, de post doet er al langer over naar buitenland en dan ook nog later verzenden😪

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee ze zijn gepakt. Nog niet verzonden. Morgen Nederland pakken. Ik werk elke dag tot 17u. Kan enkel donderdag naar de post. Dus geen discriminatie. Moeten er nog 30 betalen zelf

Deel dit bericht

Link naar bericht
44 minuten geleden, Hollywood zei:

Nee ze zijn gepakt. Nog niet verzonden. Morgen Nederland pakken. Ik werk elke dag tot 17u. Kan enkel donderdag naar de post. Dus geen discriminatie. Moeten er nog 30 betalen zelf

Was ook grapje😂......

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Hollywood zei:

Het meeste in tubes, want hoe stevig je ook verpakt, in die drukke periode gooien ze maar met de pakjes. Dan kies ik voor tubes.

Tubes zijn keihard en met dubbele rol die je er kan uittrekken dus kreuken zul je niet hebben.

Ik denk dat de post het hele jaar door smijt met pakjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mja, dat is geen geheim.  De druk van bovenaf is natuurlijk reden nummer één.  En nonchalante zakken heb je overal. Ik kan zowaar een boekenreeks schrijven over al wat ik meegemaakt en gezien heb tijdens mijn vakantiejobs (3 jaar op een rij) bij bPost.  En mensen die in 'anonieme' of 'discrete' verpakkingen en dergelijke geloven, vergeet dat maar.  Een postbode weet alles.  ALLES.  En bijgevolg ook vaak het hele team. Maar goed, dat is voor een andere thread. ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Post mag blij zijn dat je voor hen kiest. Concurrenten genoeg tegenwoordig.

Ik hoop alleen dat ze die tube niet in mijn brievenbus proberen te persen. 't Is zo'n pakjesmodel, maar die zijn niet voorzien op tubes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, esteban² zei:

Ik zie het gelukkige gezicht van de postbediende al voor mij. :D 

Plooien ga ze hem allesinds niet kunnen doen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/12/2019 om 22:33, SPeeDy zei:

Tegen alle verwachtingen in 2 gewonnen (wat eigenlijk niet de bedoeling was 🥳) binnen mijn vooropgestelde budget. Ik ben de knepen van het vak “bieden” dus aan het leren...
Ik heb het zitten volgen tot op het einde, best wel spannend. Dat gedoe met een minuut extra na laatste bod is wel straf (wist ik niet dat dat zo in elkaar stak).

Bizar eigenlijk hoe in een paar minuten een prijs nog zo omhoog gaat (Vampirella ging op 1 minuut op het einde van 400 naar 550€).

Sommige tekeningen aangename verrassing voor de tekenaars denk ik qua prijs (bv. enkele forummers: Berte, Yncke, ...).
Proficiat Hollywood met het mooie eindresultaat!

D4053F82-C420-47EB-AB8F-183768BA6115.jpeg

Ik was net te laat thuis op het moment van de veiling, is voor 5 EUR meer dan mijn bod gegaan. Ik was slecht gezind :)

Proficiat, maar toch een beetje jaloers :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
31 minuten geleden, Ambreville zei:

Jullie weten toch dat er een app is? De Grella is in de frituur van Stevoort gewonnen.

Ik was aan het mini-voetballen :) Alhoewel ik in doel sta, was het toch een raar zicht geweest, vermoed ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 hours ago, Kristof Berte said:

Ik was aan het mini-voetballen :) Alhoewel ik in doel sta, was het toch een raar zicht geweest, vermoed ik.

Dus de mini-voetbal was belangrijker blijkbaar. 😜

Ik zou kunnen zeggen dat ik het goed zal maken op een volgende stripbeurs door bij jou een origineeltje te kopen, maar dan heb je nog altijd die Roboduck niet natuurlijk...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op schema. Labels voor België geprint en geplakt. Pakjes Nederland gemaakt. Morgenavond printen en Frankrijk inpakken. 

FB_IMG_1576011907689.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 uren geleden, Ambreville zei:

Jullie weten toch dat er een app is?

Die heb ik dan ook gebruikt, maar daar had ik weinig aan gehad als er één of andere storing had geweest. Smartphones moeten bij ons in de refter blijven uit veiligheidsoverwegingen (explosiegevaar, ...).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij mijn werkgever is dat ook het geval.  Smartphones moeten weg blijven van de werkvloer.  Het staat daar trouwens vol met duizenden en duizenden kleine en giga-grote magneten allerhande, wat wel degelijk een puntje-puntje effect veroorzaakt op bepaalde toestellen.  (ik ben de benaming kwijt)  Het is ook beter voor de smartphone dat die daar niet ligt, zo staat omschreven in de veiligheidsinstructies.  Geen idee of het realiteit of een lepe truuk is, maar ik heb het in mijn tijd daar niet uitgetest. ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Pakjes België verzonden , mijn vrouwtje was zo lief om er mee naar de post te sleuren. Eentje is blijven liggen, das dan voor donderdag. Vanavond Nederland labelen, dan kunnen ze morgen ook mee, en Frankrijk inpakken. Over halfweg 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht

Belgïe, Nederland en Frankrijk verzonden. Nog 7 te gaan, waaronder nog 2 uit België.

5 onbetaalde kavels - gemaild met catawiki. Gewonnen door 3 bieders, waarvan 1 betrouwbaar (reeds meer gekocht) maar 2 andere nog nooit iets gekocht. Hopelijk geen fun bieders hierop. Gaat toch nog om een aanzienlijk bedrag 🤐 

Ik slaag er in, om binnen de week alles te kunnen versturen (iets van 80 pakjes), en toch slagen mensen er niet in om binnen de week 1 betaling uit te voeren

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja alles van België die woensdag vertrok werd geleverd. Eentje kwam niet aan, of zit nog ergens bij de post. Zou weer niet raar zijn. Ik controleer ook telkens of het aangekomen is of niet. Zou nie mogen, krijg dan nog meer stress 🤐

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...