Ga naar inhoud

Internationaal stripfestival Knokke-Heist


jerommeke

Recommended Posts

  • 1 month later...

Update :

 

Volgende tekenaars hebben helaas afgezegd, niettegenstaande hun reiskosten reeds geboekt en betaald werden :

- Sergio Tiselli

- Jean Michel Arroyo

 

Paul Geerts signeert geen Suske en Wiske meer, nog enkel zijn eigen reeksen

 

Er is dit jaar drank en eten voorzien tijdens het festival, die verzorgd wordt door de basketbal vereniging van Knokke Heist, de opbrengst gaat ook volledig naar hen.

 

Ook dit jaar wordt er opnieuw met signeerbonnen gewerkt en zijn rugzakken en dergelijke strik verboden en worden weggenomen indien de personen er niet bij aanstaan. Dit om aan iedereen de kans te geven om een tekening te scoren.

 

de aanwezige tekenaars staan vermeld op de site van  www.stripfestivalknokkeheist.be

 

inkom is zoals steeds volledig gratis

 

 

Link naar reactie
Op 7-5-2018 om 19:26, jerommeke zei:

Update :

 

Volgende tekenaars hebben helaas afgezegd, niettegenstaande hun reiskosten reeds geboekt en betaald werden :

- Sergio Tiselli

- Jean Michel Arroyo

 

 

 

 

Volgens mij is Ducaju ook afgevallen of heb ik dat fout gezien?

 

Link naar reactie
Op 7-5-2018 om 19:26, jerommeke zei:

Update :

 

Volgende tekenaars hebben helaas afgezegd, niettegenstaande hun reiskosten reeds geboekt en betaald werden :

- Sergio Tiselli

- Jean Michel Arroyo

 

Paul Geerts signeert geen Suske en Wiske meer, nog enkel zijn eigen reeksen

 

Er is dit jaar drank en eten voorzien tijdens het festival, die verzorgd wordt door de basketbal vereniging van Knokke Heist, de opbrengst gaat ook volledig naar hen.

 

Ook dit jaar wordt er opnieuw met signeerbonnen gewerkt en zijn rugzakken en dergelijke strik verboden en worden weggenomen indien de personen er niet bij aanstaan. Dit om aan iedereen de kans te geven om een tekening te scoren.

 

de aanwezige tekenaars staan vermeld op de site van  www.stripfestivalknokkeheist.be

 

inkom is zoals steeds volledig gratis

 

 

Waarom signeert Paul Geerts  enkel nog zijn eigen werk?

Is het hem verboden om  Suske en Wiske te signeren of is het een eigen beslissing?

Link naar reactie
Op 5/7/2018 om 19:26, jerommeke zei:

Ook dit jaar wordt er opnieuw met signeerbonnen gewerkt en zijn rugzakken en dergelijke strik verboden en worden weggenomen indien de personen er niet bij aanstaan. Dit om aan iedereen de kans te geven om een tekening te scoren.

 

Een goede regeling. Die door veel festivallen wordt gemeld en zo goed als nooit wordt uitgevoerd :(

 

 

 

Link naar reactie
51 minuten geleden, Gast gast zei:

Mijn vraag is gericht aan de organisatie, niet aan de bezoekers.

Poging 2: Zijn honden op het stripfestival toegelaten?

Vraag dat soort dingen rechtstreeks op de eigen site van het festival.

Tenminste als je een concreet antwoord wilt.

 

Bestuur

Meer informatie kunt u krijgen bij Jan van Loon (PR)
Tel. 0031 (0) 117 38 27 89
loonbr@zeelandnet.nl

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
Op 14-5-2018 om 17:23, Ambreville zei:

Een goede regeling. Die door veel festivallen wordt gemeld en zo goed als nooit wordt uitgevoerd :(

hierop wordt dit jaar wel degelijk op toegezien en worden de onbeheerde tassen weggenomen door de organisatie, dus in ieders belang, gelieve geen rugzakken of dergelijke te plaatsen. :dat:

Link naar reactie
2 hours ago, jerommeke said:

hierop wordt dit jaar wel degelijk op toegezien en worden de onbeheerde tassen weggenomen door de organisatie, dus in ieders belang, gelieve geen rugzakken of dergelijke te plaatsen. :dat:

