Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dark Dragon Books

Dark Dragon Books

Recommended Posts

23 uren geleden, Kool Thing zei:

Benieuwd naar Olivier en Peter. Parallel van dezelfde scenarist is me uitermate goed bevallen. 

Oliver & Peter zal in de smaak vallen bij de liefhebbers van Loisels Peter Pan. Een spannende vlot getekende strip in een fraaie Victoriaanse setting. Vanaf morgen liggen ze voor je klaar in de stripwinkels.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Speciaal voor stripwinkel Yendor in Rotterdam maakten we deze fraaie Art-Print die je daar cadeau krijgt bij het nieuwe Agatha Christie album van de hand van Emilio van der Zuiden (Meiden van oom Bob, Autoreportages van Margot). Vanaf morgen verkrijgbaar.

5ad58f4e7f5f8_Yendorartprint.thumb.jpg.60c9f756ccd5d1f9510d64756d8567e7.jpg

AC 2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Lecram zei:

En waarom is Yendor de gelukkige....:e012:........

Omdat ze Agatha Christie een hele mooie reeks vinden die ze willen promoten bij al hun klanten. En daar helpen wij ze natuurlijk graag bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoeveel afleveringen komen er nog van Urban voor het verhaal af is? Mijn indruk is dat nog één deel genoeg is. Ik denk dat ze het zelfs in dat vierde deel hadden kunnen afronden, maar ze hebben er een complicatie bijgesleurd, waardoor het einde wordt uitgesteld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Afgerond na deel 5.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Dark Dragon Books, nu en dan lees ik eens iets over promotie-pakketten.  Ik denk bijvoorbeeld aan Celestine en de Paarden, twee albums samen voor een aantrekkelijkere prijs.  Maar ik ben ze nog nooit in een boekhandel tegen gekomen.  Is dat iets tijdelijks, is dat meerdere keren per jaar, is dat slechts beperkt beschikbaar, of enkel in bepaalde winkels?  En wat Celestine betreft, komen daar nog nieuwe verhalen van?  Ik wil mijn petekindje in de wereld van de strips duwen, enfin, een zachte aanzet geven. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 19-4-2018 om 18:41, Kontiki zei:

Afgerond na deel 5.

Publicatie volgens Brunschwigs FB voorzien in 2019. Dan zou ook Holmes met een vijfde deel afgerond worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, esteban² zei:

@Dark Dragon Books, nu en dan lees ik eens iets over promotie-pakketten.  Ik denk bijvoorbeeld aan Celestine en de Paarden, twee albums samen voor een aantrekkelijkere prijs.  Maar ik ben ze nog nooit in een boekhandel tegen gekomen.  Is dat iets tijdelijks, is dat meerdere keren per jaar, is dat slechts beperkt beschikbaar, of enkel in bepaalde winkels?  En wat Celestine betreft, komen daar nog nieuwe verhalen van?  Ik wil mijn petekindje in de wereld van de strips duwen, enfin, een zachte aanzet geven. :) 

Ketens zoals Presshop, Dreamland & Standaard Boekhandel hebben graag exclusieve promo-pakketten. Van Celestine zijn alle 5 delen uitverkocht. Daarom verschijnt er in Juni een omnibus van 96 blz. Er gaat nog wel een 6e deel verschijnen later dit jaar.

5ae26600481c6a219d5967385270b52efa80d325.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dank voor de info. :) Ik wacht dan mogelijk en bekijk of die omnibus wat is. Één ding ... Die afgrijselijke en zwaar overaanwezige WordArt staat toch niet daadwerkelijk op de mooie cover!?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, esteban² zei:

Dank voor de info. :) Ik wacht dan mogelijk en bekijk of die omnibus wat is. Één ding ... Die afgrijselijke en zwaar overaanwezige WordArt staat toch niet daadwerkelijk op de mooie cover!?

Het is een omnibus, die waarschijnlijk vrij goedkoop wordt aangeboden ook in supermarkten.....dan ga je toch niet zeuren over tekst op een kaft:e012:, de bedoeling zal zijn dat ouders dit boek meepakken in de vakantietijd....het zal geen verzamelaarsuitgave worden....:e005:

Vroeger had je veel van dit soort vakantieboeken van Donald Duck of Tina etc.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik deel je mening niet wat die tekst betreft, hoe dan ook. ;) Als het om zo'n typische "cheap" uitgave gaat die in de zomer inderdaad met stapels te vinden zijn voor op vakantie. Dan laat ik het sowieso liggen. Die dingen kunnen doorgaans niets verdragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, esteban² zei:

Nee hoor die staat er niet op. No worries.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb het pak Steam Noir besteld. Wacht ik ook nog op.

En als het pakket aankomt, neem ik er direct deel 4 bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Drukproeven nakijken. Het hoort erbij en het is altijd weer leuk om te zien hoe het er allemaal uit komt te zien. Deze zijn van Eric Stalners De lange stilte. In Frankrijk waren dit 2 delen die we hebben gebundeld in 1 album. Verschijnt in mei.

IMG_6233.JPG

IMG_6234.JPG

IMG_6235.JPG

IMG_6236.JPG

IMG_6237.JPG

IMG_6238.JPG

IMG_6239.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 18-4-2018 om 21:42, Dark Dragon Books zei:

Vanaf vandaag liggen alle nieuwe strips bij de stripwinkels. Veel leesplezier alvast.

April Release.jpg

Klopt het dat er bij deze HC's geen prenten zitten bij de eerste uitlevering.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen