Ga naar inhoud

SouthEast Comics: Projecten & Updates


SouthEast Comics

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik ben op zoek naar een printer in Nederland. Momenteel doe ik al mijn prints via Ka-Blam.com. Goede kwaliteit,  comic paper is prima en de prijs per geprinte boek vind ik ook betaalbaar. Dus eigenlijk geen nadelen, alleen zijn de verzendkosten vanuit de VS naar Nederland erg hoog! Kent iemand een printer/drukker met minimaal dezelfde prijs-per-stuk/kwaliteit als Ka-Blam, maar dan in Nederland?

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

En eindelijk kan ik het melden, Stichting Stop Pesten Nu heeft mijn kort verhaal geplaatst op de website! Morgen zal de verspreiding op social media volgen. Het duurde iets langer dan verwacht, maar het is gelukt door de organisatie. :)

 

https://www.stoppestennu.nl/super-goede-striptekening-gemaakt-over-pesten-door-rodney

 

en het staat ook bij hun lesideeën:

https://www.stoppestennu.nl/les-idee-180-bekijk-en-bespreek-pesten-ahv-deze-striptekening?fbclid=IwAR1-gZwSg1uG7zsGYV0A8LQ1Ssp4XwbrDbC-2Kk8TqUwPOL-cSS-40YqTjc

 

Op mijn eigen website heb ik het goede nieuws ook geplaatst:

https://rchydewriter.wordpress.com/2018/11/26/kort-verhaal-tegen-pesten/

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 29/11/2018 om 14:37, Kristof Berte zei:

Mooi werk, proficiat.

 

(er staan 2 pagina's in de verkeerde volgorde op de website, misschien kan je ze daar even attent op maken ;) )

 

Op 29/11/2018 om 14:46, boomvavavoom zei:

LOL
Ik wilde al niets zeggen. Ik denk dan soms nl dat het gewoon aan mij ligt :D

Drommels! Ik zal het doorgeven. Goed gezien!

 

Edit: Hmmm, meerdere pagina's staan er niet goed op.

Edit 2: Ik geef het maar niet door. Kost mij teveel tijd en energie, lol. Ik plaats het wel een keer op social media.

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie
  • 3 months later...
4 uren geleden, SouthEast Comics zei:

Nieuw project. Productie zal heel 2019 in beslag nemen voor mij en het team van SouthEast Comics!

#SquareOne #scifi #teendrama #superpowers #nieteensuperherocomic

 

 

 

 

SECoverRevision-preview.jpg

mooie kleuren, zeg!!! WOW

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Voor wie ComiXology gebruikt.  Go SouthEast anthology

 

6 korte verhalen, 6 verschillende teams, 1 thema. Post-apocalyptic, in de breedste zin van het woord. Elk verhaal heeft de woorden "Go Southeast" verwerkt. Duurde best wel lang om het af te krijgen, maar ik vond het superleuk om te doen. 

 

Zelf heb ik 2 kort verhalen erin gezet. Eentje van 3 pagina's waar ik nooit meer iets mee deed. Het was oorspronkelijk bedoeld als een 22 pagina one-shot, dus nu heb ik toch een creatieve manier moeten bedenken om het binnen 3 pagina's af te ronden. Ik vond het zonde om die pagina's niet te gebruiken, vooral omdat de inkleuring is gedaan door Apri Kusbiantoro.

 

Mijn andere verhaal heb ik weleens eerder uitgebracht, jaren geleden, maar nu dus de tekst aangepast.  Het verhaal eindigt nu niet met een cliffhanger, maar heeft een definitieve einde gekregen.

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie
  • 3 months later...

Is al weer bijna een half jaar geleden dat ik hier iets geplaatst hebt. Maar hier is weer een update.

 

Supergaaf dat ik issue 2 van Go SouthEast (anthology series) binnen een maand af heb kunnen krijgen, met een stel creators. (zie cover) Het idee was/is om het volgende maand op Comixology te plaatsen. Duurt helaas nu een stuk langer. Wachttijd is minimaal drie maanden, voorheen 1 maand. Dus anyway, terwijl ik daar op ga wachten, zal ik het ook eens via andere digitale kanalen proberen te verkopen.

 

Printversies zal in Januari komen. Ik heb het al die tijd tegengehouden, geen zin om 500 comics in NL te kopen of POD comics te laten shippen vanuit Amerika. Maar nu heb ik toch een goede POD service gevonden in Engeland.

issue art.jpg

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...