Ga naar inhoud

Commissions Topic - Contacten, prijzen en de buit.


Recommended Posts

12 minutes ago, cinco said:

Het is dan te hopen voor de tekenaars dat er niemand van de fiscus lid is van dit forum. :P

 

Ik herinner me een zaterdagochtend op een hotel in de buurt van het Zuidstation met Enrico Marini die letterlijk een zwart rugzakje vol geld bij had. Zelfs in die gevallen zijn dat kleine visjes voor de fiscus. Bij de meesten is het eerder bescheiden. Vaak ook in de periode als ze net een album afgewerkt hebben. Sommigen zoals Bec maken zelfs hardop reclame op FB.

 

image.thumb.png.f66e7dfb1b2c75ad2464870469116e2b.png

 

 

 

 

Link naar reactie
23 hours ago, Gilles said:

Eigenlijk wil ik dat ook eens doen. Jullie mailen gewoon een tekenaar en vragen of hij opdrachten aanvaardt? 

ja.. via IG, Twitter, of email. Sommigen werken via agenten of tussenpersonen, maar velen ook gewoon via een direct berichtje.

Een eerste keer is zeker spannend, maar je moet je realiseren dat het maar gewonen mensen zijn.
En ze willen geld verdienen en ruilen dat graag voor een velletje papier met grafiet erop!

21 hours ago, AspenCR7 said:

Ik denk dat de meeste tekenaars wel betaling vooraf willen of helft nu en helft bij levering en dat is misschien wel iets dat kan afschrikken. 

ligt ook aan jezelf als persoon. De mensen van wie ik een commissie vraag, kennen me al goed, dus zullen nooit om geld vooraf vragen.

Soms wil ik hier wel van afwijken door een gedeelte (25-30%) vooraf te betalen en de rest bij het zien van de low-res scan.

19 hours ago, Ambreville said:

Enorm veel. Ze moeten wel. Op enkele uitzonderingen na, de mannen met de succesreeksen, fladderen tekenaars van opdracht naar opdracht. Ze moeten het gat er tussen vullen ...

 

precies dat

6 hours ago, Mzee said:

Ik verschoot er eerlijk gezegd wel van hoeveel tekenaars er weigerden en dan ben ik nog niet eens aan de echt grote namen begonnen.

 

 

verrassend. Maar laat je niet weerhouden! Dat zijn dan even een paar "bad apples" maar ik heb hier thuis hele fruitmanden vol lekkers en ik ben niet de enige!!

6 hours ago, Hamirubi said:

 

Ik kan me voorstellen dat het ook een heel gedoe is voor de tekenaar om in orde te zijn met de fiscus.

LOL
ja sure :)

image.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
7 uren geleden, Mzee zei:

Ik verschoot er eerlijk gezegd wel van hoeveel tekenaars er weigerden en dan ben ik nog niet eens aan de echt grote namen begonnen. Soms zelfs heel verrassend, op hun blog of site vragen ze om aub iets van hun te kopen en als je ze dan contacteert is het van ''neen hoor daar begin ik niet aan, veel te veel werk''.

Ik weet voor het ogenblik echt niet of ik er mee ga doorgaan. Als je net een heel vriendelijke tegen bent gekomen en een mooie tekening hebt gescoord zoals de twee die ik nu reeds toon op 2DG bv heb je er weer zin in. Maar soms zit je ook in het andere uiterste en word je gewoon gezien als een verzamelaar die uitgemolken moet worden (commissie aan prijzen die 5 maal duurder zijn dan een originele pagina) en in sommige gevallen zelfs opgelicht (Eerst elke keer direct antwoorden en eens je betaald hebt verdwijnen ze van de aardbol).

 

 

 

 

Ik heb tot nu toe eigenlijk niet eens zo heel veel commissions gekocht maar ik had altijd wel het idee inderdaad dat vrij veel tekenaars er, vreemd genoeg wellicht, niet direct op zaten te wachten.. Dat ze geen tijd of geen zin zouden hebben.. Of wat ook wel voorkomt is dat het niet mogelijk is omdat (bijvoorbeeld) Maghen (vooral) het exclusieve verkooprecht van een bepaalde artiest heeft afgedwongen (dat is bij Miralles bijvoorbeeld het geval en het zou me ook niet verbazen als Maghen ook iets dergelijks met bijvoorbeeld Bonhomme en Meyer heeft afgesproken)

 

De ervaringen die jij zo opsomt zijn erg vervelend en verpesten het verzamelplezier.. Ik ben blij dat ik dergelijke nare ervaringen niet heb..

