Ga naar inhoud

Nominaties Grote Prijs van Angoulême 2018


Gast Kontiki

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
On 25-1-2018 at 9:01 AM, Koen said:

Rare jongens, die Fransen....  Dat men Chris Ware niet verkiest... onbegrijpelijk... tja...

17500_Rare-jongens-Obelix.jpg

Er komen nog Angouleme-nominaties ( volgend jaar alweer, naar het schijnt ). Het is niet omdat Ware er dit jaar niet bij is, dat hij de komende jaren niet meer genomineerd zou kunnen worden.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
On 24-1-2018 at 9:55 PM, marioboon said:

2.jpg

Dit valt nog vrij goed mee. Enkel de achtergrond en het stuk rechtsonder is te fel en oogt kitscherig. Mocht het ingekleurd zijn zoals pakweg Bisley zijn spiermassa's schildert, dan zou het me al een pak meer aanstaan. Al zou ik het nog niet direkt aan mijn muur hangen.

Nu is het echt wel zo'n standaard kitsch-fantasy, hetgeen Boris Vallejo en Rowena Morrill bijeen airbrushen.

Link naar reactie

Marketing- en onderzoeksbureau Gfk liet in een recente studie weten dat de Fauve d'Or in Angoulême (de prijs voor het beste album) een aantoonbare meerverkoop van minstens 50% betekent.

Maar eigenlijk komen dergelijke prijzen, bekroning tot positieve reviews en aandacht in het algemeen allemaal op hetzelfde neer: zet iets in de kijker en het wordt (hopelijk) opgepikt.

Hier alleen al zijn er sommigen die Chris Ware toch een keertje een kans willen geven. Is dat niet mooi meegenomen?

Link naar reactie
Op 29-1-2018 om 14:38, Kontiki zei:

Marketing- en onderzoeksbureau Gfk liet in een recente studie weten dat de Fauve d'Or in Angoulême (de prijs voor het beste album) een aantoonbare meerverkoop van minstens 50% betekent.

Dan kun je in Nederland nog beter bij DWDD op televisie gezien worden...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...