Dus als je je hond als tas camoufleert om 'm toch binnen te kunnen smokkelen, best erbij blijven. ;)

Link naar reactie

Zalige dag in Knokke achter de rug. Rond 9 u 15 toegekomen en aan de beperkte rij tassen te zien, zag het er naar uit dat het een rustige editie zou worden. Dat voorgevoel bleek te kloppen. Enkel bij Bosschaert en Renaud lange wachtrijen. Voor de rest heel rustig. Blijkbaar wel 'problemen' bij André Benn die na enkele tekeningen ervandoor ging. Hij wilde ook geen 'gewone' gratis dédi's maken en tekende alleen als er 'cash' tegenover stond. 
Ik scoorde dédi's bij Jan Bosschaert, Fabio Bono, Marc Wasterlain (een heel mooie Sarah Spits, volledig in kleur), Kim Duchateau (2 x), Willy Linthout (2 x), Hec Leemans (2 x) en Christian Verhaeghe. 
Kim pas na 15 u aangekomen, blijkbaar was die nog in Haarlem in de vm. Enige minpuntje op een voor de rest topdag. Er was verplichte aankoop 's ochtends maar ook nu zo goed als nergens controle van de organisatie...

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Du Caju heeft een mooie glazen beker gewonnen, zag ik op fb :)

 

Ik ga niet veel als bezoeker naar beurzen, maar ik wou nog een aantal tekeningen en dacht dat te combineren met een uitstapje naar zee. Het uitstapje viel wat tegen door het weer, en ik heb veel te veel met iedereen gebabbeld om echt veel tekeningen te kunnen verzamelen. Maar ik wil toch eens vermelden dat mijn kinderen (3 en 7) zich rot geamuseerd hebben op de schmink-, knutsel- en andere workshoptoestanden. Een voorbeeld voor andere beurzen in dat opzicht.

 

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Drukke dag voor mij in Knokke. (Was dan nog de laatste die een tekening bij Kitson kon bemachtigen, helaas ging daar wachten tot 17u30 aan vast) Maar het was absoluut het wachten waard. Van begin tot einde zitten kijken hoe hij uiterst geconcentreerd bleef verder werken. Non stop vanaf 10u. Vele praatjes kunnen maken, helaas nog altijd niet iedereen van de vorige editie (strips4life) kunnen bedanken. Nog een paar te gaan. Scoorde voor mezelf een dedi van Paul Geerts, Steve van Bael, Jan Bosschaert, Shirow di Rosso, Wouter van Ghysegem en last but not least Willy Linthout ,een toffe illustratie bij Wuertz, een gekleurde  illustratie bij Bono, en een prachtige tekening bij Kitson. Voor de veiling haalde ik 5 tekeningen op. Bedankt Kristof Berte voor het leuke extraatje 🤗, ik ben er super blij mee. 

Link naar reactie
Op 27/5/2018 om 21:20, Veto zei:

Rond 9 u 15 toegekomen en aan de beperkte rij tassen te zien, zag het er naar uit dat het een rustige editie zou worden. Dat voorgevoel bleek te kloppen.

Op zich geen goede ontwikkeling, dan is het festival er alleen maar voor hetzelfde clubje prof dediejagers........

Als een festival aan het strand met zulk mooi weer al rustig is..........

Link naar reactie
3 uren geleden, Lecram zei:

Op zich geen goede ontwikkeling, dan is het festival er alleen maar voor hetzelfde clubje prof dediejagers........

Als een festival aan het strand met zulk mooi weer al rustig is..........

Je vergist je: het was in het algemeen in Knokke vrij rustig. Ik had ook meer toeristen verwacht op het strand en de dijk, maar het was zeer kalm. Het weer was nu ook niet geweldig.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
20 minuten geleden, Kristof Berte zei:

Je vergist je: het was in het algemeen in Knokke vrij rustig. Ik had ook meer toeristen verwacht op het strand en de dijk, maar het was zeer kalm. Het weer was nu ook niet geweldig.

Het is daar altijd vrij rustig. Maar het is en blijft een zeer leuke beurs vind ik.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...