Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Bonte

Brugse Stripnamiddag 28 oktober 2018

Recommended Posts

Vanwege het stoppen van de BS ledendagen hebben we beslist om het initiatief verder te zetten met stripnamiddagen onder hetzelfde concept van gratis inkom en gratis standplaats. De eerste is de Brugse Stripnamiddag die ik organiseer op 28 oktober, dan volgt volgend jaar nog in de bibliotheek van Oostende op 3 februari 2019 (organisatie Geert Ollieuz) en eentje georganiseerd door Etienne Hauwaerts waarschijnlijk rond Brussel of Turnhout.

-------------

Brugse Stripnamiddag (i.s.m. Reclamestripclub) tijdens het Razorreel Flanders Film Festival.

Zondag 28 oktober

13u tot 17u (opzetten vanaf 12u)

Inkomhal van het Sint-Lodewijkscollege te Brugge, 100 meter van het station en ruime parking bij de zaal.

Magdalenastraat 30, 8200 Sint-Andries Brugge

GRATIS INKOM

GRATIS TAFEL

Het festival heeft de cafetaria ter beschikking gesteld op zondag namiddag 28 oktober 2018, de tafels worden gratis verdeeld onder de standhouders, een tafel is 120 cm lang waarbij elke standhouder 1 a 2 stuks krijgt naargelang de vraag. Het wordt een low-key stripnamiddag met enkele signerende auteurs en een leuk stripaanbod van vooral plaatselijke stripliefhebbers.

Tegelijk loopt het Filmfestival in dezelfde ruimte, ruime bar aanwezig. Er lopen redelijk wat filmliefhebbers rond dus DVD's mogen meegebracht worden maar het moet wel vooral een stripaanbod blijven.

Inschrijven via bontemagazine@gmail.com

http://www.brugsestripbeurs.be/

brugsestripbeurs-2018.jpg

sint-lodewijkscollege_med.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, marioboon zei:

Mooie affiche van Tom!

Het is de cover van de Lustige kapoentjes bundeling die ik mag hergebruiken van Tom, perfect voor de poster.

lustige kapoentjes.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 13/8/2018 om 11:42, linthout zei:

Wat een leuk initiatief! Als ik tijd heb kom ik eens zien.

Ik hoop dat het lukt om te komen, wordt een gezellige boel en ik probeer een leuk aanbod op te bouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

We krijgen een volle pagina reclame in het programmaboekje van het filmfestival en ook opname in de najaarsfolder van m'n uitgeverij.

De ruimte worden verdeeld onder de standhouders, ik probeer iedereen 2 tafels te geven. Inschrijven kan via mail of een PB op het forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 14/9/2018 om 17:31, Hollywood zei:

Al namen gekend Peter?

Deze week zet ik de lijst met auteurs vast, nog even geduld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen