Ga naar inhoud

Dark Dragon Books


Recommended Posts

13 uren geleden, esteban² zei:

@Dark Dragon Books, nu en dan lees ik eens iets over promotie-pakketten.  Ik denk bijvoorbeeld aan Celestine en de Paarden, twee albums samen voor een aantrekkelijkere prijs.  Maar ik ben ze nog nooit in een boekhandel tegen gekomen.  Is dat iets tijdelijks, is dat meerdere keren per jaar, is dat slechts beperkt beschikbaar, of enkel in bepaalde winkels?  En wat Celestine betreft, komen daar nog nieuwe verhalen van?  Ik wil mijn petekindje in de wereld van de strips duwen, enfin, een zachte aanzet geven. :) 

Ketens zoals Presshop, Dreamland & Standaard Boekhandel hebben graag exclusieve promo-pakketten. Van Celestine zijn alle 5 delen uitverkocht. Daarom verschijnt er in Juni een omnibus van 96 blz. Er gaat nog wel een 6e deel verschijnen later dit jaar.

 

5ae26600481c6a219d5967385270b52efa80d325.jpg

Link naar reactie
1 minuut geleden, esteban² zei:

Dank voor de info. :) Ik wacht dan mogelijk en bekijk of die omnibus wat is. Één ding ... Die afgrijselijke en zwaar overaanwezige WordArt staat toch niet daadwerkelijk op de mooie cover!?

 

Het is een omnibus, die waarschijnlijk vrij goedkoop wordt aangeboden ook in supermarkten.....dan ga je toch niet zeuren over tekst op een kaft:e012:, de bedoeling zal zijn dat ouders dit boek meepakken in de vakantietijd....het zal geen verzamelaarsuitgave worden....:e005:

Vroeger had je veel van dit soort vakantieboeken van Donald Duck of Tina etc.  

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
4 minuten geleden, Dark Dragon Books zei:

Kijkend naar hoe het afloopt, zal dit echt het laatste deel zijn. Fijn toch zo'n serie die ook gewoon af is ipv eentje die continue maar door en doorgaat.

Na 20  delen of wanneer het uitmelken begint zoals bij Thorgal, Blake & Mortimer, XIII,... volledig mee akkoord.

Maar na amper vier delen blijf je toch met een hongertje zitten ;)

 

 

 

Link naar reactie
12 minuten geleden, Dark Dragon Books zei:

Kijkend naar hoe het afloopt, zal dit echt het laatste deel zijn. Fijn toch zo'n serie die ook gewoon af is ipv eentje die continue maar door en doorgaat.

??? Het verhaal krijgt toch een serieuze epiloog waar de kiemen voor een volgende cyclus zijn gezaaid. Ach als je deze niet leest, heb je een mooi afgerond verhaal. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Op 26/5/2018 om 18:51, grim zei:

dat van Pedro Perez is toch geen uitgave van Dark dragon books, is gewoon de originele versie die ze verdelen?

Ik heb hem even doorgebladerd. Volgens mij inderdaad geen eigen DDB uitgave, want er staat geen letter Nederlands in. Er staan trouwens uberhaupt niet veel letters in, afgezien van het colofon alleen paginagrote plaatjes. 

Link naar reactie

Het Trizia artbook is inderdaad geen DDB productie. We hebben een goede samenwerking met Ominiky Ediciones, de uitgeverij van Oscar Martin (SOLO/TRIZIA). Darsil Media (100% zusterbedrijf van DDB) distribueert de artbooks van Ominiky. Voor het gemak staan ze daarom ook in de catalogus van DDB. De vraag ernaar bleek zo groot dat de volledige stock vanuit Spanje verstuurd moest worden naar Darsil Media en nog was er een tekort. Je mag dus gerust spreken van een succesvolle start. Met de Zwitserse uitgeverij Paquet is een soortgelijke samenwerking gestart voor de artbooks van Etienne Willem (Vleugels van de aap) en Emilio van der Zuiden (Agatha Christie, Autoreportages van Margot). Deze komen in de nieuwe catalogus te staan die in juni zal verschijnen. Reserveer ze dus alvast maar bij je stripwinkelier om zeker te zijn van een exemplaar.

IMG_6466.JPG

IMG_6467.JPG

IMG_6499.JPG

IMG_6500.JPG

IMG_6501.JPG

Link naar reactie
13 uren geleden, Kobus zei:

In Haarlem verkochte jullie een derde titel voor 5 euro.

Krijgen we meer van dit soort acties?

 

Voorlopig staan er geen beurzen op de planning dus antwoord is 'nee'. Daarnaast bedenken we telkens weer nieuwe acties waarmee we ons fonds trachten te promoten. Cadeau-stapelen op onze webshop is er ook zo een. Check https://www.darkdragonbooks.com/c-4222857/vakantiegeld-cadeau-s-stapelen/

IMG_6427.PNG

Link naar reactie
Gast Kontiki

Ik heb zelf al het commentaar ter harte genomen door gebruik te maken van pdf'en omdat daar beter op is in te zoomen voor lezers die minder goed op een computerscherm kunnen lezen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...