Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

Zojuist, The Alderwood zei:

Wat is er met marini?

Die schonk zogezegd een illustratie weg op zijn facebook. Eentje waar hij normaal een paar duizend euro zou voor vragen. Toevallig een Amerikaan die hem krijgt, toevallig is hij net in Amerika geweest. Ik geloof niet dat die mens zo een illustratie weg schenkt, terwijl hij voor een tekening bij zijn koffie 600 euro vraagt. Alles om wat aandacht te krijgen.

Link naar reactie
1 uur terug, Hollywood zei:

Vanaf 15u op 2dehands. Grote zoekplaat gepubliceerd in het nieuwsblad deze zomer. Tuinmannen klappen uit de biecht. Na Lectrr steekt is er nu Lectrr schenkt (vanalles) . A4 gesigneerd chinese inkt

20180829_122336.jpg

Vroeger dan verwacht thuis, dus bij deze de link: https://www.2dehands.be/boeken-strips/stripboeken/overige-stripboeken/originele-gepubliceerde-tekening-van-lectrr-450293187.html

Link naar reactie
1 minuut geleden, The Alderwood zei:

Prijzige startprijs me dunkt

Op aanvraag. Vorig jaar ging de tekening van Lectrr heel snel naar 200, die was alles behalve complex zoals deze. Ik verwacht wel dat deze prijs zal gehaald worden en zelf meer. Hij verkoopt echt zelden zijn werk, laat staan zo een tekening. Maar het publiek is wel beperkter dan voor buitenlandse tekenaars. Afwachten dus 

Link naar reactie
27 minuten geleden, The Alderwood zei:

Nice, die zou je moeten ophangen in de club. Beter: een gulle weldoener zou die moeten kopen via de veiling en dan schenken aan de club.

als nu iedere Reper 5 euro schenkt voor deze tekening, dan kan die opgehangen worden in de club, volgens het aantal Repers die geregisteerd zijn, zou dit een mooie som opbrengen.

Link naar reactie

Amai, uiterst sympathiek en klinkt leuk.

Praktisch uiteraard iets moeilijker, denk ik.

Hoeveel mensen willen zich hierin verbinden? Stel dat er 11 zijn, komt dit op 55 euro. Ik denk dat deze tekening (door mij geschat) toch een 150 euro zou moeten kunnen opleveren.  Stel dat ik de veiling niet win, hoe krijg ik het geld terug naar iedereen. 

Nog eens over nadenken, maar ik ben gecharmeerd 🤗

Link naar reactie
10 uren geleden, Theoak zei:

Als de tekening niet wordt gekocht vanwege een hoger bod dan het bedrag overmaken aan dit doel.

Count me in.

Uiterst sympathiek gasten. Ik stel het volgende voor. Wie wil helpen kan mij een pb sturen. Ik stuur dan mijn gegevens terug. Ik ga deze uiteraard niet openlijk posten. Ik hou het aantal deelnemers bij en zal deze updaten op het forum. Sounds like a plan? Andere voorstellen mag ook.

Link naar reactie
2 uren geleden, Hollywood zei:

Uiterst sympathiek gasten. Ik stel het volgende voor. Wie wil helpen kan mij een pb sturen. Ik stuur dan mijn gegevens terug. Ik ga deze uiteraard niet openlijk posten. Ik hou het aantal deelnemers bij en zal deze updaten op het forum. Sounds like a plan? Andere voorstellen mag ook.

ik doe mee

Link naar reactie
3 uren geleden, Hollywood zei:

Uiterst sympathiek gasten. Ik stel het volgende voor. Wie wil helpen kan mij een pb sturen. Ik stuur dan mijn gegevens terug. Ik ga deze uiteraard niet openlijk posten. Ik hou het aantal deelnemers bij en zal deze updaten op het forum. Sounds like a plan? Andere voorstellen mag ook.

Ik doe ook graag mee

Link naar reactie
Op 29-8-2018 om 19:29, The Alderwood zei:

Nice, die zou je moeten ophangen in de club. Beter: een gulle weldoener zou die moeten kopen via de veiling en dan schenken aan de club.

 

Sympathiek idee, maar een origineel ophangen in de fitnessruimte is niet zo praktisch.

Je kunt beter een uitvergroting laten printen op kunststof of canvas, dat kost tegenwoordig maar een paar tientjes.

Link naar reactie
4 minuten geleden, Boekenmagazijn zei:

 

Sympathiek idee, maar een origineel ophangen in de fitnessruimte is niet zo praktisch.

Je kunt beter een uitvergroting laten printen op kunststof of canvas, dat kost tegenwoordig maar een paar tientjes.

Dat is ook een mogelijkheid, ik krijg zondag van Cinzia tevens een getekend schrijven dat deze tekening mag gebruikt worden om reclame te maken voor de club. Ter promotie, op flyers of affiches.

Link naar reactie

Het idee kwam er van een forummer om de tekening van Cinzia Di Felice te proberen winnen voor de club.  Wie wil kan 5euro doneren. Gewoon een pb sturen naar mij en je krijgt mijn gegevens. Indien de tekening niet zou worden gewonnen zou het gedoneerde bedrag integraal naar het goed doel worden overgestort. Voorlopig zijn er al 9 mensen die een donatie schonken. Waarvoor dank. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...