Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
esteban²

Stripspeciaalzaak.be

Recommended Posts

16 minuten geleden, Kool Thing zei:

Lacht er maar mee. Nu vallen ook Andy en Gouden Eeuw al uit de Top-10 ( en het was al zo'n zwak jaar )  

Er blijven er vast nog tien over in de Top-10.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Kool Thing zei:

Lacht er maar mee. Nu vallen ook Andy en Gouden Eeuw al uit de Top-10 ( en het was al zo'n zwak jaar )  

Gouden Eeuw staat wel op 10 en dat is één van de weinige 'speciale' strips die ik gekocht heb en goed vind.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had Andy echt wel hoger verwacht, maar op zich is 11 ook niet slecht natuurlijk. Die Pedrosa heb ik gekocht maar nog niet gelezen, dus dat is nog even afwachten ... 

Nu heel benieuwd wie er dan wel in de top 10 verder geraakt is ... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Absoluut geen zwak jaar. Aan Andy vond ik niet veel. Maar blij te zien dat Het Amusement toch vrij hoog staat, erg toegankelijk is dat niet voor de massa.

Tenzij ik mij vergis hebben we Gung Ho 3 nog niet gezien. En het tweeluik over die jongeman met down syndroom ... De titel schiet mij niet te binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 9/4/2019 om 14:55, Kool Thing zei:

Zolang die saai vertelde Blake en Mortimer maar uit die top-10 valt! Dat zou pas erg zijn.   

Proficiat aan Peter van Dongen en Teun Berserik als ook Yves Sente met hun eerste plaats! 

@KT, kennelijk wijkt jouw smaak erg af van de gemiddelde striplezer 😃.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tweetie zei:

@KT, kennelijk wijkt jouw smaak erg af van de gemiddelde striplezer 😃.

Vertel mij wat ! Ik zou de slechtste uitgever ter wereld zijn 🙂  B&M vond ik prima getekend - daarom heb ik ook de strip gekocht - maar het verhaal was niet het meest geïnspireerde van 2018. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb zo van die dagen dat ik denk "ha, dat ziet er een toffe preview uit: moet ik eerstdaags bekijken".

Na twee weken valt me dat dan weer in, wil ik de preview opzoeken... en heeft die in het lijstje op de website alweer plaats moeten maken voor recentere previews.

Is er een manier om oudere previews te checken? Ik kan me best voorstellen dat die niet meer op de server staan - maar wie weet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 hours ago, Hamirubi said:

Is er een manier om oudere previews te checken? Ik kan me best voorstellen dat die niet meer op de server staan - maar wie weet?

Misschien via de links in de nieuwsbrief?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zag dat Southern Bastards vertaald word.

Dat is echt het schoolvoorbeeld van een strip/boek die je gewoon in de originele taal moet lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben blij dat die 2 series in het Nederlands vertaald worden en ook mensen die geen comics lezen ze leren kennen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, Wollodrin zei:

Ik zag dat Southern Bastards vertaald word.

Dat is echt het schoolvoorbeeld van een strip/boek die je gewoon in de originele taal moet lezen.

Want?

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, De Hollander zei:

Want?

Southern Basterds speelt zich af in Alabama, waar de inwoners een kleurrijke variant van het Engels praten. En dat laat zich niet goed vertalen. Kill or be killed zal daar dan weer niet onder lijden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, mojo zei:

Ik ben blij dat die 2 series in het Nederlands vertaald worden en ook mensen die geen comics lezen ze leren kennen. 

²

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 4/23/2019 at 1:08 PM, Marinelli said:

²

Benieuwd of ze het de volledige rit uithouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, Martin zei:

Benieuwd of ze het de volledige rit uithouden.

Kill or be killed wordt volledig uitgegeven: Wie de complete reeks ineens koopt, krijgt er een verzamelbox bij. De tien delen en de verzamelbox kosten samen 80 euro. Daarna volgt een lanceringspakket van de eerste twee delen met gratis deel 3 waarop deel 4 ook nog beschikbaar is. Vanaf dan zal de rest van de reeks per twee softcoverdelen in de winkels komen te liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het verschijningsritme van Southern Bastards is in het Engels redelijk sporadisch, dus toch wel een riskante keuze om de lezer te kunnen garanderen dat het volledige verhaal uitgegeven zal worden. Maar alleszins een schitterende strip!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...