Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Veto

Stallaert tekent K3 ?

Recommended Posts

Oh, ik hoop dat deze info NIET juist is... Stallaert is één van onze beste tekenaars... please, gun hem een 'artistieker' project dan dit... 😮

Bron : www.mnm.be

Klaasje, Marthe en Hanne van K3 worden strippende sterren!

Na de K3 films komt er nu ook een stripreeks van K3. De release is gepland voor november. K3 strips met Kristel, Karen en Kathleen en ook met Josje bestaan er al, maar binnenkort dus ook van Marthe, Klaasje en Hanne.

'K3 Roller Disco' zal de titel zijn van de eerste strip. Dat klinkt veelbelovend! Dirk Stallaert van oa. Suske en Wiske is degene die de strips gaat tekenen. Benieuwd hoe de K3'tjes er zullen uitzien!

Ook Jacques Vermeire zal een rol krijgen in de nieuwe stripreeks. Hij zal opnieuw Marcel spelen net zoals in de K3 tv-reeks.

Binnenkort komen er ook strips uit van de Ketnetreeks 'De Nachtwacht'.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, milou zei:

Stallaert had Nino moeten blijven tekenen en hij had nu een hele grote geweest. 

Of het aanbod aannemen om Blake en Mortimer verder te zetten...

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, Veto zei:

Oh, ik hoop dat deze info NIET juist is... Stallaert is één van onze beste tekenaars... please, gun hem een 'artistieker' project dan dit... 😮

Een tijdje geleden sprak hij in een interview al over een project dat niemand van hem zou verwachten. Dus dit zal wel kloppen.

Vergeet niet dat Dirk heel mooi vrouwen kan tekenen. Misschien ga je dit nog leuker vinden dan je denkt.

Benieuwd wie die Nachtwacht-strips zal maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
53 minuten geleden, Tom MDP zei:

Of misschien vindt hij het gewoon leuk om eens een K3 strip te maken?

Het is eens iets totaal anders, wat de sleur breekt. 

Zo totaal anders is dat nu toch ook weer niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee, ok. Maar het zou evengoed wel kunnen dat hij dat ook doet omdat het leuk is.

Niet iedere auteur of tekenaar heeft de nood om het diepst van zijn ziel op papier te gooien of heeft altijd zin om artistiek bezig te zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Tom B zei:

Een tijdje geleden sprak hij in een interview al over een project dat niemand van hem zou verwachten. Dus dit zal wel kloppen.

Vergeet niet dat Dirk heel mooi vrouwen kan tekenen. Misschien ga je dit nog leuker vinden dan je denkt.

Benieuwd wie die Nachtwacht-strips zal maken.

Steve van Bael en Peter van Gucht

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, The Alderwood zei:

Wat maakt K3 minderwaardig aan pakweg Rode Ridder of Thorgal? Het is allemaal formularisch en commercieel, alleen hebben ze een andere doelgroep. 

Het is niet minderwaardig, maar wel een andere doelgroep. 

En net als vele anderen vind ik het zonde dat een van de beste tekenaars zijn tijd en talent moet wijden aan een strip die andere doelgroepen links zullen laten liggen vanwege op kinderen gerichte verhalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
32 minuten geleden, Tweetie zei:

Het is niet minderwaardig, maar wel een andere doelgroep. 

En net als vele anderen vind ik het zonde dat een van de beste tekenaars zijn tijd en talent moet wijden aan een strip die andere doelgroepen links zullen laten liggen vanwege op kinderen gerichte verhalen.

Onlangs ging het hier nog over de vergrijzing van de strip, en als dan een van de zogeheten toptalenten zich richt op de jeugd, de nieuwste generatie, dan is er amok. Zoiets begrijp ik niet. Ik vind het erg inconsequent en egocentrisch. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na dit K3 project van minstens 10 albums gaat Dirk op verzoek van de bejaardenbond een serie maken over irritante grijsaards die vinden dat ze een goede smaak hebben en een voorbeeld voor de jeugd zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben een fan van Dirk Stallaert.

De mooiste scene door hem getekend vind ik als Plankgas en Plastronneke De Rode Ridder gingen naspelen.

Ik rolde zowat van mijn stoeltje.

Laat hem lekker K3 tekenen, dat gaat goed komen !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kinderen zijn een behoorlijk genadeloos publiek. Ze houden zich niet bezig met wat anderen beweren dat goed/kunst/juist/... is. Een beetje een verbaal kind maakt voor zichzelf uit of ie 't goed vindt of niet, en zal dat ook duidelijk te kennen geven. :/

Het is niet iedereen gegeven om iets te maken dat kinderen goed vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Stallaert is nu niet bepaald iemand die ik link aan K3 en de stijl die daar (naar mijn gevoel) zou bij passen.  (ik denk bv aan de tekenfilms)  Maar goed.  Laten we nu eerst maar eens zien wat het eindresultaat is alvorens tal van grote uitspraken te doen. ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Strip van K3 wordt sowieso gelezen door véél meisjes (waaronder destijds ook mijn dochters), het mag nog extreem lelijk getekend zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, esteban² zei:

Stallaert is nu niet bepaald iemand die ik link aan K3 en de stijl die daar (naar mijn gevoel) zou bij passen.  (ik denk bv aan de tekenfilms)  Maar goed.  Laten we nu eerst maar eens zien wat het eindresultaat is alvorens tal van grote uitspraken te doen. ;) 

Diegene die die K3 tekenfilm-serie maakte zou men voor eeuwig en 3 dagen moeten opsluiten. Grotere bagger heb ik nog zelden gezien (en als ouder van jonge kinderen heb ik al veel moeten ondergaan!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, pudifar zei:

Heeft Dirk Stallaert ooit een assistent gehad voor het inktwerk aan zijn Urbanus reeksen? (Mielleke Melleke Mol, Plankgas en Plastronneke)

De laatste M, M en M is getekend door iemand anders omdat Dirk een tijdje ziek was had ik gehoord.

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 minuten geleden, pudifar zei:

Heeft Dirk Stallaert ooit een assistent gehad voor het inktwerk aan zijn Urbanus reeksen? (Mielleke Melleke Mol, Plankgas en Plastronneke)

Ja, Dirk gebruikt regelmatig Jeroen Bullaert als zijn medewerker, indertijd voor zijn Suske en Wiske-werk waar hij de decors uitwerkte en nu regelmatig ook voor zijn MMM-strips (en wellicht ook wel zijn K3-werk).

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, The Alderwood zei:

Wat maakt K3 minderwaardig aan pakweg Rode Ridder of Thorgal? Het is allemaal formularisch en commercieel, alleen hebben ze een andere doelgroep. 

Dat K3 een compleet fout rolmodel propageert aan meisjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen