Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dark Dragon Books

Dark Dragon Books

Recommended Posts

10 uren geleden, Ambreville zei:

Als jullie nu nog een limited Deadpool leveren naar Hasselt, dan is dat weer serietje compleet. Leuk toch?   ;)

Bedoel je deze? Als je ze bij Wonderland in Hasselt gereserveerd hebt, dan komt het vast goed.

78D8681E-EDF2-4D86-A2BC-9445F6F1C5CF.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat mij betreft niet. Dit is een stripversie van een oude Flash Gordon film. Tekenwerk van Al Williamson is erg sterk, maar het verhaal is zwak. Niet de moeite waard om een luxe editie van uit te brengen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Zou het de moeite waard zijn om deze Flash Gordon strip nog eens uit te brengen als luxe editie? Indertijd verscheen het als Eppo bijlage opgedeeld in 4 losse boekjes.

Even op persoonlijke titel - ik zou interesse hebben. Al lijkt me dit zo'n project wat veel risico's met zich meebrengt omdat het nu 'obscuur' is. Ik heb ooit het idee geopperd om vergelijkbaar te handelen met wat in de muziekindustrie al gebeurt - vooraf kopers laten betalen, dan produceren. De originele kopers krijgen er wat extra's bij, de 'reguliere' kopers enkel het boek.  Zou volgens mij voor de Nederlandse stripwereld een unicum zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, RWuitgeverij zei:

Even op persoonlijke titel - ik zou interesse hebben. Al lijkt me dit zo'n project wat veel risico's met zich meebrengt omdat het nu 'obscuur' is. Ik heb ooit het idee geopperd om vergelijkbaar te handelen met wat in de muziekindustrie al gebeurt - vooraf kopers laten betalen, dan produceren. De originele kopers krijgen er wat extra's bij, de 'reguliere' kopers enkel het boek.  Zou volgens mij voor de Nederlandse stripwereld een unicum zijn

Dat wordt al gedaan zo door Sandawe Editions.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Dat wordt al gedaan zo door Sandawe Editions.

Die geven enkel in Frankrijk uit toch? Nog steeds een unicum voor de Nederlandse stripwereld dus 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

idee is idd Frans en ook de taal op de site, dacht ik.

Maar VIRUS van Patrick Cornelis is wel op die manier begonnen en die heeft nu FR, ENG en NL versies van zijn boeken via Sandawe

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb je genoten van het tekenwerk van Pierre Alary in de nieuwe Conan? Lees dan ook BELLADONNA. Bekijk de preview pagina’s op https://www.darkdragonbooks.com/a-48569843/belladonna/belladonna-hc/

60C6ECE4-695A-4D5F-B910-33DDCCC68658.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎20‎/‎08‎/‎2018 om 07:44, Dark Dragon Books zei:

Dat zal oktober zijn.

Dank voor de reply.  Ik weet alvast één iets wat de Sint of Kerstman zal brengen. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Ambreville zei:

@Dark Dragon Books het formaat van die Ramiro’s, gaat dat het originele formaat zijn of kleiner? En bevatten de boeken een soort van dossier?

Het formaat is hetzelfde als dat van onze Druuna boeken. Dus groter dan ons standaard formaat en ook groter dan de oude Ramiro albums. Alles wat ervan verschenen is komt erin te staan, dus ook alle dossiers. Tip! We drukken op basis van de voorbestellingen van de stripwinkels. Dus reserveer deze maand nog om zeker te zijn van een exemplaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Euh… ik heb iets gemist, geloof ik.  Gaat dit over de Ramiro van Vance?  Waar vind ik meer info over deze geplande uitgave?  Kleur of zwart-wit, bundeling of één verhaal per album?  Enz...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt voor de reactie.  Zit niet op Facebook.  Vandaar dat ik het nog niet had gezien.  Zal het eerstdaags dus wel op de website van de SSZ zien verschijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Dark Dragon Books zei:

Het formaat is hetzelfde als dat van onze Druuna boeken. Dus groter dan ons standaard formaat en ook groter dan de oude Ramiro albums. Alles wat ervan verschenen is komt erin te staan, dus ook alle dossiers. Tip! We drukken op basis van de voorbestellingen van de stripwinkels. Dus reserveer deze maand nog om zeker te zijn van een exemplaar.

Verschijnt er ook een democratischer versie ? Moet je alle 4 samen kopen ? Ik heb de originele dargaud uitgaves, de "Alles van Vance" uitgaven. Dan is bijna 150 euro voor 3 verhalen die nooit in het Nederlands verschenen zijn nogal prijzig.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit is het voorlppige ontwerp van de RAMIRO verzamelcassette en integrales. Ze verschijnen alleen compleet en niet los. En nogmaals, de oplage is strikt gebonden aan de pre-orders van de stripwinkels. Dus reserveer deze maand bij je stripwinkelier om zeker te zijn jouw eigen exemplaar.

357B8435-7C3E-4A4D-B870-5587803EBA6C.jpeg

FCA48D83-777F-4450-A785-A739101503CA.jpeg

2493DCD2-0D53-4F00-B9EB-C382DBD1D94D.jpeg

A6DD4902-BE80-4BDE-A952-E36AE1F22F5D.jpeg

25C46F8D-1081-49D1-8DC0-838F99BE0FE2.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb wel interesse, maar ken de serie niet echt. Kan je enkele voorbeeldpagina’s tonen? :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...