Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Monti

Op zoek

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ben al een tijdje op zoek naar een strip die ik me herinner uit mijn jeugd maar nog steeds niet (terug)gevonden heb.

Het album stond op mijn school  in de boekenkast, moet zo'n 35 - 40 jaar geleden geweest zijn dus ik vermoed dat het  ± eind jaren 70 moet uitgegeven zijn geweest. Het was een sci-fi strip waarin gevochten werd in het menselijk lichaam, witte (harde?) kaft. Stijl 'superhero'. Ook meen ik me te herinneren dat de 'goeden' een wit pak aan hadden (witte bloedcellen?).

Alvast bedankt

Monti

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou dat geen strip naar de tekenfilmreeks ‘Er was eens de mens’ kunnen zijn? Daar doet het mij meteen aan denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 minutes ago, Metabaron said:

Zou dat geen strip naar de tekenfilmreeks ‘Er was eens de mens’ kunnen zijn? Daar doet het mij meteen aan denken.

Nee, dit was 'volwassener' laser gevechten enzo, toch bedankt voor de poging

Deel dit bericht

Link naar bericht

bedankt allemaal, maar de zo werkt je lichaam reeks ken ik ook maar is dus niet wat ik zoek, de tekeningen van hetgeen ik zoek zijn meer 'superheroachtig'.  Helden in witte 'cyber' pakken / gevechts kleding....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eindelijk erop gekomen. Die waren ook in het wit... maar het verhaal van in het menselijk lichaam kan ik me niet voor de geest halen

27226.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minutes ago, Kool Thing said:

Eindelijk erop gekomen. Die waren ook in het wit... maar het verhaal van in het menselijk lichaam kan ik me niet voor de geest halen

27226.jpg

Ik ken dit niet maar het ziet er fantastisch old-school uit 😄

Die dame ook die hulpeloos aan de voeten van de held hangt.. proest :-)
Wat was alles vroeger eigenlijk heerlijk naief.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, sanderg zei:

Ik ken dit niet maar het ziet er fantastisch old-school uit 😄

Die dame ook die hulpeloos aan de voeten van de held hangt.. proest 🙂
Wat was alles vroeger eigenlijk heerlijk naief.. 

Lastig ook, zo’n babe aan je been.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Metabaron zei:

Lastig ook, zo’n babe aan je been.

Toch liever een babe dan een blok aan mijn been. 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht

qua stijl zitten we in de goede richting denk ik (tharn en gigantik), meen me ook te herinneren dat de 'witten' ook een helm droegen....

alvast bedankt allemaal voor  het reeds geleverde speurwerk :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Spijtig genoeg geen succes :(

Ik denk dat het ook geen strip uit een reeks was maar eerder een soort van educatieve strip.

Wat er ook zeker inzat waren lasergevechten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben ook op zoek naar een boek dat ik enkele maanden terug in de Fnac in Gent zag liggen. Ik had het graag aangekocht, maar ik vind het niet meer terug. 

Het was een recente graphic novel, ik dacht geschreven en getekend door een Vlaming, met de middeleeuwen als onderwerp.  Geen klassiek middeleeuws verhaal, maar eerder psychedelisch qua verhaal en tekeningen. Er zaten toch veel tekeningen bij die op Jeroen Bosch geïnspireerd leken te zijn. 

Heeft iemand een idee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, pudifar zei:

Ik ben ook op zoek naar een boek dat ik enkele maanden terug in de Fnac in Gent zag liggen. Ik had het graag aangekocht, maar ik vind het niet meer terug. 

Het was een recente graphic novel, ik dacht geschreven en getekend door een Vlaming, met de middeleeuwen als onderwerp.  Geen klassiek middeleeuws verhaal, maar eerder psychedelisch qua verhaal en tekeningen. Er zaten toch veel tekeningen bij die op Jeroen Bosch geïnspireerd leken te zijn. 

Heeft iemand een idee?

Dit album van Griffo misschien?

image.thumb.png.0594bb820904a51e4c49534ed01add7b.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...