Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

2 uren geleden, Lefranc zei:

Is er al een concrete datum voor de start van de veiling en hoe ga ik weten wanneer het start ? Hebben jullie een facebook pagina ?

Er zijn wat zaken die mij interesseren en waarvoor ik wel wat dieper in mijn portemonnee wil duiken.

Veiling start normaal 1e week van december via carawiki.  De link zal uiteraard tijdig meegedeeld worden. Voor Facebook stuur je maar een pb

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 17/9/2018 om 19:17, Hollywood zei:

A3 geschonken door Francesco Mucciacito , gekend van Medicis

Recent gepubliceerd in Italië https://www.lospaziobianco.it/francesco-mucciacito-immagina-lo-spazio-bianco/

Met een kleine verwijzing naar mijn veiling, super!

francescomucciacitta.jpg

Ik merk de verwijzing niet meteen, waar zit die?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
On 9/11/2018 at 3:56 PM, devilcreator said:

De actieregistratie staat open op dewarmsteweek.be, dus je kan deze veiling registreren.

Inschrijven via Facebook ???? Waarom doen ze at zo klantonvriendelijk? Ik ken mensen die zelfs nog klagen als je iets via internet moet doen, en nu is internet zelfs al niet genoeg meer.

Link naar reactie

Nogmaals ter verduidelijking.

Veiling loopt via veilingsite catawiki.

Startdatum 23/11 tem 1/12

Indien de link beschikbaar is, wordt deze hier geplaatst.

Tekeningen die later ten huize komen, zullen dan via 2dehands worden verkocht. Ik hoop van niet, maar de kans bestaat dat er 1 of 2 buiten datum zullen vallen.

Als mijn plaatje klopt volgen er nog 11 tot nu toe ongekende tekeningen

Link naar reactie
4 uren geleden, Lecram zei:

Ik denk dat je een hele mooie opbrengst gaat genereren voor het goede doel.......ik ga zeker meebieden😊 

 

Thanks, ik heb in ieder geval mijn uiterste best gedaan. Van begin april tot nu. Nog een 6 tal weken te gaan en het is zo ver. 

Vanaf dan is het even uit mijn handen. Enkel het versturen wordt nog een zware opdracht 😂

Link naar reactie
39 minuten geleden, Hollywood zei:

Nogmaals ter verduidelijking.

Veiling loopt via veilingsite catawiki.

Startdatum 23/11 tem 1/12

Indien de link beschikbaar is, wordt deze hier geplaatst.

Tekeningen die later ten huize komen, zullen dan via 2dehands worden verkocht. Ik hoop van niet, maar de kans bestaat dat er 1 of 2 buiten datum zullen vallen.

Als mijn plaatje klopt volgen er nog 11 tot nu toe ongekende tekeningen

De veilingopbrengsten van kopers en verkoper, gaat die in eigen zak van Catawiki of ook naar het goede doel?

Link naar reactie
3 minuten geleden, Dedi Kass zei:

De veilingopbrengsten van kopers en verkoper, gaat die in eigen zak van Catawiki of ook naar het goede doel?

De veilingsopbrengsten van verkoper gaat naar mij. Voor de koper gaat het richting catawiki. Maw ik hoef geen commissie te betalen. Het bedrag dat het zal geveild worden wordt integraal gestort. De koper zal uiteindelijk wel een deel aan catawiki moeten betalen. 

Link naar reactie
1 minuut geleden, Hollywood zei:

De veilingsopbrengsten van verkoper gaat naar mij. Voor de koper gaat het richting catawiki. Maw ik hoef geen commissie te betalen. Het bedrag dat het zal geveild worden wordt integraal gestort. De koper zal uiteindelijk wel een deel aan catawiki moeten betalen. 

Met naar mij bedoel ik uiteraard het goede doel, ter verduidelijking. Ik werk gratis 😉 , 

Link naar reactie
32 minuten geleden, Hollywood zei:

De veilingsopbrengsten van verkoper gaat naar mij. Voor de koper gaat het richting catawiki. Maw ik hoef geen commissie te betalen. Het bedrag dat het zal geveild worden wordt integraal gestort. De koper zal uiteindelijk wel een deel aan catawiki moeten betalen. 

Jammer dat Catawiki weer met de kosten gaat lopen, er zouden hierop geen kosten mogen gerekend worden, dit is in het nadeel voor het goede doel, hierdoor zal de geboden bedragen merkelijk lager liggen daar er 9 % kosten dienen betaald te worden. Met deze bewijst Catawiki dat zij geen goede doelen steunen, maar enkel hun zakken willen vullen ten kosten van een goed initiatief. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...