Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Paul_NL

- Het grote aanbevelingstopic -

Recommended Posts

7 minuten geleden, SPeeDy zei:

Die GN van de Jongh (kan even niet op de titel komen).

Terugkeer van de wespendief

Deel dit bericht

Link naar bericht

Over de grenzen van de tijd? Deze heb ik al een tijd geleden gelezen, maar voldoet volgens mij wel aan de criteria. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Roughneck van Lemire lijkt mij zonder twijfel in je lijstje te passen. 

En zijn ongoing serie Royal City in feite ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dank jullie voor de tips! Enkele ken ik en horen ook bij mijn favorieten. De andere ga ik zeker bekijken. Nogmaals dank!

Deel dit bericht

Link naar bericht

@gedo waar ik nog aan dacht, ken je 'vijfduizend kilometer per seconde' van Fior en 'blauw is een warme kleur' van Maroh al?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op Wednesday, April 11, 2018 om 09:35, Bart 01 zei:

@gedo waar ik nog aan dacht, ken je 'vijfduizend kilometer per seconde' van Fior en 'blauw is een warme kleur' van Maroh al?

Zeker! Passen helemaal in mijn straatje. Dank!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even vanonder het stof halen.

Ik lees graag actiestrips. Genre Largo Winch, XIII, IRS, Alfa, Black Op, Empire USA, Sisco etc. Korte en krachtige reeksjes als Sara Lone ook. Van Desberg heb ik al alles gelezen. Waaraan denken jullie nog? Heb dringend dit soort strips nodig voor op vakantie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/8/2018 om 14:09, The Alderwood zei:

Apocalypse now?

Op 3/8/2018 om 14:09, The Alderwood zei:

De killer?

De killer staat hier bijna vanzelfsprekend in de kast. Heb je een linkje voor die andere?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/8/2018 om 14:01, lukoste zei:

Ik lees graag actiestrips. Genre Largo Winch, XIII, IRS, Alfa, Black Op, Empire USA, Sisco etc. Korte en krachtige reeksjes als Sara Lone ook. Van Desberg heb ik al alles gelezen. Waaraan denken jullie nog? Heb dringend dit soort strips nodig voor op vakantie!

Daedalus: Thomas Silane, Gil St Andre 

Lombard: Tango, Het regiment. En natuurlijk klassiekers als Bernard Prince of Bruno Brazil. 

Standaard: Betty & Dodge 

Het Project Bleiberg van Indruk ziet er ook goed uit, maar moet ik nog wel lezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

In de vriendgroep, waaronder vele mensen die strips, comics of graphic novels in de kast staan hebben, merk ik dat we allemaal wel een paar exemplaren gemeen hebben.  Ik denk dan aan Een Deken van Sneeuw bijvoorbeeld.  Iederéén heeft die.  Maar ik ben altijd de énige die deze staan heeft:

image.thumb.png.9f6208df6f6ca5a2fdc140672b45092c.png

En bij deze zou ik hem dan ook aanraden.  Een enkeling reageerde ooit eens met "Ja, maar das voor die van de mannenliefde."  (ze bestaan nog)  Vergeet het.  Dit is doodgewoon universeel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Tweetie zei:

Daedalus: Thomas Silane, Gil St Andre 

Lombard: Tango, Het regiment. En natuurlijk klassiekers als Bernard Prince of Bruno Brazil. 

Standaard: Betty & Dodge 

Het Project Bleiberg van Indruk ziet er ook goed uit, maar moet ik nog wel lezen. 

Thanks Tweety,

Betty & Dodge kende ik niet. Ga ik zeker een kans geven.

De overige reeksen staan hier allemaal in de kast. Ik voeg in dit genre ook nog toe: Tosca, Insiders

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/8/2018 om 14:01, lukoste zei:

Laten we vooral "good old " Wayne Shelton niet vergeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

G

15 uren geleden, esteban² zei:

In de vriendgroep, waaronder vele mensen die strips, comics of graphic novels in de kast staan hebben, merk ik dat we allemaal wel een paar exemplaren gemeen hebben.  Ik denk dan aan Een Deken van Sneeuw bijvoorbeeld.  Iederéén heeft die.  Maar ik ben altijd de énige die deze staan heeft:

image.thumb.png.9f6208df6f6ca5a2fdc140672b45092c.png

En bij deze zou ik hem dan ook aanraden.  Een enkeling reageerde ooit eens met "Ja, maar das voor die van de mannenliefde."  (ze bestaan nog)  Vergeet het.  Dit is doodgewoon universeel.

Goh...Toen dit uitkwam heb ik het even bekeken maar het was voor mij toen geen aantrekkelijk boek. Nu is het blijkbaar uitverkocht? Ik wil het nog een kans geven. Staan er ergens een paar pagina's te bezichtigen?

Tegenwoordig is alles omgekeerd. Je bent haast verplicht om het goed te vinden want het is gemaakt door een homo. En wellicht gaat het ook nog over homo's!. En als vrouwen een boek maken moet je het ook al op voorhand goed vinden. Is er ook ergens een transgender die een boek gemaakt heeft? Dat moet pas geweldig zijn!!!!!

Ik wil het boek zelf beoordelen en niet de auteur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minutes ago, linthout said:

En als vrouwen een boek maken moet je het ook al op voorhand goed vinden.

O, serieus? Dat opent perspectieven! *wrijft in de handen*

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Yncke zei:

O, serieus? Dat opent perspectieven! *wrijft in de handen*

Absoluut!!! Wist je dat nog niet???? 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minuten geleden, linthout zei:

Je bent haast verplicht om het goed te vinden want het is gemaakt door een homo. En wellicht gaat het ook nog over homo's!. En als vrouwen een boek maken moet je het ook al op voorhand goed vinden. Is er ook ergens een transgender die een boek gemaakt heeft? Dat moet pas geweldig zijn!!!!!

Ik wil het boek zelf beoordelen en niet de auteur.

Tjonge jonge, Willy,.... je moet niks (maar dat moet ik jou toch niet zeggen).

Deel dit bericht

Link naar bericht
53 minuten geleden, linthout zei:

G

Goh...Toen dit uitkwam heb ik het even bekeken maar het was voor mij toen geen aantrekkelijk boek. Nu is het blijkbaar uitverkocht? Ik wil het nog een kans geven. Staan er ergens een paar pagina's te bezichtigen?

Tegenwoordig is alles omgekeerd. Je bent haast verplicht om het goed te vinden want het is gemaakt door een homo. En wellicht gaat het ook nog over homo's!. En als vrouwen een boek maken moet je het ook al op voorhand goed vinden. Is er ook ergens een transgender die een boek gemaakt heeft? Dat moet pas geweldig zijn!!!!!

https://www.boredpanda.com/gender-transition-comics-transgender-julia-kaye/

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Koen zei:

Tjonge jonge, Willy,.... je moet niks (maar dat moet ik jou toch niet zeggen).

Nu Kontiki ervandoor is moeten we toch zorgen dat er weer wat leven komt op dit saaie forum, toch? 😁😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 minuten geleden, linthout zei:

Nu Kontiki ervandoor is moeten we toch zorgen dat er weer wat leven komt op dit saaie forum, toch? 😁😁

Euhm.... ik zou bijna beginnen een pleidooi maken pro saaiheid ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat vind ik zeer origineel!!! Doen!!!!

Maar ik vind dan wel dat er gelijkheid moet zijn.

Homo's, lesbiennes, transgenders en hetero's moeten allemaal even saai mogen zijn!!!!🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht

Om nog even terug te komen op Dansen op de Vulkaan.  Het is een universeel verhaal over een relatiecrisis, de confrontatie met je eigen tekortkomingen en de eeuwige twijfel die daar bij hoort.  En 't is vooral veelzeggend in de kleine momenten.  Niet iedereen zal alle keuzes of acties van het hoofdpersonage (die verloor soms mijn sympathie) kunnen smaken, maar 't is wel verrassend eerlijk.  Het kan iedereen overkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...