Ga naar inhoud

Stripdagen Haarlem 2018


Recommended Posts

Heel gezellige beurs. Het leek me dat er voor elk doelpubliek wel iets was.

Wat betere en vooral opvallendere aanduidingen waar er exposities zijn, dat er ook vanalles in de philharmonie te beleven valt, etc. kan wel een meerwaarde bieden. (Veel mensen lezen immers dat programmaboekje niet).

Ook in de omgeving van Haarlem zag ik nergens reclame.

 

Misschien als sommige handelaars eens zouden aanvaarden dat een item maar waard is wat men ervoor wilt betalen en niet wat catawiki bepaalt, zouden ze meer verkopen.

Al jaren heeft 1 bepaalde winkelstand enkele boeken die ik nog wilde hebben in zijn bakken zitten, maar aan belachelijke prijzen. Dit jaar had een niet-winkelstand ze mee voor de helft van die prijs. Heb ze daar dus meteen meegenomen. Ik durf wedden dat de eerstgenoemde stand ze binnen enkele jaren nog steeds in de bakken heeft staan.

 

Wat ook onaantrekkelijk werkt: een bak met allemaal dure strips. Een vriend van mij sloeg kramen over omdat hij dacht dat alles er zo duur was. Had hij verder gekeken dan kon hij bij diezelfde kramen ook boeken aan 1 à 2 € vinden. Je kan beter de goedkope in het oog laten springen om de shoppende voorbijgangers aan te trekken. De verzamelaars die de dure zoeken, zullen heus wel de moeite doen om ze te vinden. En zo bereik je misschien een breder publiek.

Link naar reactie
Op 22/5/2018 om 08:51, Michel zei:

Dino Attanasio gaat samen met Martin Lodewijk signeren.

Hoe was het eigenlijk met Dino? Is het nog een beetje te doen?

Herinner me jaren terug dat ze ook Eduard de Rop in Leuven het podium moesten opdragen en waar de halfverlamde man plots met zijn andere hand moest signeren wat niet de meest fraaie werkjes opleverde....

Link naar reactie
Op 5/6/2018 om 09:32, StripsEnzo zei:

Hoe was het eigenlijk met Dino? Is het nog een beetje te doen?

Herinner me jaren terug dat ze ook Eduard de Rop in Leuven het podium moesten opdragen en waar de halfverlamde man plots met zijn andere hand moest signeren wat niet de meest fraaie werkjes opleverde....

Dit gezien? http://incognito-comics.blogspot.com/ 

Hoop dat de video van Het Stripschap snel online komt. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...