Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

43 minuten geleden, The Alderwood zei:

Ik vind dat Dave 't goed gedaan heeft; Chapeau.

Meer dan goed!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 hours ago, Hollywood said:

Aan allen die deze veiling volgden ( misschien soms tot vervelens toe )

Aan allen die mee boden op de veiling

Aan alle tekenaars met een warm hart

Aan Kristof Berte voor de morele steun :e002:

Aan Kontiki voor de back-up :e005:

Aan Peter Bonte dat ik gebruik mocht maken van jou getekende reep (en ik denk tevens voor het laatste duwtje) :e008:

BEDANKT!!!

Veiling werd afgeklokt op +-2800 euro, 5 keer meer dan ik had durven hopen voor ik er aan begon.

Nu rest mij enkel nog te mailen naar iedereen, hopelijk kan iedereen ook wat geduld opbrengen, want ik heb nog niet alle tekeningen mogen in ontvangst nemen en heb morgen oudercontact.

Bedankt hiervoor

Goed gedaan!

ik wacht in spanning op betaalinstructies ed ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, the pope zei:

Goed gedaan!

ik wacht in spanning op betaalinstructies ed ;)

Wat heb je gewonnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk niet dat er veel mee kon uitgehaald worden. Ik denk dat de meeste tekening wel hun prijs zijn gegaan. 

Ik ben 28/11 gestart, en heb het up to date blijven houden en interesse blijven wekken door telkens nieuwe toevoegingen te doen. 

Ik probeer in Wachtebeke te raken. Vandaag niet (oudercontact en etentje met de collega's), morgen moeten ik en de vrouw (want we hebben beide 4 weken non stop aan musicforlife gewerkt -zij voor clinodogs) nog om alle cadeautjes :e001: . Als het lukt is het zaterdagavond.

Ik ga er aan beginnen sie , met rondmailen :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minutes ago, The Alderwood said:

Wat heb je gewonnen?

gewonnen? Conz, maar ik plan er gewoon voor te betalen, dus die term vind ik slechts matig geschikt :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geweldig aanbod.

Volgend jaar weer!

En ga vandaag maar naar Wachtebeke. Een oudercontact is toch maar wat gepalaver - best te skippen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verplicht nummertje een oudercontact. :e001:

Ligt een cheque klaar in de auto, nu nog zorgen dat ik er raak. Nog heel wat te doen morgen. Beetje drukker geweest dan verwacht. :e010:

Indien we weer worden geselecteerd (ik veronderstel van wel-is het 2de jaar op rij), kan ik uiteraard opnieuw iets proberen op te zetten. 

We moeten het hebben van dergelijke acties om het jaar rond te komen. Want er komt een pak meer geld bij kijken dan de meeste mensen denken. Vroeger organiseerden we comedyshows met oa Piv Huvluv, Lamoot- maar daar was de winstmarge een pak kleiner. Het werk dat we er moesten insteken, een pak lichter natuurlijk. Het is wat wikken en wegen.

Deze keer iets vroeger binnen sparen aan de tekeningen, en iets langer online plaatsen, en iets vroeger stoppen. Allemaal te dicht op elkaar geweest. Mijnen euro was te laat gevallen dit jaar voor dergelijk initatief.

Op zoek naar een nieuwe lichting tekenaars, want 2 keer aan dezelfde mensen vragen is nogal wat beschamend. :e008:

Tenzij ik iets anders op poten probeer te krijgen, heb zelf al een ideetje :116: TO BE CONTINUED

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, the pope zei:

gewonnen? Conz, maar ik plan er gewoon voor te betalen, dus die term vind ik slechts matig geschikt :D

De gebruikte termen zijn "gewonnen"en "overboden". De veilingwereld kent wel winnaars, maar geen verliezers. :e007: 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Update: alle kopers buiten 1 hebben van zich laten horen. De meeste komen van dit forum, waarvoor mijn dank. 

Ik wacht nog enkele dagen, en daarna wordt de pagina van de rosse ridder opnieuw te koop gesteld :e001:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Elk jaar opnieuw denk ik dat het hoogtepunt vorige Kerst al gehaald werd en ze daar in de komende warmste week onmogelijk over kunnen.  Maar kijk, alweer een record voor MFL.  Bijna 11 miljoen, aangezien alle acties nog niet rond zijn.  En dat grotendeels énkel door Vlaanderen, "slechts half België", bij wijze van spreken.  Dit terwijl héél Serious Request "amper" 5 miljoen (wat óók mooi is natuurlijk!) wist op te halen, een initiatief dat op héél Nederland kan rekenen, meer dan het dubbel aantal inwoners. We zijn een vrijgevig volk, zoveel is duidelijk.  Het zou volgens mij een goed idee zijn moest SR van hun oude formule afstappen en MFL volgen, dat heeft de actie(s) heel wat goeds gedaan destijds.  Mensen kunne massaal de goede doelen steunen die ze zélf kiezen of bijdragen aan de pot die verdeeld zal worden.  Het zou, denk ik, minstens het overwegen waard zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

