Ga naar inhoud

Powers - bendis


Timhardt

Recommended Posts

Superhero is niet echt mijn ding, maar als er een hoekje af is (invincible, watchmen, vision) dan weer wel. En eigenlijk gaf ik het genre nog maar weinig kans. Nog nooit xmannen, spidermannen, supermannen, ed gelezen. Dus mss is het toch iets voor me? Ik viel op powers eerder vandaag. Zou het iets voor mij zijn? De meesten kennen me en mijn smaak hier wel ondertussen...

Link naar reactie

Powers was zeer goed tot op een bepaald punt. Maar daarna begon het te lang te duren, niet alleen tussen de bundels, maar ook gewoon het verhaal. 't Is ondertussen weer al enkele jaren geleden dat er nog iets van verscheen. En het verhaal is nog niet af. 

 

Ik zal eens zien hoe hij dat met zijn nieuwe DC imprint gaat uitgeven. Als daar mooie HC's van komen, zou ik die wel s durven kopen. Een mooie uniforme uitgave, ipv al die verschillende SC's van indertijd.  

 

Ook zijn crime novels Jinx, aka Goldfisch en Torso, die ik al veel meer de moeite vind, zullen opnieuw uitkomen. Maar ik kon mijn ouwe SC's om emotionele redenen al niet vervangen door de Icon HC's, hoe zou ik dat nu kunnen ;) 
Maar misschien als daar héél mooie HC's van komen. Alles goed om dat nog eens te lezen. 
Waar is de tijd dat ik Jinx, aka Goldfish en Torso voor het eerst las?... ah goeie herinneringen... :) 

Link naar reactie

Powers was één vd eerste reeksen die me terug comics deed kopen, maar heb er al een tijdje niets meer van gelezen omdat de reeks vanaf een bepaald moment amper nog verscheen. Zeker de moeite om uit te proberen.

 

Een aantal Wildstorm reeksen lijken me de moeite voor een beetje atypische superheldenstrips: Sleeper (Brubaker/Phillips) of Planetary (Ellis/Cassady) zijn persoonlijke favorieten en aanraders. 

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
14 uren geleden, kuzuri zei:

Powers was zeer goed tot op een bepaald punt. Maar daarna begon het te lang te duren, niet alleen tussen de bundels, maar ook gewoon het verhaal. 't Is ondertussen weer al enkele jaren geleden dat er nog iets van verscheen. En het verhaal is nog niet af. 

 

 

Wat hij zegt..

 

Dear lord.. nu verhuist het ook nog eens naar DC Comics...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...