Ga naar inhoud

Vooruitzichten 2018


djkeos

Recommended Posts

Het gaat over de rol van de zwarte gemeenschap in de Amerikaanse geschiedenis, van de onafhankelijkheidsstrijd tot de Tweede Wereldoorlog.
"Philadelphia, 1776. Mrs Betsy wordt in zeven haasten opgetrommeld door de Amerikaanse onafhankelijkheidsstrijders om de allereerste vlag van de toekomstige Verenigde Staten te ontwerpen. Stiekem naait haar dienstmeid Angela Brown een geheim symbool in het vaandel waarmee ze een revolutionair eerbetoon brengt aan de zwarte gemeenschap. Dover, 1944. Private Lincoln wordt met de dag neerslachtiger. Rassendiscriminatie en vechtpartijen zijn dagelijkse prik op de militaire basis waar hij is gelegerd. Tot hij een brief van zijn zus Johanna ontvangt. Tussen de bezittingen van hun overleden tante heeft ze de memoires teruggevonden van Angela Brown. Het is een persoonlijke en historische getuigenis van onschatbare waarde. Als haar verhaal waar is, dan moet de geschiedenis van de Verenigde Staten opnieuw geschreven worden. Alleen, het Amerikaanse embleem is in de handen van de nazi's die het samen met ontelbare andere kunstschatten hebben geplunderd. Er wordt een ultrageheime operatie op het touw gezet om de vlag terug te halen. Lincoln tekent present..."

Link naar reactie
  • 1 month later...

jeff broeckx albums worden herdrukt bij saga o.a dag en heidi en sloeber op zich een mooi initiatief om deze albums na jaren eens te herdrukken, eens in gebladerd in de stripwinkels en nu blijkt dat ze slechts enkele albums van herdrukken , en ook al niet chronologisch , niet dat deze series me nu zo geweldig aanspreken ( mss beetje nostalgie ) wie kent de de schooltijd niet van zonnestraal en zonneland maar dat vind ik toch een gemiste kans , dag en heidi zijn nooit deftig chronologisch uitgegeven ,sloeber starten ze wel met de eerste 2 maar daarna ook nog enkele en gedaan niet eens allemaal toch raar die uitgaves , compleet had ik ze mss wel eens verzameld maar nu denk ik deze dan toch maar voorbij laat gaan op zo een krakkemikkige manier 

Link naar reactie

wat is er mis mee willy om een reeks vanaf de start tot eind compleet te hebben , dan kan je evengoed XIII herdrukken na enkele jaren met nummer 1 dan nummer 4 dan nummer 7 of thorgal door elkaar gooien , daar is toch niets te begrijpen aan , en ik zeg toch niet dat ze dat niet mogen doen , iedereen doet voor mijn part wat hij wil, dat was gewoon mijn persoonlijke mening en daarom koop ik de reeks dus niet,het gaat vooral als een reeks moeilijk te verkrijgen valt of uitverkocht is vind ik dat beter compleet , jij dus niet maar dat is uw mening die ik ook respecteer ;)

 

Link naar reactie
13 minuten geleden, Rork zei:

Buck ging altijd al met z'n tijd mee, die heeft alles gevlogen van de jaren '40 tot nu. Alleen wordt hij zelf niet ouder.

Hij kan Michel Vaillant een handje geven, die heeft in alle race auto's van de afgelopen 60 jaar gereden en natuurlijk ook daarmee gewonnen. :e007:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 uur terug, Rik zei:

Hij kan Michel Vaillant een handje geven, die heeft in alle race auto's van de afgelopen 60 jaar gereden en natuurlijk ook daarmee gewonnen. :e007:

Maar Michel Vaillant reed rond in bedenksels van Graton en Buck Danny had altijd bestaand spul van het ministerie van defensie van de USA. Alleen de Aurora heeft hij nog niet in gevlogen.  

Link naar reactie
1 minuut geleden, Tweetie zei:

Maar Michel Vaillant reed rond in bedenksels van Graton en Buck Danny had altijd bestaand spul van het ministerie van defensie van de USA. Alleen de Aurora heeft hij nog niet in gevlogen.  

Kan zijn, maar in de verhalen van Vaillant treden zo'n beetje alle grote F1 helden sinds Fangio op. En Michel heeft ze allemaal verslagen :e005:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
2 hours ago, Rork said:

Buck ging altijd al met z'n tijd mee, die heeft alles gevlogen van de jaren '40 tot nu. Alleen wordt hij zelf niet ouder.

Voor zover ik weet zat hij nooit in de space shuttle, het moeilijkste vliegtuig om te besturen. Bucks ruimteavonturen gingen niet verder dan de X15.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...