In Wallonië werd ook een record gebroken. In dat nog minder bevolkte gebied bracht de actie 4.115.330 euro op met 251 goede doelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, esteban² said:

Elk jaar opnieuw denk ik dat het hoogtepunt vorige Kerst al gehaald werd en ze daar in de komende warmste week onmogelijk over kunnen.  Maar kijk, alweer een record voor MFL.  Bijna 11 miljoen, aangezien alle acties nog niet rond zijn.  En dat grotendeels énkel door Vlaanderen, "slechts half België", bij wijze van spreken.  Dit terwijl héél Serious Request "amper" 5 miljoen (wat óók mooi is natuurlijk!) wist op te halen, een initiatief dat op héél Nederland kan rekenen, meer dan het dubbel aantal inwoners. We zijn een vrijgevig volk, zoveel is duidelijk.  Het zou volgens mij een goed idee zijn moest SR van hun oude formule afstappen en MFL volgen, dat heeft de actie(s) heel wat goeds gedaan destijds.  Mensen kunne massaal de goede doelen steunen die ze zélf kiezen of bijdragen aan de pot die verdeeld zal worden.  Het zou, denk ik, minstens het overwegen waard zijn.

Correctie: in Vlaanderen wonen 6 miljoen inwoners, en in Nederland 17 miljoen. Dat is drie keer zoveel.

Vlamingen doneerden 10 miljoen euro, en Nederland 5 miljoen. Dat is de helft.

Dus de vergelijking maakt duidelijk dat de Vlaming maar liefst het zesdubbele dan de Nederlander geschonken heeft voor noodlijdenden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Correctie : Bijna 7,5 miljoen inwoners volgens Wikipedia. :)  Maar kom, het doet er niet toe.  Dankzij de info van @Kontiki besef ik nu dat we 't dus nóg straffer gedaan hebben.  Ik was me helemaal niet bewust van het feit dat er ook zo'n Waals initiatief bestond, tof.  Dit terwijl ik nochtans wel de buitenlandse tegenhangers ken.  Dat Waalse bedrag opgeteld met MFL, indrukwekkend voor ons klein Belgenlandje!  Een mens kan er alleen maar blij om zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat een onzin om énkel zoiets uit die posts te concluderen.  Niemand maakt er een België-Nederland van.  Er werd gewoon een vergelijking getrokken dat aantoont waarom ik persoonlijk zo onder de indruk ben van wat in die week bij elkaar gehaald werd.  Helemaal niets negatiefs, zo heb ik heel duidelijk aangegeven dat het bedrag van Nederland óók mooi is.  Elke Euro is van tel.

Music For Life was voorheen hetzelfde concept als Serious Request, ten tijde van 'Het Glazen Huis' zelfs exact hetzelfde.  En met dezelfde thema's.  Music For Life evolueerde.  Aanvankelijk was die verandering een moeilijke start.  Mensen vonden het blijkbaar ook ingewikkeld, maar daar werd aan gewerkt.  Vervolgens werd er ook van de vaste thema's afgestapt.  En sindsdien was er alleen maar gigantische groei.  Ik las verscheidene berichten uit NL waaruit blijkt dat Serious Request "alweer" (zo werd het omschreven, niet mijn woorden voor de duidelijkheid) daalde qua opbrengst.  Vandaar dat ik de bedenking maakte dat de Nederlandse collega's misschien konden overwegen hetzelfde te doen.  Ik geloof oprecht dat het een gigantische duw zou geven.  En wie kan daar iets op tegen hebben? ;) 

Nothing more, nothing less.

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, esteban² zei:

Wat een onzin om énkel zoiets uit die posts te concluderen.

On-topic : Enfin, het was in ieder geval hartverwarmend de onwaarschijnlijke inzet te zien.  De beloning was evenredig.  Meer moet daar uiteindelijk niet over gezegd worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De reden dat ik al jaren niet meer doneer aan SR is dat ik in deze week over schakel naar een ander radio station.

ik erger mij kapot aan een DJ die zich vrijwillig in een huis laat opsluiten en dan iedere 10 minuten

loopt te klagen dat hij honger heeft mede omdat het doel tegenwoordig niet eens meer om eten gaat.

Maak gewoon gezellige radio met een positieve boodschap in plaats van zelf beklag.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Resultaat van de veiling, mits een klein beetje opleg! This is why we do it. :hartje:

Er komt normaal een 2de editie, ben er deze keer al mee bezig. Mits voldoende tekeningen krijgen we een ruggesteuntje van catawiki. To be continued. :e012:

glenn1.jpg

glenn2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Al een voorsmaakje voor de 2018 en tevens laatste editie. Met dank aan Gwendal Lemercier , gekend van oa Elfen, Durandal en Orakel. Ondertussen al 8 toezeggingen en we hebben deze keer nog wat tijd :e005:

Lemercier.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...