Ga naar inhoud

Commissions Topic - Contacten, prijzen en de buit.


Recommended Posts

1 minuut geleden, Johan zei:

Ik ben wel geïnteresseerd in een commissie....

email me even op boomvavavoom@gmail.com
Ze zijn 80 incluis verzending. Dan geef ik je nog wel betere voorbeelden, want ze zien er beter uit dan de workinprogress hierboven

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 14/4/2020 om 11:48, boomvavavoom zei:

Ed van der Linden heb ik nogmaals gevraagd voor een Mummy

 

image.thumb.png.39c521852ba8f27c857d47106bf4642a.png

 

en hij wilde hem ook digitaal voor me inkleuren, zodat ik hem voor een speciaal project "Sisterhood DUTCH MASTERS serie" kan gebruiken

 

image.thumb.png.c2163cbf980f350cac23ebbbd1acf701.png

zeer fraai.

kan alleen maar een beetje jalours zijn.

Of iets meer jalours.

 

Link naar reactie
13 uren geleden, Willem zei:

Of iets meer jalours.

:) dat mag :) 
Ben ik soms ook wel :) 

 

Wordt onderdeel van een speciaal project, trouwens.
De "Dutch Masters" series. Dat wordt een serie variant covers (van Sisterhood) en prints van oa hierboven :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ik heb al een paar jaar een prachtig piece van Lucio Parrillo... ik was altijd op zoek naar een mooi frame, zonder dat ik daar voor moest bloeden :)

Vorige week een prachtig frame gevonden. Tevens een nieuwe achtergrond op canvas laten zetten, omdat het totaal 80*40  is maar het origineeltje 60*40
Ik vond het wel een interessante uitvoering in ieder geval :)

image.thumb.png.3e160629b4a3ed616252a657e2f26775.pngimage.thumb.png.3e56a04f7349404afef12707063d161d.pngimage.thumb.png.5859c525e8089e02e81b4cfcc16eae81.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Rene zei:

Ik snap 'm niet.... Heb je nou een uitvergrote kopie als achtergrond (laatste foto)? Lijkt me nogal afleiden van het schilderij. 

klopt... ik had geen frame en toen dacht ik om een uitvergote canvas op een frame te zetten. Dat je een soort "achtergrond" krijgt.

Ik zeg niet dat het optimaal is... het is een eerste poging.

Als ik ooit een andere lijst vind, dan pas ik het ook wel aan

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ik heb deze besteld bij Stef Wilson. Digitaal zodat hij de cover voor mijn nieuwe comic Sisterhood #3 gaat worden

image.thumb.png.c9b22b3dc8e5fe2acb3f0705201a0796.png

 

Daarnaast had ik Vincenco Cucca geïnterviewd


En dat was leuk!

Hij was hierin begonnen met een Mummy/Aliens stuk en die heeft hij digitaal voor me klaargemaakt

image.png.233318e2ab0a7524ea341d94c79a9b21.png

 

en die heb ik laten inkleuren in een USA (covered up) versie en een EU versie

 

image.thumb.png.91c54fddcad2316b85b814e7854089dc.png

 

All mijn commissies (digitaal danwel papier) gaan toch mijn Sistehood-project in, natuurlijk

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...