Link naar reactie

Ambreville is al een ervaren commissiejager maar als je “klein” wil beginnen zijn er zeker veel Belgische tekenaars (sorry Nederlandse forummers, nog geen ervaring bij jullie) die vlot benaderbaar zijn via bv. FB of mail en open zullen staan voor een commissie of opsturen van een boek met dédi of zelfs verkoop van originele platen. Gewoon proberen.

Maar ook buiten de grenzen lukt dat aardig en meestal zonder enig probleem.

Je kan ook ‘ns een kickstarter of zo backen en reward met dédi nemen en dan mailen met wat je graag zou hebben.

 

Anekdote van waar het bijna eens mis ging: Ooit ‘ns een US-tekenaar waar ik fan van ben (nog steeds, zelfs na volgend verhaal. Ik ga geen naam

noemen noch de commissie posten) gecontacteerd. Direct antwoord, commissie besteld tegen een voor mij erg stevige prijs maar ik had het er echt voor over. Voorafbetaling via paypal.
Na 2 jaar en regelmatige mails met vraag naar status (want kreeg anders geen update) kreeg ik plots geen antwoord meer. 
Stoute schoenen aangetrokken en zijn uitgeverij gemaild. Dat had hij precies niet zo graag want ineens mailde hij me terug met excuses… 2 weken later zat de commissie in de brievenbus en het was veel knapper dan ik eigenlijk verwacht had toen ik bestelde (ik vroeg enkele figuren en wat achtergrond, in kleur. Ik krijg me daar een volledig volgeschilderde A3 met allerlei personages, echt magnifiek. Ik denk nog altijd dat hij degene die hij opgestuurd heeft nog in zijn schuif had liggen en met pijn in het hart deze opgestuurd heeft wegens geen tijd om de mijne te maken).  Eind goed al goed maar ik dacht toch even dat ik mijn geld kwijt was…

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Op 19/2/2022 om 23:19, SPeeDy zei:

Ambreville is al een ervaren commissiejager maar als je “klein” wil beginnen zijn er zeker veel Belgische tekenaars (sorry Nederlandse forummers, nog geen ervaring bij jullie) die vlot benaderbaar zijn via bv. FB of mail en open zullen staan voor een commissie of opsturen van een boek met dédi of zelfs verkoop van originele platen. Gewoon proberen.

Maar ook buiten de grenzen lukt dat aardig en meestal zonder enig probleem.

Je kan ook ‘ns een kickstarter of zo backen en reward met dédi nemen en dan mailen met wat je graag zou hebben.

 

Anekdote van waar het bijna eens mis ging: Ooit ‘ns een US-tekenaar waar ik fan van ben (nog steeds, zelfs na volgend verhaal. Ik ga geen naam

noemen noch de commissie posten) gecontacteerd. Direct antwoord, commissie besteld tegen een voor mij erg stevige prijs maar ik had het er echt voor over. Voorafbetaling via paypal.
Na 2 jaar en regelmatige mails met vraag naar status (want kreeg anders geen update) kreeg ik plots geen antwoord meer. 
Stoute schoenen aangetrokken en zijn uitgeverij gemaild. Dat had hij precies niet zo graag want ineens mailde hij me terug met excuses… 2 weken later zat de commissie in de brievenbus en het was veel knapper dan ik eigenlijk verwacht had toen ik bestelde (ik vroeg enkele figuren en wat achtergrond, in kleur. Ik krijg me daar een volledig volgeschilderde A3 met allerlei personages, echt magnifiek. Ik denk nog altijd dat hij degene die hij opgestuurd heeft nog in zijn schuif had liggen en met pijn in het hart deze opgestuurd heeft wegens geen tijd om de mijne te maken).  Eind goed al goed maar ik dacht toch even dat ik mijn geld kwijt was…

Ik heb ook 2 jaar geleden een commisie bij een bekende comic tekenaar besteld en na 2 dagen was die al klaar en werd aan mij  getoond. Op dit moment nog steeds niet ontvangen. 😞 

Bon, als het goed verloopt ontvang ik het einde dit jaar werd me verteld (maar geloof er niet meer in).

