Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hostia

Cameo?!

Recommended Posts

Vandaag in Italië verschenen: een hommage van Disney aan de avonturen van Asterix.

Topolino, Mickey in het Italiaans, wordt Topolinix.

12832524_10153967650463088_2195885613889

12705624_10153965320003088_3383274713488

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daar zal Uderzo, als groot Disney-fan, wel in zijn nopjes mee zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zijn er repers die een cameo in een stripalbum hebben?

Lecram.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

jijzelf.

Mijn familienaam staat in twee strips. Gelukkig geen fysieke cameo's.

Deel dit bericht

Link naar bericht

jijzelf.

Mijn familienaam staat in twee strips. Gelukkig geen fysieke cameo's.

Amai, jij weet dat reeds? Ik heb inderdaad een cameo in het nieuwe Alexander De Grote album Het Raadsel van de Sfinx.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Je staat toch ook in een album van De Rode Ridder? Je prentje van je nickname is daar zelfs het bewijs van.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een cameo is volgens Wikipedia een kort optreden van een BEROEMDHEID.

Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat Martin niet beroemd is, zij het in een beperkte kring.

Of moeten we het hier meer over 'berucht' hebben? :e005: :e005: :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag in Italië verschenen: een hommage van Disney aan de avonturen van Asterix.

Topolino, Mickey in het Italiaans, wordt Topolinix.

12832524_10153967650463088_2195885613889

12705624_10153965320003088_3383274713488

Ik vraag mij wel af: moest iemand anders dan Disney dat doen of ze geen proces aan hun broek krijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een cameo is volgens Wikipedia een kort optreden van een BEROEMDHEID.

Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat Martin niet beroemd is, zij het in een beperkte kring.

Of moeten we het hier meer over 'berucht' hebben? :e005: :e005: :e005:

Haha, misschien beroemd toen de reality reeks De Perfecte Moord werd uitgezonden op VTM. Maar dat is meer dan tien jaar geleden.

Berucht inderdaad tegen opposanten en verraders van de Rode Ridder, en lafaards in het algemeen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Opposanten van de Rode Ridder? en lafaards in het algemeen?

Dan zal ik mijn mening maar voor me houden over de strip de Rode Ridder...haha.....of ben ik dan een lafaard in het algemeen...haha

Deel dit bericht

Link naar bericht

Haha, misschien beroemd toen de reality reeks De Perfecte Moord werd uitgezonden op VTM. Maar dat is meer dan tien jaar geleden.

Berucht inderdaad tegen opposanten en verraders van de Rode Ridder, en lafaards in het algemeen.

Ik zag in jou vooral een beroemd/berucht caféganger !

:e005: :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit is hoogstwaarschijnlijk ook een cameo (eerst opgemerkt door forumlid Robert) maar wie is het?

Het gaat om de persoon rechts met 'modern' ringbaardje. Onmogelijk dat een piloot er zo uit zag in de periode dat het verhaal speelt: jaren 50 Korea oorlog.

In het album Buck Danny Classic - Sabres over Korea, plaat 45.

post-220-0-55409900-1457612759_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit is hoogstwaarschijnlijk ook een cameo (eerst opgemerkt door forumlid Robert) maar wie is het?

Ik erger me altijd aan de cameo's (of gastoptredens van onbekenden bestaande mensen) in Suske en Wiske. Om de een of andere reden worden de hoofden van die figuren altijd in een andere (ietwat meer realistische) stijl getekend. En dat haalt me telkens weer uit het verhaal.

Mijn wederhelft('s naam) duikt overigens vijf of zes keer op in de kampioenen. En ik heb daar helemaal niets mee te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Pagina 1 van dit topic.

Na een naam-bordje in Top Cow's THE DARKNESS, na een grafsteen in Marvel's HEROES FOR HIRE, na een machtsbeluste burgemeester in Standaard Uitgeverij's VIGILANTES, na een piraat in SHE-BUCCANEER, na een hit&run rotzak in Dropcomics' ACE ....

attachicon.gif2196_1099628211727_7067_n.jpgattachicon.gif552419_4559241219890_1996850234_n.jpgattachicon.gif578425_4559257820305_222254820_n.jpgattachicon.gif598694_4559300781379_2047683587_n.jpg

nu een slechterik met een "oog voor details" in "Heart Of Stone'...

attachicon.gifheartofstone.jpg

En ik zat ook nog in een Standaard Uitgeverij boek genaamd VIGILANTES als slechte burgemeester.

En ook in een Nederlandse comic waarin ik een klootzak was met een grote bolide die een moeder met kind (bijna) overreed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Je zou bijna geloven in typecasting.  :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Opposanten van de Rode Ridder? en lafaards in het algemeen?

Dan zal ik mijn mening maar voor me houden over de strip de Rode Ridder...haha.....of ben ik dan een lafaard in het algemeen...haha

Nee Lecram, bepaalde stripreeksen niet goed vinden is een persoonlijke keuze. Daarmee val je niet iemand of niet die reeksen aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee Lecram, bepaalde stripreeksen niet goed vinden is een persoonlijke keuze. Daarmee val je niet iemand of niet die reeksen aan.

Zo simpel is het inderdaad, je kunt nooit persoonlijk aangevallen worden door mensen met een andere mening dan die van u. Ook mag een strip die je persoonlijk goed vindt, gerust neergesabeld worden door een andere striplezer die het maar niets vindt. Wat een zegen voor de stripwereld dat er verschillende smaken bestaan... Wat een zegen voor alle markten trouwens...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...