Ga naar inhoud

De Grote Finale: pagina 40 vs. pagina 46


Yncke

Welke pagina vind jij de 'beste'?  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 28-02-18 at 17:00

Recommended Posts

post-4-0-09788900-1486502376.png

 

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

 

Stemmen kan tot 28 februari, om 18u. Dan gaat de poll dicht, maar de draad blijft open voor verdere discussie.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel mag zich de mooiste strippagina ooit, noemen!

 

 

A

 

DSCN2046.JPG.ca58c1f03134b02b18f6e593d2c

 

Een plaat uit de reeks Peter Pan van Loisel, uit de zwart-wit luxe-integrale. De actie van de krokodil, 4 kaders die een fractie van een seconde samenvatten. Weergaloos. 

 

Wel een vrij slechte foto, maar ik wil het boek niet teveel plooien 

 

Kristof Berte

 

 

B

 

Maar welke moet ik nu kiezen? Ze zijn allemaal zo leuk :) Wat doen jullie me aan. 

Ik dacht eerst aan die waarbij Kwabbernoot Robbedoes redt omdat mijn ogen daarvan prikkelden (Ik ben een emotioneel man), maar daar stonden te weinig gezichtsuitdrukkingen op en dat is toch onacceptabel als mooiste strippagina ooit. Dan ben ik toch maar gegaan voor deze: 

s7a16xwc4jjx2.jpg.9f5d242531446d7fb75115

De plaat zegt veel ook al staat er geen tekst.

Red Arrow

Link naar reactie
2 hours ago, esteban² said:

En wat ook eens gezegd mag worden: Hulde aan de organisatoren! :) Jullie hebben ons een paar weken lang een bestaansreden gegeven. Hèhè.

 

Dank :-) t idee kwam misschien uit mijn koker, maar alle eer voor Yncke en Kuzuri- zij hebben echt puik werk geleverd door de toernooien steeds klaar te zetten. Heel hartelijk dank heren! Ik heb er oprecht van genoten (en doe dat nog steeds). Zeer benieuwd naar de winnaar!

Link naar reactie
27 minuten geleden, sanderg zei:

Dank :-) t idee kwam misschien uit mijn koker, maar alle eer voor Yncke en Kuzuri- zij hebben echt puik werk geleverd door de toernooien steeds klaar te zetten. Heel hartelijk dank heren! Ik heb er oprecht van genoten (en doe dat nog steeds). Zeer benieuwd naar de winnaar!

Bedankt allemaal :)
maarreuh... Yncke is geen heer ;)

#metoo 

 

Link naar reactie
22 uren geleden, Deweb zei:

Misschien is het interessant dat de inbrengers hun plaat nog eens verdedigen? Tenzij ze niets aan hun eerdere commentaar toe te voegen hebben natuurlijk. 

Awel, dat is een beetje het nadeel aan dergelijke wedstrijden. Ik heb mijn plaat (Loisel) nu ondertussen al een paar keer verdedigd. Der is al positieve commentaar en negatieve commentaar op gekomen. Maar je kan moeilijk blíjven analyseren. Dat gezegd zijnde zou ik het wel een terechte winnaar vinden, al zeg ik het zelf ;)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Van mij mag Loisel ook winnen.

Is zeker niet mijn favoriete pagina (niet van het toernooi maar ook niet van Loisel) maar van de laatste vier wel de mooiste.

Spijtig dat de Hermann pagina van Sander niet verder geraakt is, maar als er één ding duidelijk geworden is tijdens dit toernooi is het wel dat er heel wat verschillende criteria en voorkeuren zijn om tot een favoriete pagina te komen.

 

Dank aan de organisatoren van deze poll die er zeker voor gezorgd heeft dat ik dit jaar zowat dagelijks eens naar de Reep geklikt heb.

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie

Helaas geen finale om van te watertanden en ik zou geen goed gevoel hebben om op elk van deze pagina's mijn stem uit te brengen.

 

Dat neemt niet weg dat ik veel plezier heb gehad bij dit toernooi. Ik heb mooie (en voor mij af en toe onbegrijpelijke) discussies en standpunten zien langskomen. Ook tot nieuwe inzichten gekomen over het hoe en waarom bij bepaalde pagina's om deze niet te snel af te schrijven. Er zat meer in dan ik in 1e opzicht zag. 

 

Een grote dankjewel aan de organisatie...

Link naar reactie
  • nobody locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...