Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
esteban²

Stripspeciaalzaak.be

Recommended Posts

Over Tyler Cross bij HUM!

Uitgeverij HUM! zal hetzelfde formaat als de eerste twee delen handhaven.

Kijk dat verdient nu eens een prijs! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, lukoste zei:

Over Tyler Cross bij HUM!

Uitgeverij HUM! zal hetzelfde formaat als de eerste twee delen handhaven.

Kijk dat verdient nu eens een prijs! 

Wacht eerst maar even tot je de prijs van het album hoort :e007: :e007: :e007:.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, eriktex zei:

Die zal 24,95 zijn trouwens.

Geen moeite mee, verkocht.eriktex. 👍🏻

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, sanderg zei:

@eriktexIs al bekend wanneer het nieuwe deel van Charly's war uitkomt?

Jazeker, dat had ik ergens in een ander topic geschreven. Ik krijg ze morgen van de drukker en dus gaan ze mee naar Breda! Normaal gezien aankomende week in de NL stripwinkels en de week na Breda ook in Vlaanderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, eriktex zei:

Die zal 24,95 zijn trouwens.

Ik kan me nog de discussie herinneren over mijn verwachting dat Tyler Cross bij een kleinere uitgever in plaats van Ballon minstens vijf Euro meer zou gaan kosten. 

Mooie toevoeging aan je fond overigens, Erik!  Past prima bij Torpedo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
44 minutes ago, eriktex said:

Jazeker, dat had ik ergens in een ander topic geschreven. Ik krijg ze morgen van de drukker en dus gaan ze mee naar Breda! Normaal gezien aankomende week in de NL stripwinkels en de week na Breda ook in Vlaanderen.

super!! bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht

En de lancering van de nieuwe site is verschoven naar januari 2019, al is het een streefdoel, geen garantie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, esteban² zei:

En de lancering van de nieuwe site is verschoven naar januari 2019, al is het een streefdoel, geen garantie.

Again? Ben benieuwd of dat dan gehaald gaat worden. Wordt elke keer verschoven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er zal meer komen bij kijken dan op voorhand ingeschat werd, vermoed ik. Enfin, ondertussen kunnen we gewoon verder met de huidige.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als het betekent dat alles grondig wordt opgekuist en getest, kan ik het alleen maar toejuichen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Tanuki zei:

Als het betekent dat alles grondig wordt opgekuist en getest, kan ik het alleen maar toejuichen.

Voila. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgend jaar 60 jaar Tanguy & Laverdure ("T & L").

Volgens dit recente interview met Francis Bergèse komt er een jublieumalbum (oneshot) uit: https://www.ligneclaire.info/francis-bergese-2018-76927.html

J.-M. Charlier had Bergèse al eens gevraagd, of hij naast Buck Danny ook T & L wilde tekenen. Maar Bergèse hield het bij Buck Danny (heeft wel enkele T & L covers getekend), dus er is een link.

Uit dit interview is het mij -nog- niet duidelijk of Bergèse het scènario schrijft of de oneshot tekend.

Editions Champaka te Brussel maakt nu deel uit van Dupuis/groep Media Participations. 

Meer info: https://www.ligneclaire.info/champaka-dupuis-77076.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 22/9/2018 om 13:32, esteban² zei:

Er zal meer komen bij kijken dan op voorhand ingeschat werd, vermoed ik. Enfin, ondertussen kunnen we gewoon verder met de huidige.

Dat klopt. oa alle besprekingen moeten heringeladen worden, en dit kan niet automatisch.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben benieuwd naar het Blueberry artikel, maar de linken op de stripspeciaalzaak lijken nog te verwijzen naar de vorige update. Via de mail krijg ik een error. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...