Ga naar inhoud

34e Brabants Stripspektakel 18 & 19 mei 2019


BSS

Recommended Posts

2 uren geleden, alexjodo zei:

5€ extra (daedalus/HUM!) of 24€ extra (DDB)

het eerste is volgens mij toch goedkoper?

Nogmaals, klantvriendelijk heeft niks met goedkoper te maken. 

Ik kan goedkoop werk uitbesteden, maar dat is niet perse klantvriendelijker......al zeg ik hier ook niet dat het niet zo is 😀

 

Kortom, het is keuzes maken, maar de stripwereld draait niet om de 25 dediejagers, dat was mijn punt.

Van mij hoeven die sleeve beursedities ook niet. Persoonlijk zou ik geen moeite hebben met een Amerikaans systeem, gewoon een prijslijst naast een snel kopje bij een boek.

 

 

Link naar reactie

Volgens mij is de overstap van Veldhoven naar Eindhoven vlekkeloos gegaan. De organisatie en al z'n vrijwilligers hebben 't prima geregeld. Persoonlijk vind ik een oud theater midden in een leuke binnenstad aantrekkelijker, maar daarvoor hebben we Breda en Haarlem al.

 

De catering was echter wel een grote minpunt. Zelf neem ik nog wel eens een broodje mee van huis (echte Hollander), maar onze twee buitenlandse gasten kon ik vrijwel niks aanbieden, hooguit een tosti of een slap broodje kaas. En het broodje kroket wat ik nuttigde was van een bedenkelijke horeca-goedkoopheid (geen of nauwelijks vlees vrees ik) gebakken in verouderd vet... Ik ken genoeg sportkantines waar beter eten geserveerd wordt. Verbeterpuntje.

 

Zondagmiddag kregen we nog een mooi afscheidskado van de vrouw van Andrea Venturi - Keiko Ichiguchi. Wat is nou leuker dan een tekening krijgen van je gasten met daarop afgebeeld je gasten zelf?

 

40927625423_0ba24f67e2_b.jpg

 

 

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
6 uren geleden, Tweetie zei:

Je noemt uitgeverijen als bv Hauwaerts niet eens. Die hadden ook tekenaars bij die goedkoop dedis zaten te maken. 

Jammer genoeg lijken de dedijagers echt alleen interesse voor buitenlandse tekenaars te hebben.

En daar zaten dan een Deen Lars Jakobsen, een Oostenrijker Pirg, een Duitser Erik en een Belg Ersel  (Het voelt aan als het begin van een mop....)

Link naar reactie
23 uren geleden, Ambreville zei:

Een geweldig goede tekenaar waar je zonder meerprijs een dédi kon krijgen en waar jammer genoeg zondag weinig volk stond is Fred De Heij. Onbegrijpelijk dat L niet wat meer promotie rond hem voert en hem wat meer in het zonnetje zet.

Natuurlijk is hij voor mij een buitenlandse tekenaar. Ik ben wel langs de binnenlandse talenten Wasterlain (2 keer)  en Jean-Pol gegaan. Dus toch wat interesse :)

 

IMG-20190521-WA0010.jpeg

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
Op 20/5/2019 om 19:49, Ambreville zei:

Een geweldig goede tekenaar waar je zonder meerprijs een dédi kon krijgen en waar jammer genoeg zondag weinig volk stond is Fred De Heij. Onbegrijpelijk dat L niet wat meer promotie rond hem voert en hem wat meer in het zonnetje zet.

 

 

Helemaal mee eens:

 

1924849654_heij1.thumb.jpg.79518df514c01e645fe94b77514c15e8.jpg

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik vind het erg jammer dat het in Mei is.

September was voor mij altijd een mooie datum.

Misschien omdat de vakantie net voorbij was en er weer iets was om naar uit te kijken?

Ik ga al jaren naar Gouda en dit is voor mij te kort op.(met name financieel na in Gouda geweest te zijn).Ik vind altijd leuke dingen.

de reguliere boeken koop ik daar niet maar bij de plaatselijke winkel, neat stuff in dit geval.

Maar heb al die jaren genoten van de beurs.

Link naar reactie
1 uur terug, Willem zei:

Ik vind het erg jammer dat het in Mei is.

September was voor mij altijd een mooie datum.

Misschien omdat de vakantie net voorbij was en er weer iets was om naar uit te kijken?

Ik ga al jaren naar Gouda en dit is voor mij te kort op.(met name financieel na in Gouda geweest te zijn).Ik vind altijd leuke dingen.

de reguliere boeken koop ik daar niet maar bij de plaatselijke winkel, neat stuff in dit geval.

Maar heb al die jaren genoten van de beurs.

Thanks!

giphy.gif

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...