Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dark Dragon Books

Dark Dragon Books

Recommended Posts

10 minuten geleden, pedem zei:

Vind dit absoluut nonsens. En een totaal gebrek aan respect voor je publiek. Elke andere uitgever communiceert dit op voorhand naar zijn publiek. Dus waarom is dit voor jullie zo moeilijk.

Ik zie het probleem niet meteen. Het enige bedenkelijke aan de hc/sc kwestie is wanneer een lopende hc reeks zoals bv. Urban plots enkel nog in sc verschijnt. Voor het overige is het toch alleen maar leuk dat een uitgeverij een uitverkochte hc reeks nog in sc uitbrengt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
54 minuten geleden, Dark Dragon Books zei:

Wat een gezeur dit. Bij de ene is het nooit goed. En de ander heeft het nog over URBAN wat we al minstens 5x hebben uitgelegd. Hier houdt het op. Voor ons geen deelname meer aan dit forum, scheelt een hoop gedoe waar niemand beter van wordt. Wie ons wil volgen kan dat doen op facebook.

https://www.facebook.com/darkdragonbooks/

Enjoy!

Ontzettend jammer !, en weer een verarming op dit forum, het ga je goed Dark Dragon.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb niks met dark dragon Books , maar kon het wel apprecieren dat hij op het forum zat maar vaak las ik reacties op zijn posts waarbij ik wist dat het niet ging blijven duren 😔

Ik zie liever HC in mijn kast , komt er ook een sc so be it . Met Urban heb ik dan weer wel een probleem maar ook daar zette ik mij over , het blijft een topreeks. 

Ik zie deze trend niet alleen op dit forum maar ook op Facebook en andere platforms .

Triestig en met lede ogen kijk en lees ik dit .

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Dark Dragon Books said:

. Hier houdt het op. Voor ons geen deelname meer aan dit forum, scheelt een hoop gedoe waar niemand beter van wordt. Wie ons wil volgen kan dat doen op facebook.

Spijtig, ik vond het leuk dat je hier postte. (Ik zit niet op facebook.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, The Alderwood zei:

Ik wil dat Dark dragon Books hier blijft! 

Inderdaad! Ik vind het jammer dat ze deze beslissing genomen hebben. En ook ik zit niet op Facebook...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mag ik een algemene vraag stellen over hetgeen ineens  hier gebeurt: Waarom loopt iedereen ineens van het forum weg (vooraf gegaan door de dramatische melding dat ze vertrekken) op het moment dat er kritiek gegeven (ongeacht of deze terecht is of niet) wordt? Eerst Kontiki, vervolgens Arco en nu DDB?

Deel dit bericht

Link naar bericht
44 minuten geleden, JPAR zei:

Mag ik een algemene vraag stellen over hetgeen ineens  hier gebeurt: Waarom loopt iedereen ineens van het forum weg (vooraf gegaan door de dramatische melding dat ze vertrekken) op het moment dat er kritiek gegeven (ongeacht of deze terecht is of niet) wordt? Eerst Kontiki, vervolgens Arco en nu DDB?

Omdat de algehele sfeer steeds minder leuk wordt en de mensen die nuttige dingen te melden hebben veel te vaak te kakken gezet worden. Ook ik heb een poos niet meer gepost vanwege de sfeer. Ik probeerde het juist de laatste tijd weer eens op de Reep... maar ik denk niet dat ik het nog lang ga volhouden... @ DDB: Gewoon doorgaan met wat jullie aan het doen zijn. En voor mij ook jammer omdat ook ik niet op facebook kom!

Deel dit bericht

Link naar bericht
54 minuten geleden, West zei:

Wat kunnen we verwachten in 2019?

Al iets bekend?

ddb1.thumb.jpg.4d1a17db82f49ef8bcf62343180507df.jpgddb2.thumb.jpg.41cc08ac3310972458d6d933dc46e1c9.jpgddb3.thumb.jpg.ecf9f4ac84505d084aea19b64f3d89bd.jpgddb4.jpg.0012da488fadbdf7aac8150c01cfe221.jpgddb5.thumb.jpg.0203bb5d29692ce71f70069ed21fb21b.jpgddb6.jpg.f7ce3e9be8f24e092ddd556dccb5ac77.jpg

ddb2.jpg

ddb3.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen