Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 29 en 30 september 2018


Gast Fons van Erp

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
17 uren geleden, Fons van Erp zei:

Bij uitgeverij Silvester komen Thierry Gioux, Jerome Phalippou en Guiseppe Ferrario.

De lijst wordt steeds mooier!

O ja en rennen is dit jaar niet meer aan de orde! Daar wordt iets aan gedaan!

 

 

Waar moeten we dan aan denken Fons?

Vindt dat rennen zelf ook een triest verhaal.

Goed dat erover nagedacht wordt om dit te verbeteren!

Link naar reactie

rennen getuigt wel van enthousiasme :)

 

En wellicht voor sommigen de enige workout van de maand :D

Wellicht dat Fons met een sportschool kan partneren?  :D


Als mijn vrouw hoort dat ik "ga sporten" dan mag ik wellicht eerder naar een stripbeurs dan als ik zeg "ik ga even door papier bladeren" :)

PS ja alles in overleg in gezamenlijke goedkeuring hier in  Huize Boom

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Jazeker, we hebben Colin Wilson als special guest kunnen vastleggen. Hij heeft erg veel zin, om na 35 jaar terug te keren naar Nederland.

De laatste keer was hij er samen met Charlier , om zijn Blueberry album Outlaws van de Missouri te promoten.:

 

http://stripfestivalbreda.nl/?p=6098

 

Samen met Dany, Fabio Bono, Luca Erbetta, Jorge Miguel, en Nicola Genzianella zit hij op de eerste verdieping bij de Festivalstand.

Prent kopen, zelf boek meenemen en je mag aansluiten in de rij. Niet op nummer en er worden zoveel tickets verkocht, als de tekenaar aangeeft , schetsen te willen maken.

Het signeerreglement staat binnenkort op de site en ook onze oplossing voor het rennen.

Mooie lijst dacht ik zo, met oude en nieuwe toppers. Samen met het aanbod van artiesten bij Hum, Silvester etc. weer een mooie mix!

Link naar reactie
4 uren geleden, Kool Thing zei:

Mooi! 

 

PS Heeft Syndicaat een stand? En komt die Nederlandse tekenaar van Totem ( Soulfoud ) 

Syndikaat heeft een stand. Ik zit er zelf op zondag. Voor de rest weet ik enkel dat op zaterdag Floris Desmedt komt en op zondag Ron Schuijt.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

ik ga al een jaar of 5-6 met mijn zoon.

Hij gaat direct in de rij staan bij Marc Retera voor de nieuwste Dirk jan te laten signeren en ik kijk tegenwoordig dan vast verder.

Vindt Breda een mooie beurs.

Kwam er zo'n 30 jaar geleden of langer al toen het in het turfschip was.

Heb nog een aantal albums met mooie tekeningen.

Toen had ik meer geduld of tijd dan nu.

Als ik soms de rijen zie dan is het al klaar voor mij.

Maar ja, daar is niks aan te doen.

Je moet er tenslotte wat voor over hebben.

Alleen merk ik wel dat voor mijn zoon het vaak daarna ophoudt.

Hij heeft meer interesse in "poppetjes".

alhoewel vorig jaar(of het jaar daarvoor) Kenny Rubenis er zat en mijn zoon naar zijn tafel liep.

Hij wilde  een van zijn albums signeren en vroeg mijn zoon naar zijn favorite personage.

Die had hij eigenlijk niet omdat hij de strip niet kende dus zei Kenny dat hij zijn eigen personage zou tekenen.

En dan is het prachtig om de tekenaar bezig te zien en de persoon (in dit geval mijn zoon) die het vraagt.

Hij is wat verlegen maar kwam helemaal los, Kennu vroeg van alles en nog wat.

Ik heb wel vaker op beurzen enkel staan te kijken naar het enthousiasme van mensen in de rij naar de tekenaar toe.

Hoop dat Beurzen met tekenaars nog lang blijven bestaan.

 

 

Link naar reactie
12 hours ago, Willem said:

alhoewel vorig jaar(of het jaar daarvoor) Kenny Rubenis er zat en mijn zoon naar zijn tafel liep.

Hij wilde  een van zijn albums signeren en vroeg mijn zoon naar zijn favorite personage.

Die had hij eigenlijk niet omdat hij de strip niet kende dus zei Kenny dat hij zijn eigen personage zou tekenen.

En dan is het prachtig om de tekenaar bezig te zien en de persoon (in dit geval mijn zoon) die het vraagt.

Hij is wat verlegen maar kwam helemaal los, Kennu vroeg van alles en nog wat.

Ah, het doet me goed dat te lezen :)

Link naar reactie

Heb echt zin in Breda. Leuke locatie en een beetje rennen doet een mens goed HAHA... Schijt aan wat anderen er van vinden maar als Fons een beter idee uit de hoed tovert ben ik voorstander 👏. Feit blijft dat je voor een leuke fantekening wat moeite moet doen tegenwoordig. Gelukkig is het hier behapbaarder dan in Frankrijk 😂 daar zijn ze pas ECHT fanatiek.

 

Maar gelukkig keert de betrekkelijke rust snel weer en is er veel te genieten. ook bij de stands. Respect voor al die organisatie. Kost heel veel moeite tijd en energie. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ten zeerste te waarderen

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...