Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dark Dragon Books

Dark Dragon Books

Recommended Posts

In Haarlem verkochte jullie een derde titel voor 5 euro.

Krijgen we meer van dit soort acties?

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, Kobus zei:

In Haarlem verkochte jullie een derde titel voor 5 euro.

Krijgen we meer van dit soort acties?

Voorlopig staan er geen beurzen op de planning dus antwoord is 'nee'. Daarnaast bedenken we telkens weer nieuwe acties waarmee we ons fonds trachten te promoten. Cadeau-stapelen op onze webshop is er ook zo een. Check https://www.darkdragonbooks.com/c-4222857/vakantiegeld-cadeau-s-stapelen/

IMG_6427.PNG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mist de tweede Western Collectie van Serpieri nu een blz op het einde, of gaan ze (*) er wel heer vlug over? 
Voorlaatste blz en laatste blz, daartussen mis ik precies iets in het 'verhaal'.

(*) de personages, bedoel ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je zou verwachten dat die catalogus bij Issuu downloadable zou zijn.

Niet dus. Lijkt me niet slim.

Van een webpagina is zo weggesurfd. Een opgeslagen document is altijd bij de hand

of makkelijk terug te raadplegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik heb zelf al het commentaar ter harte genomen door gebruik te maken van pdf'en omdat daar beter op is in te zoomen voor lezers die minder goed op een computerscherm kunnen lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/6/2018 om 16:37, kuzuri zei:

Mist de tweede Western Collectie van Serpieri nu een blz op het einde, of gaan ze (*) er wel heer vlug over? 
Voorlaatste blz en laatste blz, daartussen mis ik precies iets in het 'verhaal'.

(*) de personages, bedoel ik. 

Het is nagekeken, en er ontbreekt gelukkig niets. Serpieri neemt wel vaker grote sprongen in een verhaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Het is nagekeken, en er ontbreekt gelukkig niets. Serpieri neemt wel vaker grote sprongen in een verhaal.

OK, bedankt om na te kijken :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Bij Serpieri boeken gaat het ook niet om het verhaal.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 29/5/2018 om 17:40, Dark Dragon Books zei:

Medio juni ligt onze nieuwe catalogus voor je klaar bij de stripwinkel. Bekijk hem alvast online op https://issuu.com/darkdragonbooks/docs/catalogus_2018-3_digitaal_pagina_s

Welke titels komen op jouw lijstje?

MARVELS in ieder geval!

22 uren geleden, Lecram zei:

Bij Serpieri boeken gaat het ook niet om het verhaal.... 

toch jammer. Dan zou het helemaal een sterk product zijn! Het is niet dat het één het andere zou moeten uitsluiten :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Klopt het dat het vakantieboek van Celestine en de Paarden nog niet geleverd is bij de SSZ-en?

Deel dit bericht

Link naar bericht
27 minuten geleden, esteban² zei:

Klopt het dat het vakantieboek van Celestine en de Paarden nog niet geleverd is bij de SSZ-en?

Verschijnt normaal pas einde deze maand

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, esteban² zei:

Celestine en de paarden omnibus ligt vanaf volgende week donderdag in de stripwinkels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, esteban² zei:

Ow, dan was de releasedatum op de site van een SSZ verkeerd. :) Okidoki.

Waar staan er op de SSZ specifieke releasedatums bij DDB? Ik vind er wel de maand waarin de strips zullen verschijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Op de site van “een” ssz, in dit geval niet de onze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Kontiki zei:

Op de site van “een” ssz, in dit geval niet de onze.

Heel verstandig. Verschijningsdata van Ballon of Standaard heb je nog wel iets aan, maar die van Arboris zijn meer een intentieverklaring. Andere uitgevers zitten er een beetje tussenin. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

En dan zijn er nog verschillen tussen leveringen in Nederland en in Vlaanderen. Daar zit soms een week tot zelfs twee-drie maanden tussen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

"Een" SSZ is niet "Dé" SSZ, inderdaad. ;) Het was op de site van "een" SSZ, Bammar.  Daar stond dat deze op 6 juni beschikbaar was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
36 minuten geleden, esteban² zei:

"Een" SSZ is niet "Dé" SSZ, inderdaad. ;) Het was op de site van "een" SSZ, Bammar.  Daar stond dat deze op 6 juni beschikbaar was.

Excuse me

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Kontiki zei:

En dan zijn er nog verschillen tussen leveringen in Nederland en in Vlaanderen. Daar zit soms een week tot zelfs twee-drie maanden tussen.

Een week kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar twee-drie maanden? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Personalia doet niet anders. Scrooge, drie maanden. De Generaal, twee maanden. Saul, anderhalve maand en dan nog een week extra voor de hardcover.

Van Sanoma durfden albums van Jan, Jans en de Kinderen hier weleens een halfjaar later verschijnen.

Andere kleine uitgeverijen komen maar twee keer per jaar naar de Vlaamse distributeur. En dan vergeten ze nog weleens wat.

omgekeerd zal er ook wel een en ander later in Nederland terechtkomen, maar daar heb ik geen zicht op.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zo, de nieuwe gratis catalogus is gedrukt met daarin het programma voor juli - aug - sept. Vanaf donderdag a.s. ligt hij voor je klaar bij de stripwinkel. Opnieuw een goede reden om daar dus even langs te gaan.

IMG_6551.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8/6/2018 om 19:02, Kontiki zei:

omgekeerd zal er ook wel een en ander later in Nederland terechtkomen, maar daar heb ik geen zicht op.

Voor mijn part komt er een heleboel helemaal niet in Nederland terecht......😁😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...