Ga naar inhoud

Kampen 18 augustus


eriktex

Recommended Posts

De gezelligste beurs van Nederland! Veel tekenaars (NL + B ) en leuke kramen. Altijd mooi weer. Plus, in de historische binnenstad, dus moeder de vrouw kan lekker winkelen. Wie gaan er allemaal?

 

HUM! heeft 8 strekkende meter in de Oudestraat. In de voor-premiere nemen we alvast mee de nieuwe (en onze een-na-laatste) Philemon met reguliere cover en met gelimiteerde oude cover. Tevens altijd 1 of 2 beursaanbiedingen.

 

katNieuwv1_light.thumb.jpg.8df34e69fea29f6968db13028f27a3b4.jpgkatOudv1_light.thumb.jpg.972a732076e07a0bbedd6b24752d3dcd.jpg

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Het Kamper Stripspektakel is mijn favoriete Nederlandse stripbeurs. Ik was er vroeger een trouwe klant. Maar het is al een aantal jaren geleden dat ik er nog eens was, want ik ben ook deze keer niet geweest.

Verplaatsingen waren vroeger nooit een probleem voor mij, maar met het ouder worden heb ik een tegenzin opgevat tegen lang onderweg zijn. Kampen is voor mij twee keer vier uur in de trein.

 

Hier een leuk filmpje over deze stripbeurs eergisteren.

 

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...