Ga naar inhoud

Top 10 van 2018


Kool Thing

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
On 1/16/2018 at 3:33 PM, Kool Thing said:

Een nieuw jaar, een nieuwe top-10.

 

Top10-2017.jpg

Is het nu 2018 (rubriektitel) of 2017 (vignet) ?

 

 

2018 (geen nummers, omdat dat een volgorde suggereert die ik niet wil suggereren)

delitte de grote zeeslagen hampton roads

h g wells, de tijdmachine

Lao Wa 1

Het hart van de Amazones

Namibia (van Leo, maar dan moet je er Kenya eigenlijk ook bijnemen, en het past hier niet helemaal, vant de strip is van voor 2018)

 

 

Link naar reactie
6 minutes ago, Koen said:

Ik vrees dat dit inderdaad zo zal zijn.
Hopelijk is "Een ster van zwart katoen" de moeite want voorlopig lijkt er nog niets verschenen wat mijn persoonlijke top10 waardig is.

Volledig mee eens! Ik heb goede hoop dat 'een ster van zwart katoen' een topper zal zijn. Cuzor is een van persoonlijke nieuwe favoriete tekenaars en Sente lijkt zijn leven te hebben gebeterd, gezien zijn laatste pennenvruchten 

Link naar reactie

Nog wat in te halen maar voorlopig

 

  1. Een ster van zwart katoen
  2. ...
  3. ...
  4. ...
  5. ...
  6. ...
  7. ...
  8. ...
  9. ...
  10. ...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

1. Te mooi om waar te zijn
2. Ze noemen hem Rooie
2. Pinokkio
3. Dad 4 

4. Roma 3
5. Duke 2
6. Oorlog van de Lulu's 5 

7. Samoerai Legenden 4
8. Rode Ridder 257
9. Kaamelott 8
10. Jean van Florette
 
Gekocht, gelezen maar geen 'top 10'-materiaal :

BFF's 5, Bollie en Billie 35

 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Net "een ster van zwart katoen" gelezen- mijn verwachtingen werden zeker ingelost! Sente betert zijn leven de laatste tijd en schrijft prima verhalen momenteel. Dit was een zeer onderhoudend en interessant verhaal dat geen moment verveelde en waarbij, ondanks de dikte van het album, de vaart er steeds goed in bleef zitten. Het tekenwerk van Cuzor kan niet genoeg geroemd worden naar mijn mening- wat n toptekenaar is die man zeg! Naar mijn mening een van de betere tekenaars van de jongere generatie.

 

Tot nu toe is dit het enige album waarvan ik nu al weet dat t in mijn top 10 voor dit jaar zal zitten. Calypso vond ik tegenvallen. Duke 2 moet ik nog lezen..

Link naar reactie

1. Te mooi om waar te zijn
2. Ze noemen hem Rooie
2. Pinokkio
3. Dad 4 

4. Roma 3
5. Duke 2
6. Oorlog van de Lulu's 5 

7. Samoerai Legenden 4
8. Rode Ridder 257
9. Kaamelott 8
10. Jean van Florette
 
Gekocht, gelezen maar geen 'top 10'-materiaal :

BFF's 5, Bollie en Billie 35, Lanfeust Odyssey 9 (tekeningen weer prima maar dat verhaal... pfffffffff)

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 uur geleden, sanderg zei:

Net "een ster van zwart katoen" gelezen- mijn verwachtingen werden zeker ingelost! Sente betert zijn leven de laatste tijd en schrijft prima verhalen momenteel. Dit was een zeer onderhoudend en interessant verhaal dat geen moment verveelde en waarbij, ondanks de dikte van het album, de vaart er steeds goed in bleef zitten. Het tekenwerk van Cuzor kan niet genoeg geroemd worden naar mijn mening- wat n toptekenaar is die man zeg! Naar mijn mening een van de betere tekenaars van de jongere generatie.

 

Tot nu toe is dit het enige album waarvan ik nu al weet dat t in mijn top 10 voor dit jaar zal zitten. 

2! Gisteren de ster ook gelezen. Top! De monochrome kleur van de platen voegen ook echt iets toe aan het verhaal.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

1. Een ster van Zwart katoen

 

9789031436118-couv-M800x1600.jpg

( En dan vooral voor die ene vondst van de ster, én de schitterende tekeningen en inkleuring )

 

2. Calypso

3. Pinokkio

4. Dad 4

5. Ze noemden hem Rooie

6. Het regiment 1 

7. Jean de Florette

8. Dangerous Liasons

9. De wereldrecordjagers

10. Duke 2

 

11. Samoerai Legenden 4

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...