Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
mojo

Mathieu Lauffray

Recommended Posts

Ik hou wel van de tekeningen van Mathieu Lauffray, maar ik stel vast dat ik enkel Long John Silver (1-4) van hem heb.

Ik heb even opgezocht wat er nog van hem is verschenen in het NL:

De Profeet 1-4

Ik ben Legioen 1-4

Ravian hommage album

Qua tekeningen zullen die reeksen wel ok zijn, maar kan er iemand me vertellen of het verhaal ook de moeite is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 minutes ago, mojo said:

Ik hou wel van de tekeningen van Mathieu Lauffray, maar ik stel vast dat ik enkel Long John Silver (1-4) van hem heb.

De Profeet 1-4

Ik ben Legioen 1-4

Ravian hommage album

Qua tekeningen zullen die reeksen wel ok zijn, maar kan er iemand me vertellen of het verhaal ook de moeite is?

Ik heb hem leren kennen via De vloek van Amber wat ik best een goede Fantasy reeks vond (redelijk pulp heroic-fantasy). 

image.php?i=175013&s=205

Deel dit bericht

Link naar bericht
29 minuten geleden, mojo zei:

ah nog een serie waar ik eens naar kan kijken. ik vermoed vooral in de tweedehandsbakken gezien de uitgever.

Maar niet afgerond. Dus niet interessant. 

Ik ben legioen vond ik niet heel sterk. De kronieken van legioen waren beter.

Profeet vond ik wel aardig.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als het je om de art te doen is, is er een prachtig maar duur artbook; Axis Mundi.

Ik zou dat nooit gekocht hebben was het niet bij een dédi-sessie. Maar ik heb er zeker geen spijt van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, mojo zei:

De Profeet 1-4

Ik ben Legioen 1-4

Ravian hommage album

Dat Ravian hommage album vond ik echt wel goed qua verhaal. Helemaal de sfeer van de "echte" Ravian!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen