Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

16 uren geleden, Hollywood zei:

Thanks, ik heb in ieder geval mijn uiterste best gedaan. Van begin april tot nu. Nog een 6 tal weken te gaan en het is zo ver.ย 

Vanaf dan is het even uit mijn handen. Enkel het versturen wordt nog een zware opdrachtย ๐Ÿ˜‚

Ik zal mijn best doen, misschien meerdere objecten naar hetzelfde adres๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Šย 

Link naar reactie

Er is in ieder geval voor elk wat wils. Grote verscheidenheid aan tekeningen. Veel diverse stijlen. Naar mijn inziens toch heel wat tekeningen of pagina's waarvan toch weinig op de markt is, of toch in ieder geval moeilijker te vinden. Niet altijd bekende namen, maar toch heelย  mooi werk (bv Delval en Dress) Ik ben in ieder geval deze schitterende tekenaars allemaal dankbaar. Nooit gedacht dat het zo een vaart zou lopen. Hopelijk wordt de doelstelling na 1 december ook bereikt. Het krijgen van zoveel tekeningen is gewoon onvoorstelbaar, hopelijk wordt het eindbedrag dit ook, maar dit is het enige waar ik geen controle over heb.

Link naar reactie

Er zitten uit eigen collectie deze keer 2 tekeningen (Batman en Wonderwoman) in van Rantz.

Een cover van Jommeke is toch net iets teveel van het goeie. Ik ben zelf maar een simpele verzamelaar. Er zitten hier waarschijnlijk veel anderen die 100 keer meer tekeningen hebben dan mijย ๐Ÿ™‚

Toch even meegeven dat ik voor mezelf van tekenaars niet krijg , alles wat geschonken wordt gaat naar de veiling.ย  Ikzelf heb er geen baat bij, integendeel ik steek er altijd nog eens aan toe. Maar ik doe dit graag voor mijn club en spelers. De enige return die ik krijg is het zeer leuke contact met alle tekenaars, en dit is voor mij voldoendeย โ˜บ๏ธ

Link naar reactie

Berichtje van Kristof Berte op zijn facebookpagina, en weldra in de kranten. Kristof wordt tevens "peter" van onze rolstoelbasketbalploegen.

NIEUWS!! Voor elk verkocht album vanย Lise op Monstereilandย 2: het levende land, gaat er 1 EUR integraal naarย Dienstenaanhuis Lions Zedelgem. Het materiaal voor deze rolstoelbasketters is ontzettend duur. De rolstoelen worden op maat gemaakt, en kosten voor een volwassene al snel 7 000 EUR. Op deze manier hopenย Uitgeverij Syndikaatย en ikzelf (Kristof Berte) ons steentje bij te dragen. Gisteren eventjes aan een training meegedaan, en ik kan verzekeren dat dit topsport is. Deze sporters verdienen de beste ondersteuning! Het album ligt vanaf november in de winkels, dus je weet wat te doen!ย 

Lions.jpg

Link naar reactie

Mooi initiatief! Rolstoelbasket is niet voor mietjes en verdient alle steun. Sowieso staan para-sporten altijd in de schaduw van de 'gewone' sporten terwijl ze alle aandacht verdienen.

Als ik zie wat dorpsgenoot Peter Genyn allemaal doet en moet doen, en daar uiteindelijk de vruchten (lees medailles) van plukt, stoort het mij geweldig dat zoiets nauwelijks in het nieuws komt. En dan heb ik het nog niet over de financiรซle kant van het verhaal.

Link naar reactie

De douches in de sporthal zijn 2 jaar geleden aangepast aan deze sporters. Er zijn uitklapbare stoelen gemonteerd onder de douchekranen. Ze verplaatsen zich dus van hun gewone rolstoel naar een gemonteerde stoel. Daarvoor diende het op plastieken tuinstoelen te gebeuren, met het gevaar dat er al eens eentje doorbrak. Niet alle sporters zitten permanent in een rolstoel. Je hebt ook spelers met een onderbeen amputatie aan 1 kant, die kunnen staan, met gevaar van weg slippen, want die huppelen de douche binnen. Maar als het nat ligtย ๐Ÿ™„

Ook spelers met kinderverlamming kunnen nog steeds wandelen, al zijn ze een stuk minder mobiel als wij uiteraard.ย 

Een sportrolstoel of gewone rolstoel komt niet onder de doucheย ๐Ÿ˜‰

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...