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
On 2/19/2022 at 11:19 PM, SPeeDy said:

Anekdote van waar het bijna eens mis ging: Ooit ‘ns een US-tekenaar waar ik fan van ben (nog steeds, zelfs na volgend verhaal. Ik ga geen naam

noemen noch de commissie posten) gecontacteerd. Direct antwoord, commissie besteld tegen een voor mij erg stevige prijs maar ik had het er echt voor over. Voorafbetaling via paypal.
Na 2 jaar en regelmatige mails met vraag naar status (want kreeg anders geen update) kreeg ik plots geen antwoord meer. 
Stoute schoenen aangetrokken en zijn uitgeverij gemaild. Dat had hij precies niet zo graag want ineens mailde hij me terug met excuses… 2 weken later zat de commissie in de brievenbus en het was veel knapper dan ik eigenlijk verwacht had toen ik bestelde (ik vroeg enkele figuren en wat achtergrond, in kleur. Ik krijg me daar een volledig volgeschilderde A3 met allerlei personages, echt magnifiek. Ik denk nog altijd dat hij degene die hij opgestuurd heeft nog in zijn schuif had liggen en met pijn in het hart deze opgestuurd heeft wegens geen tijd om de mijne te maken).  Eind goed al goed maar ik dacht toch even dat ik mijn geld kwijt was…

 

Waarom geen naam? De tekenaar heeft toch zijn vertraging ruim voldoende 'gecompenseerd'? 

 

Ik vraag zelden commissies, vind originele platen leuker, maar heb ooit een commissie van Gene Colan gevraagd. 

Gewoon formaat, (42 x 28 cm.) voor ca. 500 usd. Netjes overgemaakt, kreeg ik een mail terug, week later, dat hij per ongeluk de verkeerde prijs had genoemd, het was eigenlijk 600 usd, maar zijn fout; uiteraard zou hij de commissie doen voor de betaalde 500.

Alsnog heb ik meteen de 100 extra overgemaakt; maandje later kreeg ik een commissie aangeleverd, de helft groter en veel verder uitgewerkt dan afgesproken! Die tekening is nog steeds het pronkstuk van mijn verzameling (al is deze Colan eigenlijk van mijn vrouw).

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, shakeitupguy zei:

Ik heb ook 2 jaar geleden een commisie bij een bekende comic tekenaar besteld en na 2 dagen was die al klaar en werd aan mij  getoond. Op dit moment nog steeds niet ontvangen. 😞 

Bon, als het goed verloopt ontvang ik het einde dit jaar werd me verteld (maar geloof er niet meer in).

 

 

2 jaar al ?? en nu nog bijna een volledig jaar wachten?

Welke reden geven ze daar dan voor aangezien de tekening blijkbaar al af is?

 

Ik mag dus blijkbaar nog niet klagen voor mijn 6 maanden geleden volledig betaalde commissie 🙂

 

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
2 uren geleden, Rene zei:

 

Waarom geen naam? De tekenaar heeft toch zijn vertraging ruim voldoende 'gecompenseerd'? 

 

Net daarom. Het is een afgesloten hoofdstuk en ik wil niet dat dit begint te circuleren en hij daarom misschien geen/minder aanvragen zou krijgen. Het was maar ter illustratie dat het niet altijd supervlot gaat. Soms is het ook zo dat die mannen denken dat ze tijd hebben voor commissies, maar er dan plots een opdracht valt met deadlines en dan schuift je commissie gewoon. Als ze op voorhand laten betalen komt dat unfair over natuurlijk. Op zich blijf je natuurlijk ook een opdrachtgever dus je zou er op den duur al een contractje mee moeten opstellen waarin ook zo'n deadline staat... maar waar zijn we dan mee bezig...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
6 uren geleden, Mzee zei:

 

2 jaar al ?? en nu nog bijna een volledig jaar wachten?

Welke reden geven ze daar dan voor aangezien de tekening blijkbaar al af is?

