Ga naar inhoud

Stripschrift


Arco

Recommended Posts

  • 4 months later...

Bestaat stripschrift nog?  Ik heb van dit jaar nog geen nummer gezien.... 🙄   De 8x per jaar wordt dit jaar vast weer niet gehaald...  Sterker nog, ik zie ieder jaar de uitgaven terug lopen; in 2014 6nrs, 2015 en 2016 en 2017 slechts 4 nrs....   Ik zie ze trouwens ook niet meer op beurzen, op Haarlem stonden ze er vaak, maar deze keer ook niet....

Link naar reactie

Ha, wist ook niet dat dit nog bestond... 

Wat is er mis met de website, buiten dat aantal zaken verre van up-to-date zijn? Ik hou wel van simpele websites.

Schaf die Arena af en link gewoon naar 1 thread op de getekende reep. Zet "bestellen" bovenaan en "databank" onderaan. Maak de homepage wat breder en zet er wat pictures bij van stripschriften. Maak de tekening van het nieuwe nummer wat groter. En leg hyperlink op het nieuwe nummer naar een pagina met de korte inhoud + eventueel paar pagina's preview. Meer hoeft dat niet te zijn hoor. Kan niet veel werk zijn.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Op 3/6/2018 om 13:55, Arco zei:

Van alles dat je je maar kunt bedenken. Van het schrijven tot aan het redigeren, van het bouwen van een nieuwe website tot aan het werven van nieuwe abonnees... We hebben inmiddels al heel veel oproepen gedaan op allerlei plekken... 

 

Arco, voor tekstredactie mag je mij altijd benaderen!

Link naar reactie
Gast Kontiki

Tom Vermeeren liet gisteren of eergisteren weten dat hij en Gert Bussens voortaan interviews zullen afleggen voor Stripschrift. Ze werkten tevoren bij Brabant Strip Magazine waarvan inmiddels het laatste nummer verscheen.

Link naar reactie
1 uur geleden, Kontiki zei:

Tom Vermeeren liet gisteren of eergisteren weten dat hij en Gert Bussens voortaan interviews zullen afleggen voor Stripschrift. Ze werkten tevoren bij Brabant Strip Magazine waarvan inmiddels het laatste nummer verscheen.

 

Daar mag Stripschrift erg blij mee zijn! Goed nieuws dit. Ik hoop dat Tom en Gert in Stripschrift net zoveel ruimte krijgen als sommige van hun stukken in Brabant Strip kregen.

Link naar reactie

Welkom aan Tom en Gert, ja! Maar eens zien wat ze voor moois gaan doen.

Daan stuur ik een pm.

Op Konincks reageer ik niet, want die heeft nog een appeltje met me te schillen inzake mijn beroepsmatige werkzaamheden, dus zo'n discussie over vrijwilligerswerk bij Stripschrift zou helaas niet objectief kunnen worden gevoerd.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...