Hamirubi Geplaatst: 26 juli 2018 Ik ben zelf afkomstig uit Suriname, en ken de uitdrukking 'verschieten' alvast niet. Deel dit bericht Link naar bericht
Bonte Geplaatst: 26 juli 2018 8 uren geleden, Kameraad Mauser zei: Stuuv heeft in deze wel een punt. Je "rot verschieten" is echt wel iets dat nooit voorkomt. Noch in Nederland, noch in de Vlaanders. Hier zeggen we dat zeker wel maar dat kan een plaatselijke gewoonte zijn " 'k verschieten me hier rot zeg " (ik schrik me een hoedje) Deel dit bericht Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 26 juli 2018 Da's dan de eerste keer dat ik zoiets verneem. West-Vlamingen die 'rot' gebruiken... Deel dit bericht Link naar bericht
Bonte Geplaatst: 27 juli 2018 We nemen hier wel vlug zaken over, het kan iets persoonlijks zijn. Deel dit bericht Link naar bericht
alexjodo Geplaatst: 27 juli 2018 12 uren geleden, Kameraad Mauser zei: Da's dan de eerste keer dat ik zoiets verneem. West-Vlamingen die 'rot' gebruiken... vort verschoten Deel dit bericht Link naar bericht
fazerco Geplaatst: 27 juli 2018 Word in Noord Holland toch wel gebruikt, het verschiet me rot. Deel dit bericht Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 27 juli 2018 3 hours ago, alexjodo said: vort verschoten Dat wel, ja. Deel dit bericht Link naar bericht
Bonte Geplaatst: 27 juli 2018 10 uren geleden, alexjodo zei: vort verschoten Dat ken ik dan weer niet, wel een 'bult verschieten' Veel plaatselijke varianten. Deel dit bericht Link naar bericht
PencilBeast Geplaatst: 8 augustus 2018 Na al het gerommel over taal. Updates van de strookjes zullen nog even moeten wachten, wegens vakantie. Ik merkte op dat Peter de cover van deel2 al op de reep geplaatst heeft. Zijn er leuke ideeën om het album wat te promoten? Suggesties? 😀 Deel dit bericht Link naar bericht
sjaakie Geplaatst: 11 augustus 2018 promotie dames doen het vast goed . Deel dit bericht Link naar bericht
PencilBeast Geplaatst: 11 augustus 2018 In deze tijden is dat niet meer sociaal aanvaard. 😨 Deel dit bericht Link naar bericht
feli Geplaatst: 15 augustus 2018 Aaah, ooit geperfectioneerd door de heer Bruce Lee: De bloempot-kick. 😁 Deel dit bericht Link naar bericht
PencilBeast Geplaatst: 24 augustus 2018 Dat was het dan voor deel 1... Vond je het leuk? Het zou enorme steun zijn mocht je het in huis nemen of aan anderen schenken. Het album kost slechts 5 euro. Uiteraard heb ik er voor gezorgd dat je niet alles al online hebt kunnen gelezen. Er valt dus nog heel wat nieuws te lezen! Geen geld ervoor over... deel en like dan! Het nieuws was al eerder gekend op de getekende reep. Maar graag kondig ik hierbij nog eens deel 2 aan! Jullie zijn er vast - Halsoverkop ondersteboven! - van Deel dit bericht Link naar bericht
Yncke Geplaatst: 24 augustus 2018 Ik kan alleen maar melden dat het eerste boekje heel fijn om te lezen was - een plezante aanrader, dierbare medeforummers! - , en dat ik zeker van plan ben deel twee in huis te halen. Deel dit bericht Link naar bericht
PencilBeast Geplaatst: 24 augustus 2018 Bedankt Yncke ! Dat diezelfde mensen uw per'bat ook maar in huis nemen! Deel dit bericht Link naar bericht
Kristof Berte Geplaatst: 24 augustus 2018 Het is een plezant boekske en het tweede is nog beter. Moest ik het nog niet hebben, ik zou het kopen Deel dit bericht Link naar bericht
PencilBeast Geplaatst: 24 augustus 2018 gesproken als een expert , (die tekenaars spelen toch allemaal onder één hoedje hé) Deel dit bericht Link naar bericht
The Alderwood Geplaatst: 24 augustus 2018 Ik ben sinds'n aantal jaar gestopt met het kopen van zulke uitgaves, anders kocht ik het meteen. Deel dit bericht Link naar bericht
PencilBeast Geplaatst: 24 augustus 2018 Paar jaar te vroeg gestopt 😛 . Nu ja niets aan te doen en soms moet je keuzes maken. Ik ervaar nu zelf al ruimtegebrek en ik heb nog niet eens een grote collectie. Deel dit bericht Link naar bericht
The Alderwood Geplaatst: 24 augustus 2018 Ja misschien wel, en voor vrienden maak ik een uitzondering, maar soms laat ik me nog vangen. Zo kocht ik bv. onlangs nog een Zygus. 😔 Deel dit bericht Link naar bericht
PencilBeast Geplaatst: 24 augustus 2018 Zijn we dan geen vrienden? 😛 Zygus heb ik ook wel een aantal exemplaren van liggen. Kan op zich wel eens tof zijn maar net niet om er stapels van te kopen. Ik begrijp dus wat je bedoelt. Deel dit bericht Link naar bericht