Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Koen

Poli Bla Bla Tiek

Recommended Posts

Gast Natte aap

Ik weet het, ik verlang zwaar terug naar voorbije tijden waar mijn voorvaderen de arme indo's onderdrukten.

Mijn punt (dat je natuulijk wel gezien hebt, jij snaak) is natuurlijk dat er ook mensen aan het democratisch proces mee kunnen doen die slechts nederlandstalige muziek luisteren, supporter van AJAX zijn of niet van mooie kunst houden. Dit is een van de mindere apsecten van het democratisch systeem......

maar het zou niet slecht zijn om die spartasupporter of kunstbarbaar of andré-fan dan ook beter in te lichten en niet gewoon wat populistische praat te verkopen die hij/zij wil horen om de stem van die eerstgenoemde binnen te halen. Maar wil die dat wel horen?

Ach, in 1983 wisten ze dat al. En daar zat ook een halve indo bij retep.

Deel dit bericht

Link naar bericht

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/121220_arnault_geenBelg

Bernard Arnault komt in Ukkel wonen.Maar hij kan nog geen Belg worden want hij woont nog niet lang genoeg in het land. Theo Francken van N-VA vindt dat jammer.

Eens zien of hij ook Nederlands zal moeten leren.

Of zal de partijkas van de N-VA spijzen voldoende zijn om als Belg hier te mogen rondwaren?

N-VA...centennationalisme. Bekrompen bourgois.

Deel dit bericht

Link naar bericht

N-VA...centennationalisme. Bekrompen bourgois.

Opnieuw ²

Al uw beginselen uit het raam gooien, om dan op de knieën te vallen voor deze Arnaul t in de hoop dat hij wat kleingeld in onze richting gooit = beschamend.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom? Het enige wat een immigrant moet doen is zorgen dat hij zichzelf kan onderhouden. En het lijkt me dat die meneer Arnault niet hulpbehoevend is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Puur financieel bekeken zou het weigeren van deze Franse rijke sukkelaars het domste kunnen zijn wat je als Belgische staat kan doen. Ze brengen miljoenen mee en je hoeft je niet eens moe te maken.

Is dat niet wat op het lijf van de huidige regering Di Rupo's geschreven staat?

Deel dit bericht

Link naar bericht

In dat geval mag de N-VA hun programma gebruiken om hun reet mee af te vegen.

En zich zeker niet meer verder profileren als een partij die een ideologie heeft.

Vlaanderen uitbouwen tot een sterke (deel)staat. En ondertussen kruipen voor de Franse elite. Inzake de energiemarkt en de bancaire wereld hebben we reeds alles aan de Fransen cadeau gedaan. Nu ja, er is wel nog de Ijzerbedevaart en wat vlaggengezwaai om aan te tonen dat er een sterke onafhankelijke geest door Vlaanderen waait. :unsure:

Ach, met de N-VA verandert er juist nul de botten. Stel nu dat de N-VA Vlaanderen uitbouwt tot een onafhankelijke sterke staat, dan worden de Belgicistische en Francofone Brusselse elite vervangen door een Flamingantische groot-Antwerpse kleinburgerij.

Voor de rest blijft het even centralistisch en Jakobijns. Oude wijn in nieuwe zakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ben anti-N.V.A. maar ook tegen het concept van royalty. Als die ex-frituurliefhebber er voor kan zorgen dat het gedaan is met Albertje en zijn clan, dan zal ik er niet om treuren. Ik zie het echter niet gebeuren want de mensen lezen veel te graag in de Story.

Deel dit bericht

Link naar bericht

http://youtu.be/_QI371ZsMNw

" if newspapers are going to publish the names of people who have gun permits then they should also publish the names of women who had abortions because mothers might want to know what other women on their street might be willing to murder a child.”

Deel dit bericht

Link naar bericht

De stad Antwerpen heeft de ‘War on Drugs’ geopend. Op Radio Één is het nu de ganse tijd van 'War on drugs, war on drugs'... :rolleyes: Blijkbaar zijn er veel café's in Antwerpen waar je drugs kan kopen... nee ??? Echt ???? drugs in café's .... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht

De stad Antwerpen heeft de ‘War on Drugs’ geopend. Op Radio Één is het nu de ganse tijd van 'War on drugs, war on drugs'... :rolleyes: Blijkbaar zijn er veel café's in Antwerpen waar je drugs kan kopen... nee ??? Echt ???? drugs in café's .... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Bij ons kun je die gewoon in de winkel kopen......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.