Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Ambreville

Commissions Topic - Contacten, prijzen en de buit.

Recommended Posts

Jammer dat hij hem dwars getekend heeft ;)

Gewoon vragen werkt het beste. Dan heb je ook nog iets om over te praten bij een dédicace. Vanmiddag nog met Djief zitten brainstormen over zijn Wonder Woman.

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, steelke zei:

Mijn allereerste comission is eigenlijk bescheiden, maar ik vind hem nog steeds heel leuk.

Gewoon gevraagd tijdens een signeersessie in Middelkerke.

Bescheiden? Zeer mooie comission, zou ik direct willen hebben :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Ron P zei:

Bescheiden? Zeer mooie comission, zou ik direct willen hebben :e005:

Haha :)

hier verschijnen soms echte pareltjes in kleur en zo...

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 hours ago, steelke said:

Haha :)

hier verschijnen soms echte pareltjes in kleur en zo...

ik vind m ook erg mooi! kleur is voor mij overigens veelal geen meerwaarde. veel stripwerk vind ik mooier in zwart-wit

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, sanderg zei:

Al met al toch een behoorlijke hoeveelheid commissions... T valt me wel op dat blijkbaar best veel tekenaars bereid zijn tot een commission, maar dat er hier weinig contactgegevens worden gegeven (tot nog toe ben ik de enige volgens mij ;-).. Ik neem aan dat als de betreffende auteurs opdrachten aannemen ze dit op een of andere manier normaliter kenbaar maken (bijvoorbeeld via facebook of via een eigen website) en er geen probleem mee hebben dat hun contactgegevens kenbaar worden gemaakt (uiteindelijk zullen veel auteurs, zo las ik hierboven ook al ergens, geen topinkomen hebben en zullen commissions dus welkom zijn :-).

Zelf heb ik jaaaaaaaaaaaren geleden bij Silvester in Den Bosch (bestaat die winkel eigenlijk nog?) een signeersessie meegemaakt van André Juillard. Ik was destijds nog student met weinig geld.. Nu heb ik er veel spijt fan van dat ik toen zijn contactgegevens niet heb gevraagd :-( Wellicht was hij best bereid tot een commission... Mocht iemand weten hoe hij te benaderen dan hoor ik dat heel graag (via een PM desgewenst) 

Heb je vraag al gesteld via Galerie9art?  Ik vermoed dat Juillard liefst een buffer inbouwt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, fenip said:

Heb je vraag al gesteld via Galerie9art?  Ik vermoed dat Juillard liefst een buffer inbouwt. 

Je bedoelt dat hij vermoedelijk genoeg werk voorhanden heeft? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 hours ago, fenip said:

Dat en misschien wil hij liever niet rechtstreeks alle vragen doorkrijgen.

Ik kan t altijd proberen... maar idd Kontiki- hij heeft n volle agenda.. gelukkig denkt ie blijkbaar nog niet aan pensioen  (zoals Tardi, naar ik heb begrepen)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Door Stefano Carloni - had deze opgemerkt tussen zijn talrijke foto's op Facebook.  Ik was meteen verkocht. Prijs 60euro.  Ik ging hem niet laten liggen. 

20180407_175209.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb er een van Walterell. Walter is heel bereikbaar omdat hij op heel veel beurzen aanwezig is. Formaat A4; prijs 40Euro. Toen ik de tekening ben gaan ophalen vertelde hij mij dat hij er erg op gezwoegd had, niet voor herhaling vatbaar :e002:

Ik ben er allesinds erg blij mee

Walterell_boot.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minute ago, Ron P said:

Ik heb er een van Walterell. Walter is heel bereikbaar omdat hij op heel veel beurzen aanwezig is. Formaat A4; prijs 40Euro. Toen ik de tekening ben gaan ophalen vertelde hij mij dat hij er erg op gezwoegd had, niet voor herhaling vatbaar :e002:

Ik ben er allesinds erg blij mee

Walterell_boot.jpg

prachtig zeg! wat n werk...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Enkele weken terug ook een commissie van Pedro Perez besteld.

