Ga naar inhoud

Drew&Isa


Recommended Posts

Dat was het dan voor deel 1... Vond je het leuk? Het zou enorme steun zijn mocht je het in huis nemen of aan anderen schenken. Het album kost slechts 5 euro. Uiteraard heb ik er voor gezorgd dat je niet alles al online hebt kunnen gelezen. Er valt dus nog heel wat nieuws te lezen! Geen geld ervoor over... deel en like dan! Het nieuws was al eerder gekend op de getekende reep. Maar graag kondig ik hierbij nog eens deel 2 aan! Jullie zijn er vast - Halsoverkop ondersteboven! - van

drew-en-isa-2-ondersteboven_med-2.jpeg

Link naar reactie
  • 11 months later...

Er hangt wat in de lucht, Drew & Isa deel 3.

Breng ik voor het eerst mee op Aalst stript! 08/09/2019

Voor 5 Euro krijg je een boekje met een tekening erin, daar kan je niet voor sukkelen. Alle steun wordt zéér gewaardeerd.

Er is ook een wedstrijdje via mijn facebook pagina waar een boekje te winnen valt. Het enigste wat je daarvoor moet doen is het videobericht delen. Momenteel zijn er nog bitter weinig deelnemers. Dat maakt de kans om te winnen groter. Als je graag anderen saboteert kan je hun kansen op winnen verlagen door ook mee te doen!

https://www.facebook.com/potloodbeest/posts/2909413845741568

 

IMG_20190818_120105.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...