Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hostia

Cameo?!

Recommended Posts

In Het pension van dokter Eon kwam ik Professor Zonnebloem tegen:

Even een gallerij gemaakt om de cameo's in kwijt te kunnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En in het derde Nico album is een grote rol weggelegd voor Het Gele Teken. De hele serie barst sowieso van de cameo's, maar deze is wel erg leuk, het album opent op deze wijze en later blijkt dat ze naar een 3D verfilming van het verhaal kijken.

post-78-0-38628800-1354806159_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

In Largo Winch 18 figureert Ovranoz als Superman in 1 plaatje.

Tiens, zou er ook geen verwijzing naar Rosinski in die woorden zitten (Sierra - Sierre (zou in de FR versie niet Sierre staan? Sierra is bij mijn weten geen Zwitserse stad) en schilder Grzerski = samentrekking van Grzegorz en Rosinski)?

Deel dit bericht

Link naar bericht

In deel 3 van Tovenarij zijn de cameo's niet te tellen. Stripgerelateerd komen o.a. Robbedoes en Long John Silver langs. Verder zijn er verwijzingen naar enkele klassieke games.

De SSZ zou gerust een paar weken kunnen puren uit deze strip voor de rubriek KCQ v/d Dag. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

De SSZ heeft nog geen goesting gehad, maar het album staat wel klaar op de plank naast me.

Deel dit bericht

Link naar bericht

wie is die "beschaafde" zombie in Walking Dead deel 106 met dat markante haar, die stoppelbaard, zijn truien met col en goede humeur :rolleyes: ............. en dan wordt een pagina later zijn oog er nog uit gelopen/gestampt :o

post-150-0-94245900-1358011294_thumb.jpg

post-150-0-51678300-1358011304_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

wie is die "beschaafde" zombie in Walking Dead deel 106 met dat markante haar, die stoppelbaard, zijn truien met col en goede humeur :rolleyes: ............. en dan wordt een pagina later zijn oog er nog uit gelopen/gestampt :o

gokje... dit obscure heerschap?

post-78-0-83955000-1358087415_thumb.png

Ik meen die ook wel eens in Storm te zijn tegengekomen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eindelijk weer eens eentje gespot:

Nieuwste Robbedoes (nr 53: Vip, Viper, Vipest)

op de eerste pagina zine we op de rommelmarkt een smurfhe en een mickey Mouse, terwijl Robbedoes met een modelletje van de Tarbot in zijn handen staat.

Op de laatste pagina zien we dan nog De Mesmaeker (Guust Flater) in de lift staan....

Hostia!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eindelijk weer eens eentje gespot:

Nieuwste Robbedoes (nr 53: Vip, Viper, Vipest)

op de eerste pagina zine we op de rommelmarkt een smurfhe en een mickey Mouse, terwijl Robbedoes met een modelletje van de Tarbot in zijn handen staat.

Op de laatste pagina zien we dan nog De Mesmaeker (Guust Flater) in de lift staan....

Hostia!

Op diezelfde rommelmarkt heeft Kwabb. het schaalmodel van De Eenhoorn in handen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na een naam-bordje in Top Cow's THE DARKNESS, na een grafsteen in Marvel's HEROES FOR HIRE, na een machtsbeluste burgemeester in Standaard Uitgeverij's VIGILANTES, na een piraat in SHE-BUCCANEER, na een hit&run rotzak in Dropcomics' ACE ....

post-130-0-19152500-1362487683_thumb.jpgpost-130-0-74893900-1362487685_thumb.jpgpost-130-0-34527900-1362487688_thumb.jpgpost-130-0-07536900-1362487692_thumb.jpg

nu een slechterik met een "oog voor details" in "Heart Of Stone'...

post-130-0-33161600-1362487704_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

In de laatste Kiekeboe(s) in voorpublicatie duikt ineens Dirkjan op op het strand

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mezelf gespot in het Franse succesalbum Dofus (Ik herken ook mijn reisgenoot...)

post-139-0-20379800-1367827535_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen