Ga naar inhoud

Stripspeciaalzaak.be


esteban²

Recommended Posts

16 uren geleden, Willem zei:

Ik kwam ooit een overzicht tegen van de stripreeks Leonardo en hoe het mu precies zat met de nummeringen.

Ik kan het niet meer terugvinden.

Kan het zijn dat deze van de "oude" website is en nog niet op de nieuwe gezet is?

 

 

Je kan via de knop archief nog heel wta terugvinden dat ze nog moeten overzetten.

Wat Leonardo betreft, zie post van Fantasiooo :) Er komt alleszins eind 2022 een nieuwe vertaalde Leonardo uit bij Arcadia.

Link naar reactie

YAY ik lees net dat er een nieuwe SANGRE komt https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/een-nieuwe-sangre-2022

 

En de reeks KASTEEL IN DE STERREN gaat door? Cool https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/dark-dragon-books-kwartaal-1-van-2022

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
18 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said:

YAY ik lees net dat er een nieuwe SANGRE komt https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/een-nieuwe-sangre-2022

Ondertussen al uit in het Frans en bijna compleet voorgepubliceerd in Eppo. Je gaat genieten van de pikante scéne met Sangre en een van de candidates die Hovanne kunnen zijn ;)

Het goede nieuws is dat de volgende niet zo lang gaat duren als deze, waar 2 Ythaq's voorgekropen waren. Ythaq is niet afgeschreven, maar heeft een pauze nodig. Ik heb het toevallig nog vorige week aan Adrien Floch gevraagd.

 

Quote

Concernant le troisième cycle d'Ythaq il y a encore beaucoup d'incertitude et pour l'instant aucune date de prévue , on est vraiment concentré sur Sangre actuellement mais je te tiendrai au courant de l'évolution si tu es intéressé. 

 

 

 

 

Link naar reactie
22 hours ago, Ambreville said:

Ythaq is niet afgeschreven, maar heeft een pauze nodig.

o Ik heb hier #17 liggen. Moet ik nog tijd voor maken

 

11 hours ago, kbellon said:

In het Frans al 19 delen.

dat meeeeeen je niet??!?!?!? O wow zeg

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
7 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

o Ik heb hier #17 liggen. Moet ik nog tijd voor maken

 

dat meeeeeen je niet??!?!?!? O wow zeg

 

Zoals Ambreville hierboven al zei: zijn inderdaad andere uitgaven dan op de NL markt.

 

Ze hebben allen een 20 tal pagina's.

 

De eerste 18 delen in FR zullen overeen komen met 6 delen in NL neem ik dan aan?

 

Link naar reactie
  • 3 months later...

De reviews ontgaan me ook wel wat sinds de nieuwe lay-out.  Enerzijds kom je ze niet tegen op de frontpage zonder naar beneden te scrollen, anderzijds zie je ook geen rechtstreekse link omwille van het uitklap-menu. Ik denk er gewoon niet aan, dat was vroeger anders.  Zelf heb ik ook de (verkeerde?) indruk dat er minder reviews verschijnen.  Het Beest is Los bijvoorbeeld, de strip deed een week lang stof opwaaien, dat zou in andere tijden reeds lang en breed besproken zijn. Niet?

 

Verder blij dat de besprekingen door de band heen nog steeds vertrekken vanuit het positieve en niet meedoen met de lang aanslepende trend om zo edgy mogelijk te zijn.  Afkraken is makkelijk.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Je scrollt toch in een mum van tijd naar de besrpekingen toe?
O well, ik zag met plezier de nieuwe KONG CREW besrpoken worden en met veel plezier, zo te zien!

 

Ik heb hem meteen maar besteld bij de Bruna hier (even een email gestuurd en ze zouden hem bestellen voor me) wat langzamer is dan via BOL , maar wel lokaler :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
1 minute ago, Ambreville said:

 Maar een karikaturist zoals Cambré die dit per ongeluk doet, geloof ik toch niet.

Ik wel.

Als een karikaturist zoals Cambré het opzettelijk had gedaan, dan waren dingen zoals de doorlopende snor en de kant van de haarlijn wel juist geweest. De kinlijn zou ook accurater geweest zijn.

Link naar reactie
  • 1 month later...

De laatste tijd valt me op dat Stripsspeciaalzaak.be erg veel berichten plaatst van overleden tekenaars/auteurs. Mijn respect gaat uit naar de overledenen en hun werk, maar ik mis steeds meer redactioneel nieuws en/of achtergrond over (het maken en uitgeven van) strips. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...