Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
SouthEast Comics

SouthEast Comics: Projecten & Updates

Recommended Posts

16 minuten geleden, SouthEast Comics zei:

Meestal plaats ik dat op instagram, dus daar zou je wel kunnen gaan kijken. (@theorphansmemento of @southeastcomics)

is me erg modern :) en ik heb Instagram op een klein scherm (telefoon) en hier op het forum is een grotere weergave mogelijk, natuurljik. Maar wat je wil natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

UPDATE:
- Nummer 3 is al een aantal weken te verkrijgen op ComiXology.

- Nummer 4 zal later dit jaar volgen in September of Oktober.

- Een ALFA: Christmas one-shot zal in December volgen. Een verhaal dat zich afspeelt tussen nummer 4 en 5.

- De conclusie van de ARTIFACTS verhaallijn zal eindigen met nummer 5 in het eerste kwartaal van 2019.

Een aantal voorbeeld pagina's zal volgen. Eerst beginnen we met nummer 4. Art door Rodrigo Stella en Edwin Domingo. Hier zien we het team (Sky, Marcus, Eddie en Claudette) jacht maken op Serafina.

ALFA4pg03 colored.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

ALFA: Christmas (one-shot) art door Federica Di Tizio en Marika Esposto. Dit nummer is een hommage aan Uncanny X-Men #341. Hier zien we ALFA teamlid Sky, die kennelijk niet zoveel interesse heeft om in te gaan op de avances van deze gladde Italiaan.

13_alfa6_col.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

ARTIFACTS eindigt in het vijfde nummer van de reguliere serie. Art door Mike Gallagher. Kleur zal waarschijnlijk weer gedaan worden door Edwin Domingo. Zoals zo vaak in superhelden comics, vind de eindstrijd plaats in het centrum van een grote stad. Maar deze keer gaan we voor de fictieve stad Arches City!

AlfaIsh05pg12.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

En ondertussen word er al gewerkt aan ALFA #6. Script is af en zal worden opgestuurd naar vaste tekenaar Mike Gallagher. Deze keer zal ik de verhaallijnen korter houden. Waar ARTIFACTS 5 issues en een Xmas one-shot in totaal zal hebben, zal de volgende story-arc (MARKED FOR DEATH) 2 nummers lang zijn.

Inmiddels ben ik ook al aan het kijken voor eenvoudige t-shirt designs. In eerste instantie voor mijzelf, lol, en als het mij bevalt zal ik het dan ook gratis weggeven voor iedereen die de TPB versie van ALFA zal gaan kopen in 2019.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In tegenstelling tot wat ik de vorige keer vermeldde heb ik besloten om na het eerste volume van ALFA te gaan stoppen met deze serie. Ik heb besloten om mij te gaan concentreren op andere comics.

Hier is een update:

1) Zo ga ik met mijn vaste tekenaar Mike, een post apocalyptische one-shot maken van max 32 pagina's.

2) Mijn kort verhaal tegen pesten (dat voorheen gepubliceerd was in GrayHaven Comics' You Are Not Alone 4) zal verspreid worden over social media door een anti-pest organisatie uit Nederland. Ik kon het al afgelopen juni/juli laten verspreiden, maar ik heb aangegeven dat ik mijn originele verhaal van 4 pagina's lang ga verlengen met 3 extra comic pagina's. Meteen een goede indruk achterlaten. :)

3) ALFA #4 is vertraagd. Ik schat hierin dat ik het ga publiceren tussen November en Januari van volgend jaar. (anti-pest project heeft voorrang)

4) ALFA #5 zal kort daarop volgen aangezien die al bijna helemaal af is.

5) De ALFA one-shot komt sowieso in december en het verhaal speelt zich af tussen #4 en #5.

6) In de ALFA trade paperback komt er nog een 6-pagina tellende afsluiting van het geheel.

7) Ik heb wel met Mike gesproken of hij een one-shot wil schrijven en tekenen over Eddie Lawrence's avonturen, aangezien zijn verhaal nog niet is afgerond in de reguliere ALFA serie.

8- Ook nog eens bezig met een mini-serie in de stijl waar Marvel/Hulu's Runaway's de wereld van Final Fantasy VII ontmoet.  Het zal nog wel een jaar of twee jaar duren voordat ik deze publiceer. Er is pas een cover en 3 sequential pagina's af. Ik zal in ieder geval nog gauw genoeg een cover hier op het forum plaatsen.

Ondertussen kan je op mijn instagram account @theorphansmemento een aantal character designs zien van Mike en nog andere art van bovenstaande projecten excl. 8-. Link: https://www.instagram.com/theorphansmemento/

Deel dit bericht

Link naar bericht

ALFA is voor mij al een oud verhaal (aangezien ik het twintig jaar geleden heb bedacht). Met het in eigen beheer uitbrengen van deze serie is mijn persoonlijke doel bereikt. Dus ik kan het nu rustig los laten en mij focussen op andere projecten. Zie punt 1, 2...

MAAR zie vooral punt 8! Big budget shizzle! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oproepje voor de belangstellenden. Voor mijn kort verhaal PROMISE die in het Nederlands zal worden verspreidt op social media zoek ik een teksteditor. Voor maximaal 7 pagina's met ongeveer 4-6 kaders per pagina. Helaas zit er geen financiële vergoeding bij in, maar wel naamsvermelding als Kick-Ass editor van deze anti-pest project. :D  Bij interesse kan ik het verhaal vandaag of morgen naar je opsturen, met als deadline 7 dagen om te editten.

Laat maar een bericht achter of een PM bij INTERESSE. :)

Edit: Off topic: is er een manier dat ik mijn ALFA comic THREAD naam kan veranderen in iets anders? Of is dat niet mogelijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
39 minutes ago, SouthEast Comics said:

Edit: Off topic: is er een manier dat ik mijn ALFA comic THREAD naam kan veranderen in iets anders? Of is dat niet mogelijk?

Als je edit doet op je eerste post, kun je normaal je titel veranderen. Als dat niet lukt, laat mij maar weten wat dat 'iets anders' moet zijn en ik pas 't wel aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen