Ga naar inhoud

Top 10 van 2018


Kool Thing

Recommended Posts

Ik heb het altijd moeilijk met zo'n lijstjes maken. Sowieso omdat mijn smaak steeds afhangt van het moment dat de vraag wordt gesteld.

Ik ben wel heel blij met de richting die "Mix" van Adachi Mitsuru inslaat, vond de laatste Ekhö een hele goeie en was ook meer dan tevreden van de Sus-en-Wis-adaptaties Boemerang en Amoras.

Link naar reactie
On 12/21/2018 at 9:56 AM, Kobus said:

Ik sluit mij een beetje aan bij Sanderg. Zo aan het eind van het jaar en kijkend naar wat er is verschenen en wat ik de moeite waard vind is dit heel karig..

Ik kom op vijf titels in willekeurige volgorde:
- Ze noemen hem Rooie

- Een ster van Zwart Katoen 

- Mooie Zomers - London Calling

- Wereldwijven (vind ik als boek en opzet heel erg leuk)

- Kinderen in het verzet - Eerste repressie

wat ik overigens ook n absolute tegenvaller vond was de laatste van Bosschaert... ik had me daar zo op verheugd en werd getrakteerd op n soort Libelle/Margriet verhaaltje.. (met alle respect 😉

 

ik vond t zo vreselijk dat ik t aan de kringloop heb gegeven (geen grap).. 

 

ik hoop vurig dat Bosschaert nog s n echt goed album maakt (n one shot wat mij betreft) in zijn oude Jaguar stijl (zelf ingekleurd dus) op n degelijk scenario. Van Sente wellicht- alhoewel ik niet geheel overtuigd ben van m heeft hij toch wel n aantal goede verhalen geschreven

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...