Ga naar inhoud

Prins Valiant


aldebaran

Recommended Posts

Junior Press heeft ooit de Prins Valiant verhalen uitgebracht .In die albums is de laatste vertaaldeplaat met nummer 2375.

Er zijn reeds meer dan 4000 platen getekend. De huidige uitgaven van uitgeverij Silvester  die drukken enkel de

albums met de verhalen van Hal Foster.Dan zou het ophouden (waarom weet ik niet, indertijd kon Junior Press uitgever ook niet verder"hij geraakte niet aan de vervolgplaten" ,heeft hij me zelf gezegd op een beurs in Breda in de jaren 90 ergens)

Weet er iemand  welke engelstalige albums er nog te krijgen zijn  , en welk boek,of welk volume plaat 2376 bevat,

en tot hoever ze uitgebracht zijn , waar je die kan bestellen?

Link naar reactie
2 uren geleden, aldebaran zei:

Junior Press heeft ooit de Prins Valiant verhalen uitgebracht .In die albums is de laatste vertaaldeplaat met nummer 2375.

Er zijn reeds meer dan 4000 platen getekend. De huidige uitgaven van uitgeverij Silvester  die drukken enkel de

albums met de verhalen van Hal Foster. Dan zou het ophouden (waarom weet ik niet, indertijd kon Junior Press uitgever ook niet verder"hij geraakte niet aan de vervolgplaten" ,heeft hij me zelf gezegd op een beurs in Breda in de jaren 90 ergens)

Weet er iemand  welke engelstalige albums er nog te krijgen zijn , en welk boek, of welk volume plaat 2376 bevat,

en tot hoever ze uitgebracht zijn , waar je die kan bestellen?

In de USA wordt Prince Valiant momenteel door Fantagraphics uitgegeven. In 2018  verschijnt deel 17 met 1969/1970. 

 

Nummer 2376 zal in augustus 1982 verschenen zijn.  

 

ALs je veel verder wilt moet je de Duitse uitgave nemen. Prinz Eisenherz komt in 2018 met deel 2009/2010. An sich een mooie uitgave voor 24,90 per deel met iedere keer twee jaar. Via Amazon.de te bestellen. 

 

 

Link naar reactie
8 uren geleden, Tweetie zei:

In de USA wordt Prince Valiant momenteel door Fantagraphics uitgegeven. In 2018  verschijnt deel 17 met 1969/1970. 

 

Nummer 2376 zal in augustus 1982 verschenen zijn.  

 

ALs je veel verder wilt moet je de Duitse uitgave nemen. Prinz Eisenherz komt in 2018 met deel 2009/2010. An sich een mooie uitgave voor 24,90 per deel met iedere keer twee jaar. Via Amazon.de te bestellen. 

 

 

Ik heb de Fantagraphics uitgaven in de kast staan. Prachtige boeken in linnen en op groot formaat. Kan je ze zeker aanraden.

Link naar reactie

In "The definitive Prince Valiant companion" staat een overzicht van alle verschenen platen.  Deze worden "per verhaal" vermeld met de periode van verschijnen.  In dat overzicht is verhaal 166 getiteld "Yuan Chen and the sacred ring of India".  Het verscheen van 13 juni 1982 tot 17 oktober 1982 en bevat de platen 2366 tot 2384.

Dat komt dus overeen met wat Tweetie hierboven zegt nl. "Nummer 2376 zal in augustus 1982 verschenen zijn" en bijgevolg zal je plaat 2376 kunnen vinden in het Duitse album "Prinz Eisenherz - Jahrgang 1981/1982".

5a5e5cfe9762a_PrinzEisenherz.thumb.jpg.aa8a7ca712ba988e9c80989f3b7b3274.jpg

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie
15 uren geleden, Theodoor zei:

In "The definitive Prince Valiant companion" staat een overzicht van alle verschenen platen.  Deze worden "per verhaal" vermeld met de periode van verschijnen.  In dat overzicht is verhaal 166 getiteld "Yuan Chen and the sacred ring of India".  Het verscheen van 13 juni 1982 tot 17 oktober 1982 en bevat de platen 2366 tot 2384.

Dat komt dus overeen met wat Tweetie hierboven zegt nl. "Nummer 2376 zal in augustus 1982 verschenen zijn" en bijgevolg zal je plaat 2376 kunnen vinden in het Duitse album "Prinz Eisenherz - Jahrgang 1981/1982".

5a5e5cfe9762a_PrinzEisenherz.thumb.jpg.aa8a7ca712ba988e9c80989f3b7b3274.jpg

Dit is de info die ik zocht!! Bedankt!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...