Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Koen

Off-Topic Draadje.

Recommended Posts

Koen   

In Gorinchem te koop bij Kippenvel:

Gorinchem

Vergeten verhalen 6

Blanche & Gijske

In kleur /20x 28 cm

Tekeningen: Aloys Oosterwijk

Tekst: Patty Klein

Verscheen eerder in Tina

Datum : maart 2013

www.stripindex.nl

Ziet er gedateerd, mottig uit in mijn ogen. Misschien zijn ze beter vergeten gelaten, die stripverhalen. Of ben ik weer verkeerd ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Waldorf   

Ziet er gedateerd, mottig uit in mijn ogen. Misschien zijn ze beter vergeten gelaten, die stripverhalen. Of ben ik weer verkeerd ?

Je kon natuurlijk ook gezegd hebben: "Welkom op de Reep, beste André. Ik ben brigadier Koen, ik moet er onder andere voor zorgen dat hier niet teveel met modder gegooid wordt."

Los daarvan denk ik dat je gelijk hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Mask   

Je hebt die strip niet gelezen, maar je velt al een meedogenloos oordeel op basis van de cover.

Daar dient toch een cover voor: het vormen van een eerste oordeel ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Koen   

Ik kan soms een ware provocateur zijn maar meestal meen ik wat ik zeg. Je hebt trouwens gelijk in je opmerking, Kool Thing. Waarschijnlijk stoort Kontiki zich al een tijdje aan eerlijke, onverbloemde opmerkingen van me, ook met betrekking tot zijn berichtgeving. Hoewel we beiden stripfanaat zijn en we al samen op pad zijn gesignaleerd, zijn we in wezen enorm verschillende mensen met verschillende smaken. Hij zegt dat ik opmerkingen geef over zaken die me niet interesseren maar dat is verre van waar. Strips in alle vormen en maten zijn mijn grote passie maar ik ben geen verkoper of zelfs een vertegenwoordiger van stripwinkels zoals Kontiki. Mocht ik door mijn moderator-functie mijn gedacht niet mogen zeggen, dan was ik geen moderator meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Olsimar   

Een moderator mag van mij een mening hebben... :e009:

Maar Aloys Oosterwijk en Patty Klein zijn zeker niet de minsten. Het is een typische doelgroepstrip en als je de Tina kent weet je welke dat is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
retep   

Een moderator mag van mij een mening hebben... :e009:

Maar Aloys Oosterwijk en Patty Klein zijn zeker niet de minsten. Het is een typische doelgroepstrip en als je de Tina kent weet je welke dat is.

2

Overigens vind ik de "oudere" stripalbums van Oosterwijk (bijv. Mergwolf van de reeks Cor Morelli) zeer goed. Alleen al voor het tekenwerk zou ik zo'n boekje kopen dan wel aanraden !

ps natuurlijk mag onze Koen de veldwachter ranten wat hij wil, het leuke is dat hij dan weer snel tot de orde wordt geroepen !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Log in om dit te volgen