 

Ik mag dus blijkbaar nog niet klagen voor mijn 6 maanden geleden volledig betaalde commissie 🙂

 

2 jaar wachten 😱, ik ben zelf wel een eerder geduldig persoon, maar 2 jaar dat zou ik niet kunnen. Dan had ik al zeker een claim ingediend of mijn geld terug gevraagd. Ikzelf heb op mijn eerste commissie een maand moeten wachten en dit vond ik al spannend. Waarschijnlijk omdat het inderdaad vooraf betaald moet worden. Maar nu de eerste keer een goede ervaring was zal ik de volgende keer waarschijnlijk geruster zijn. Nu de volgende vraag: wat doen jullie met je commissies. In kaften veronderstel ik en de leukste tegen de muur? Ik ga deze laten framen, maar vrees dat dat hetzelfde of duurder zal zijn dan de commissie zelf 😂

Link naar reactie

Het kan allemaal nog erger :)

- In 2015 een commissie besteld bij een tekenaar. Uiteindelijk is hij voorjaar 2021 er aan begonnen (toonde hij enkele schetsen). Maar najaar 2021 heeft hij toch beslist om mij terug te betalen...

- In 2017 een speciale editie besteld van een album met originele pagina. In het begin regelmatig updates, maar helaas de laatste jaren is het stil en nog niets ontvangen.

- Eind 2020 enkele commissies besteld bij artieste. nog steeds een vlot contact en al verschillende digitale ontwerpen ontvangen, maar nog geen zicht op eigenlijke resultaat

- In 2020 ook een gesigneerd artbook besteld bij Amerikaanse artieste. Stroeve communicatie via haar en haar agent. Najaar 2021 geïnformeerd via hun Europees contactpersoon. Was blijkbaar al tijdje verstuurd, maar nooit aangekomen. Gelukkig hebben ze een nieuw exemplaar opgestuurd.

- Begin 2021 een campagne gesteund via Ululu, die ondertussen al 6 maanden vertraging heeft.

 

Maar dit zijn gelukkig maar een beperkt aantal situaties, over de jaren heen meestal snel en duidelijk resultaat gehad.

Link naar reactie

Horrorverhalen genoeg :)

 

Ik heb meer dan eens bemiddelt (ook met Repers) zodat tekenaars eindelijk vaart maakten. Zelfs eens via Rich Johnson van BleedingCool gespeeld, zodat eea eindelijk kon worden afgerond.

 

Soms loopt het bij mij ook wel eens mis... Zelfs bij iemand als Mauricet, waarbij ik niet kan meer kan volgen wat er is gebeurd. Ik weet dat hij een mummy (zie plaatje 1) maakte voor me, die vervolgens kwijtraakte ofzo, en daarna begon de communicatie heel vreemd te gaan en hield zelfs op. Er werd zelfs gesproken over dat het bij een lekkage was verwoest ofzo... Zelfs met hulp van vrienden en bekenden bleef de communicatie uit en het artpiece was dus... weg....

 

Tot het in een franstalige facebookgroep in 2020 te koop werd aangeboden en daar kwam ik helaas achter toen het piece al verkocht was.

 

Maar ook die dingen gebeuren blijkbaar en laat ik het hier gezegd hebben dat ik NIEMAND een kwaad hart hierover toedraag. Ook de artiest niet.

 

afbeelding.thumb.png.bbdb30e645b595f9d301b7bc5a6ca5c7.png

 

Ik heb nét te horen gekregen dat de laatste 2 mummies hier op dit plaatje, afgelopen maandag (gisteren) op de post zijn gegaan.
Artiest Kevin Enhart is een geweldige artiest en een mooi persoon.
De redenen waarom deze 2 mummies ook al 2 jaar onderweg zijn, begrijp ik nog steeds niet en ook zijn uitleg hierover is vreemd...
 

Ik haal hier mijn schouders dan ook maar bij op.

 

Anyway... dit zijn mijn 6 "lost pieces" die al volledig klaar zouden zijn maar nooit bij mij zijn aangekomen...

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
41 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

Horrorverhalen genoeg :)

 

Ik heb meer dan eens bemiddelt (ook met Repers) zodat tekenaars eindelijk vaart maakten. Zelfs eens via Rich Johnson van BleedingCool gespeeld, zodat eea eindelijk kon worden afgerond.

 

Soms loopt het bij mij ook wel eens mis... Zelfs bij iemand als Mauricet, waarbij ik niet kan meer kan volgen wat er is gebeurd. Ik weet dat hij een mummy (zie plaatje 1) maakte voor me, die vervolgens kwijtraakte ofzo, en daarna begon de communicatie heel vreemd te gaan en hield zelfs op. Er werd zelfs gesproken over dat het bij een lekkage was verwoest ofzo... Zelfs met hulp van vrienden en bekenden bleef de communicatie uit en het artpiece was dus... weg....

