Ga naar inhoud

Drew&Isa


Recommended Posts

'Waar ben ik aan begonnen?' is de titel van het eerste deel van Drew&Isa.

De vraag die ik me meermaals stelde bij het bijeen puzzelen van dit verhaal.

Want een heuse puzzel was het wel.

Van een tussendoortje van losse gag strookjes op de trein naar een verhalend iets... 

Het moest vooral plezant blijven! Ook om te tekenen...

Intussen brei ik rustig verder aan het verhaal.

Steeds meer vorm gevend aan het geheel...

 

5a980eca2db0b_A02Fantastischeavonturen.thumb.jpg.260596bf6220008df49e896deee704f1.jpg

Link naar reactie

Super tof.

Ik was onlangs, als tussendoortje, ook begonnen aan gagstrips met een overkoepelend verhaal.  Misschien ook weer eens opnemen.

Ik ben in elk geval benieuwd naar de rest. Post je ze nog ergens online? 

 

Ik zie dat je bij de laatste een witte boord laat tussen het zwart van de achtergrond en het personage. 

Ik vraag mij af of het niet beter zou zijn mocht het zwart van de achtergrond tot tegen het personage aanlopen.

 

Link naar reactie

In eerste instantie had ik geen overkoepelend verhaal, dat is pas later gekomen. Met gevolg dat ik binnenkort veel hertekenwerk heb. Ik post ze ook online op mijn persoonlijke facebook en mijn facebook pagina.

https://www.facebook.com/potloodbeest/?ref=aymt_homepage_panel

 

Ik zie dat ik inderdaad bij dat ene vakje wel en bij het andere geen wit boordje heb gelaten. Niet zo consistent geweest blijkbaar. :) 

Benieuwd naar je gagstrip feli. 

Link naar reactie
Op 15-3-2018 om 08:28, PencilBeast zei:

In eerste instantie had ik geen overkoepelend verhaal, dat is pas later gekomen. Met gevolg dat ik binnenkort veel hertekenwerk heb. Ik post ze ook online op mijn persoonlijke facebook en mijn facebook pagina.

https://www.facebook.com/potloodbeest/?ref=aymt_homepage_panel

Blijkbaar volg ik je pagina wel maar heb ik de strips niet op mijn tijdlijn gezien.  Facebook suckt toch echt soms.
Ik heb de strips nu leuk gevonden.  Ik denk dus in de toekomst dat ik ze wel zal zien passeren.

Op 15-3-2018 om 08:28, PencilBeast zei:

Benieuwd naar je gagstrip feli. 

Ik heb nog maar eentje die geïnkt en gekleurd is. Tekst moet nog eens nagekeken worden. 
Ik post hem eens in mijn topic. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...