Ga naar inhoud

Strips op de Markt Gouda 6 mei


Gast MAL

Recommended Posts

1 uur terug, Mr.EGO zei:

Ik zou er dan ook liever voor kiezen dat de tekenaars buiten zouden zitten  ipv binnen in benauwde donkere ruimtes, bovendien kunnen dan dagjesmensen, toeristen en shoppubliek hun ook zien tekenen....

Ik zit buiten :e007:

 

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
9 uren geleden, AHMO zei:

ik vind  eigenlijk dat alle pilsener bieren naar kattenpis smaakt.

Maar dat Goudsstripbier wat voor soort bier is dat?

Ik kan het namelijk nergens terug vinden.

Voor de jaren 2015 tm 2017 kwam het bier van Hof ten Dormaal af, waarschijnlijk is dat dit jaar ook zo. 

Link naar reactie
9 uren geleden, marioboon zei:

 

Dat wilt zeggen dat je al kattenpis gedronken hebt...

 

Iedereen drinkt toch al een keer kattenpis...

Stel je voor... Je bent zat, ligt met je mond open en je tong uit je mond in de zetel... Wat doet de kat?

Juist! Die komt boven jou staan en pist in je mond!  Vraag het maar aan de Freak Brothers!

Die kunnen daarvan meespreken! (een van de beste strips ooit gemaakt trouwens, de Freak Brothers)

Link naar reactie

Goed weer, veel zichtbare bezoekers vanuit alle leeftijden (hopelijk ook kopers), goede sfeer en de nieuwe 2e locatie voor tekenaars is goed gevonden. 

Enig nadeel? Toch veel bananendozen zonder sortering. Nu begrijp ik de gedachte daarachter wel, maar het is jammer. 

Maar al bij al was het weer eens leuk om op een beurs te zijn :-) . En Gouda is sowieso altijd fijn. 

Link naar reactie
9 uren geleden, marioboon zei:

Alleen die nieuwe plek boven het restaurant is toch niet ideaal (niet dat ik niet goed verdiend heb, daar niet van) maar voor de verloop van potentiële bezoekers.

 

Ik vond het slecht aangegeven waar de tekenaars zaten. Familie van mij, Goudenaars, waren op de markt gaan kijken maar wisten niet dat er ook nog tekenaars in twee restaurants verstopt zaten. De opstelling in de restaurants was ook niet ideaal. Sommige tekenaars zaten aan een tafel van 1m x 1m, tussen andere tafeltjes in.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
8 uren geleden, Michel zei:

Ik vond het slecht aangegeven waar de tekenaars zaten. Familie van mij, Goudenaars, waren op de markt gaan kijken maar wisten niet dat er ook nog tekenaars in twee restaurants verstopt zaten. De opstelling in de restaurants was ook niet ideaal. Sommige tekenaars zaten aan een tafel van 1m x 1m, tussen andere tafeltjes in.

Het was redelijk aangegeven, maar desondanks moeilijk te vinden. Je moet om te beginnen weten dat je ook naar de tekenaars moet zoeken. 

Alleen de lokatie onder het stadhuis ligt voor de hand, de rest is een kwestie van zoeken als je weet dat ze er zijn. 

Als de organisatie van te voren zeker wist wat het weer zou doen, zouden marktkramen beter zijn.  

 

Link naar reactie
30 minuten geleden, Lecram zei:

Das ook niet vreemd, gezien het gezelschap op het terras......

Het was er prima vertoeven. Maar zo te horen zal dit jaar ook wel alles mee. Niet alleen de organisatie had weer zijn best gedaan.... Dat zonnetje .... Heerlijk... Straalde uit op elk humeur

Link naar reactie
46 minuten geleden, Sssneraul zei:

Het was er prima vertoeven. Maar zo te horen zal dit jaar ook wel alles mee. Niet alleen de organisatie had weer zijn best gedaan.... Dat zonnetje .... Heerlijk... Straalde uit op elk humeur

Met mooi weer is een buitenbeurs al gauw goed. En het was lekker warm en zonnig.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...