 

Tot het in een franstalige facebookgroep in 2020 te koop werd aangeboden en daar kwam ik helaas achter toen het piece al verkocht was.

 

Maar ook die dingen gebeuren blijkbaar en laat ik het hier gezegd hebben dat ik NIEMAND een kwaad hart hierover toedraag. Ook de artiest niet.

 

afbeelding.thumb.png.bbdb30e645b595f9d301b7bc5a6ca5c7.png

 

Ik heb nét te horen gekregen dat de laatste 2 mummies hier op dit plaatje, afgelopen maandag (gisteren) op de post zijn gegaan.
Artiest Kevin Enhart is een geweldige artiest en een mooi persoon.
De redenen waarom deze 2 mummies ook al 2 jaar onderweg zijn, begrijp ik nog steeds niet en ook zijn uitleg hierover is vreemd...
 

Ik haal hier mijn schouders dan ook maar bij op.

 

Anyway... dit zijn mijn 6 "lost pieces" die al volledig klaar zouden zijn maar nooit bij mij zijn aangekomen...

Gewoon uit nieuwsgierigheid- hoeveel mummies heb je ondertussen al?

Link naar reactie
12 minutes ago, sanderg said:

Gewoon uit nieuwsgierigheid- hoeveel mummies heb je ondertussen al?

De meeste staan hier, maar niet allemaal
https://www.comicartfans.com/galleryroom.asp?gsub=56147
D
us zal net over de 300 zijn

Los hiervan heb ik 4 complete verhalen uitgewerkt en op papier hier liggen. Ook allemaal mummies eigenlijk.
Dan nog een stel covers en pinups her en der, maar die zijn veelal digitaal en bedacht voor de comic, dus die tel ik niet mee.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
14 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

De meeste staan hier, maar niet allemaal
https://www.comicartfans.com/galleryroom.asp?gsub=56147
D
us zal net over de 300 zijn

Los hiervan heb ik 4 complete verhalen uitgewerkt en op papier hier liggen. Ook allemaal mummies eigenlijk.
Dan nog een stel covers en pinups her en der, maar die zijn veelal digitaal en bedacht voor de comic, dus die tel ik niet mee.

ongelofelijk! Wat een collectie zeg.. hoe lang heb je daarover gedaan? 

Ik ga er vanuit dat het merendeel in mappen zit? Om dat allemaal op te hangen mag je wel in een kasteel wonen 🙂

Link naar reactie
34 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

De meeste staan hier, maar niet allemaal
https://www.comicartfans.com/galleryroom.asp?gsub=56147
D
us zal net over de 300 zijn

Los hiervan heb ik 4 complete verhalen uitgewerkt en op papier hier liggen. Ook allemaal mummies eigenlijk.
Dan nog een stel covers en pinups her en der, maar die zijn veelal digitaal en bedacht voor de comic, dus die tel ik niet mee.

 

Ze hebben daar elke keer toch wel wat werk aan. Al die zwachtels tekenen, daar kruipt tijd in.

 

Quote

afbeelding.thumb.png.70c4e11ce219d53fba2c2392a4057ced.png

 

Link naar reactie
1 hour ago, cinco said:

Ze hebben daar elke keer toch wel wat werk aan. Al die zwachtels tekenen, daar kruipt tijd in.

ik zat toevallig NAAST de artiest, toen hij die maakte. Die jij hier aanhaalde. Robert Rennwanz.... en ja, dat is HEEL veel werk :)

 

23 minutes ago, Boekenmagazijn said:

Maar ze hebben verder geen kleren aan, dat scheelt weer een hoop tijd.

LOL

true that :)

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 2/22/2022 at 11:23 AM, sanderg said:

ongelofelijk! Wat een collectie zeg.. hoe lang heb je daarover gedaan? 

 

Ik ben in 2007 geloof ik begonnen. Toen kwam ik op het idee van Mummies (dankzij een comic van Justin Gray die ik aan het lezen was) en heb het als eerste aan Joe Jusko, Adam Hughes, Stepháne Roux, Mike Deodato Jr. gevraagd.
Niet de minste :)

Het werken behind the scenes van FACTS voor 12 jaar hielp wel met het "scoren" natuurlijk. Ik vroeg iedereen om een blijvende herinnering en de meesten hebben me dan inderdaad een mummy gegeven.
 

