Ga naar inhoud

SouthEast Comics: Projecten & Updates


SouthEast Comics

Recommended Posts

Een definitief oordeel kan ik nog niet geven en eerlijkheidshalve moet ik ook meegeven dat ik geen interesse meer heb in superhelden (THE UNNAMED was ook een beetje een antisuperheldenantwoord) maar wat ik erg goed vind aan de eerste pagina is hoe overzichtelijk het is. De lezer weet meteen waar de personages zich bevinden in de setting en het is te volgen zonder tekst.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Meestal plaats ik dat op instagram, dus daar zou je wel kunnen gaan kijken. (@theorphansmemento of @southeastcomics)

 

Voor deze hobbyproject (ik heb nog een ander lopen, meer richting semi-pro kwaliteit) ga ik voornamelijk 'targetten' op digitale uitgaves. Ik doe alleen nog aan POD via Indyplanet, maar dat is qua verzendkosten voor de koper alleen maar aantrekkelijk als je ergens in Noord-Amerika zit.

 

TPB staat overigens wel op mijn lijst, maar goed, eerst maar eens deze volume afmaken. :)

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie
16 minuten geleden, SouthEast Comics zei:

Meestal plaats ik dat op instagram, dus daar zou je wel kunnen gaan kijken. (@theorphansmemento of @southeastcomics)

is me erg modern :) en ik heb Instagram op een klein scherm (telefoon) en hier op het forum is een grotere weergave mogelijk, natuurljik. Maar wat je wil natuurlijk.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

ARTIFACTS eindigt in het vijfde nummer van de reguliere serie. Art door Mike Gallagher. Kleur zal waarschijnlijk weer gedaan worden door Edwin Domingo. Zoals zo vaak in superhelden comics, vind de eindstrijd plaats in het centrum van een grote stad. Maar deze keer gaan we voor de fictieve stad Arches City!

AlfaIsh05pg12.jpg

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Oproepje voor de belangstellenden. Voor mijn kort verhaal PROMISE die in het Nederlands zal worden verspreidt op social media zoek ik een teksteditor. Voor maximaal 7 pagina's met ongeveer 4-6 kaders per pagina. Helaas zit er geen financiële vergoeding bij in, maar wel naamsvermelding als Kick-Ass editor van deze anti-pest project. :D  Bij interesse kan ik het verhaal vandaag of morgen naar je opsturen, met als deadline 7 dagen om te editten.

 

Laat maar een bericht achter of een PM bij INTERESSE. :)

 

Edit: Off topic: is er een manier dat ik mijn ALFA comic THREAD naam kan veranderen in iets anders? Of is dat niet mogelijk?

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...