Aangezien ik voornamelijk tekeningen verzamel van Vampirella, leek het me wel leuk om Trizia te vragen die enkel cosplay outfits paste:

afbeelding.thumb.png.b5e5226716af6215fa949948ff6ab791.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

De kwaliteiten van Walterell worden vaak onderschat. Deze heb ik van hem in Sint-Truiden gekocht voor maar 40 euro.

walterell-bessy-2yq9.thumb.jpg.81b6eddedc3469a309c18909ff53f5dd.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, Ambreville zei:

De kwaliteiten van Walterell worden vaak onderschat.

Inderdaad, dat vind ik ook. Ik heb ook nog deze 2:

Walterell_compositie_3.jpg

Walterell_compositie_2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4-4-2018 om 20:35, The Alderwood zei:

Zeer vreemd concept, vind ik, zo'n commissions. 

why?

Op 5-4-2018 om 13:28, shakeitupguy zei:

Heb ik nog steeds te koop want niemand moet het hebben, zelf niet tegen de helft van de prijs :-p 

welke? Die Wolverine?

Op 6-4-2018 om 15:20, sanderg zei:

T valt me wel op dat blijkbaar best veel tekenaars bereid zijn tot een commission, maar dat er hier weinig contactgegevens worden gegeven (tot nog toe ben ik de enige volgens mij ;-)..

tsja. Meestal gewoon Facebook Messenger, via email of op een beurs :)

Op 9-4-2018 om 11:26, grim zei:

Enkele weken terug ook een commissie van Pedro Perez besteld.

Aangezien ik voornamelijk tekeningen verzamel van Vampirella, leek het me wel leuk om Trizia te vragen die enkel cosplay outfits paste:

oooo Perez staat ook hoog op mijn lijstje nog! Hoeveel was deze?

En merci voor deze topic! Die miste echt nog!!

Ik heb vandaag een kleine commissie binnen van Marlon Teunissen op papier en een grote digitale commissie van Vinz El Tabanas

marlon_mummy_2018.jpg.968cff827b547eddbc8735dfe6e48386.jpgvinzMUMMY2018.thumb.jpg.8abb89edacf76d002706f3e95a02374a.jpg

Tesamen met deze van Romano Molenaar wat toch echt een grote waarde heeft.

30261065_10215345028959770_7022789972233038435_n.thumb.jpg.43c5b7bb410cb1a15eb3c9aaffa4c6f3.jpg

En deze is van Julien-Hogenard Bert en die had Romano al een tijdje bij zich en nam hij afgelopen weekend voor me mee. Deze was van FACTS 2017 Oktober Edition waar ik 45 euro voor betaalde. 30261914_10215345029359780_3790126947307462820_n.thumb.jpg.3611407e6e88a09aa611f46b37f2411c.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, boomvavavoom zei:

een grote digitale commissie van Vinz El Tabanas

vinzMUMMY2018.thumb.jpg.8abb89edacf76d002706f3e95a02374a.jpg

Mooi plaatje, maar bij een commissie wel ik toch echt wel een fysiek object. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, boomvavavoom zei:

oooo Perez staat ook hoog op mijn lijstje nog! Hoeveel was deze?

Was ook 150 € (maakt niet uit of het A3 of A4 is)

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Tweetie zei:

Mooi plaatje, maar bij een commissie wel ik toch echt wel een fysiek object. 

mijn voorkeur heeft het voor 10000 % :)
Maar deze is dan weer perfect voor een cover voor mijn stripboekenreeks (ja, still happening!) en als die in print komt, dan heb ik toch dat fysieke object :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb zelf niet echt veel met origineel tekenwerk, maar lang geleden kreeg ik deze door Don Lawrence gemaakte schets. Ik kwam hem vandaag met opruimen tegen en was eigenlijk al vergeten dat ik hem had en het scheelde ook niet veel of hij was bijna per ongelijk bij het oud papier beland.

storm.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...