 

Quote

Om dat allemaal op te hangen mag je wel in een kasteel wonen

 

zeg dat :)
Ik heb eraan gedacht om eens een keer een galerij te benaderen maar nog niet gedaan.
Wel de Egyptische tentoonstelling over Mummies een bericht gestuurd, voor hun Belgische tentoonstelling, maar die hebben nooit treug gereageerd.
 

 

Quote

Ik ga er vanuit dat het merendeel in mappen zit?


Sinds vorig jaar wel ja.
Ik heb jarenlang alles in een 3-tal grote kartonnen enveloppen gehad, maar dat was niet ideaal. Gewoon op elkaar dus gestopt.

Maar ik wilde graag goede mappen en die hadden ze enkel in Amerika.
Tot ik Van Beek Supplies in Amsterdam vond en die hebben prachtige mappen.
Dus nu een 10-tal mappen lekker gevuld. Heerlijk!!!

En ook 7 Sketchbooks !!!

 

Ophangen heb ik er echter maar 1! De Oil on Canvas van LUCIO PARILLO

Staat naast een limited print van Arthur Suydam met allemaal Marvel Zombies en ook Stan Lee... gesigneerd door Stan en Arthur

 

afbeelding.thumb.png.d8de2d1df8ad6ae2ecd02d8109700ee4.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

Ik ben in 2007 geloof ik begonnen. Toen kwam ik op het idee van Mummies (dankzij een comic van Justin Gray die ik aan het lezen was) en heb het als eerste aan Joe Jusko, Adam Hughes, Stepháne Roux, Mike Deodato Jr. gevraagd.
Niet de minste :)

Het werken behind the scenes van FACTS voor 12 jaar hielp wel met het "scoren" natuurlijk. Ik vroeg iedereen om een blijvende herinnering en de meesten hebben me dan inderdaad een mummy gegeven.
 

 

 

zeg dat :)
Ik heb eraan gedacht om eens een keer een galerij te benaderen maar nog niet gedaan.
Wel de Egyptische tentoonstelling over Mummies een bericht gestuurd, voor hun Belgische tentoonstelling, maar die hebben nooit treug gereageerd.
 

 


Sinds vorig jaar wel ja.
Ik heb jarenlang alles in een 3-tal grote kartonnen enveloppen gehad, maar dat was niet ideaal. Gewoon op elkaar dus gestopt.

Maar ik wilde graag goede mappen en die hadden ze enkel in Amerika.
Tot ik Van Beek Supplies in Amsterdam vond en die hebben prachtige mappen.
Dus nu een 10-tal mappen lekker gevuld. Heerlijk!!!

En ook 7 Sketchbooks !!!

 

Ophangen heb ik er echter maar 1! De Oil on Canvas van LUCIO PARILLO

Staat naast een limited print van Arthur Suydam met allemaal Marvel Zombies en ook Stan Lee... gesigneerd door Stan en Arthur

 

afbeelding.thumb.png.d8de2d1df8ad6ae2ecd02d8109700ee4.png

leuk verhaal! Dankje voor je respons 🙂

Je hebt dus ook werk van Adam Hughes? Geweldige tekenaar! kan je die eens posten wellicht?

Link naar reactie

Enjoy... toen ik nog tijd had / maakte om verslagen te schrijven van mijn avointuren :)

 

https://www.comicartfans.com/galleryroom.asp?gsub=49113

 

afbeelding.thumb.png.bd37267427a062239ad94a18dbb32580.png

 

 

Adam Hughes was in dat weekend behoorlijk ziek.
Uiteindelijk maakte hij me gelukkig blij met een 1 min sketch.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
14 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

Enjoy... toen ik nog tijd had / maakte om verslagen te schrijven van mijn avointuren :)

 

https://www.comicartfans.com/galleryroom.asp?gsub=49113

 

afbeelding.thumb.png.bd37267427a062239ad94a18dbb32580.png

 

 

Adam Hughes was in dat weekend behoorlijk ziek.
Uiteindelijk maakte hij me gelukkig blij met een 1 min sketch.

Cool zeg!!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...