Ga naar inhoud

Nog meer hokjesdenken?


marioboon

Recommended Posts

Waarom was dat nu nodig om een subforum "Europese strips" te maken? Totaal overbodig en zal zeker niet bevorderlijk zijn voor de algemene participatie, toch?

Zeker als ik dan zie dat de "Marini vs Batman" topic in de Europese strips is gestoken...

 

Zet dat allemaal terug in 1 forum. Ook de manga en de comics subforum, weg met het ghetto-denken!

Link naar reactie

We willen het toch eens uitproberen, als het niet goed loopt na een tijdje kunnen we die terug samenvoegen.

 

Comics en manga hebben we eerst afgesplitst omdat die onderwerpen te vlug van de voorpagina verdwenen en dat heeft wel geholpen, het is overzichtelijker en veel meer op topic.

 

Als je alles in 1 forum wil kun je nu ook de 'fluid' layout gebruiken, op de hoofdpagina klik je dan op deze icon. Dan zie je alles in 1 forum, werkt super en iedereen tevreden..

 

fluid.jpg

 

Link naar reactie

Met deze opsplitsing zou ik de "Strips algemeen' nu toch wat meer naar beneden schuiven.

En als ik helemaal mijn ding kon doen zou ik de onderverdeling nog wat meer aanpassen naar

 

 

Strips

- Europese strips
- The Comics Corner
- Manga
- Strips algemeen

 

Marktplaats
- Stripbeurzen
- Te Koop
- Gezocht
- Veiling berichten

 

?!#?
- Het atelier
- Chocolatebar

 

Informatief
- Toernooi
- Strips algemeen - archief
- Zandbak

Link naar reactie

Geen fluid button op de smartphone. Ik gebruik zelden pc voor dit forum. Ik ga het even sterker zeggen: het is absolute nonsens om die euro-strips een eigen tak te geven. Ik ga heel af en toe in comics en manga-tak kijken. Euro is toch de meerderheid, dus hou dit gewoon in strips algemeen. Er heeft toch niemand achter gevraagd om dat af te splitsen, noch over geklaagd dat dit allemaal in strips algemeen zit?

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Omdat 'Strip van de dag' voornamelijk over Europese strips ging, aangezien andere "genres" (verkeerde woordkeuze) een eigen onderverdeling hebben waar een soortgelijk topic ook bestaat? Lijkt mij niet onlogisch.

 

De stripfiguur-thread is inderdaad eerder iets voor 'Strips Algemeen'.

 

En verder, geef het een kans. Nu is er veel gewoel, binnen 4 weken hoor je niemand meer. Maar goed, ik val in herhaling. ;)

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
3 uren geleden, esteban² zei:

Omdat 'Strip van de dag' voornamelijk over Europese strips ging, aangezien andere "genres" (verkeerde woordkeuze) een eigen onderverdeling hebben waar een soortgelijk topic ook bestaat? Lijkt mij niet onlogisch.

 

 

Die hele opdeling is kunstmatig. Moet Come again van Nate Powell bij comic van de dag omdat ik het in het Engels gelezen heb? Want Swallow me whole van Nate Powell is destijds vertaald in het Nederlands, en die is zeker aan bod gekomen in strip van de dag. Komt er een apart draadje voor strips die ik in het Frans lees? Wat een flauwe kul, niemand wil nog geconfronteerd worden met anderen. Waarom moeten we onze horizon zo smal mogelijk maken?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
21 minutes ago, Waldorf said:

 

Die hele opdeling is kunstmatig. Moet Come again van Nate Powell bij comic van de dag omdat ik het in het Engels gelezen heb? Want Swallow me whole van Nate Powell is destijds vertaald in het Nederlands, en die is zeker aan bod gekomen in strip van de dag. Komt er een apart draadje voor strips die ik in het Frans lees? Wat een flauwe kul, niemand wil nog geconfronteerd worden met anderen. Waarom moeten we onze horizon zo smal mogelijk maken?

 

Nu vat je het te zeer op als een scheiding, terwijl het gewoon een onderverdeling is.

Ik ben nog geen enkele stripwinkel tegengekomen waar men niet eenzelfde onderverdeling maakt. En ik zou wel eens willen weten hoeveel lezers hier hun engelstalige comics gewoon kriskras tussen hun nederlandstalige strips zetten.

Je gaat altijd wel gevallen hebben die zowel in het ene als in het andere vakje kunnen geplaatst worden, maar dat geldt voor alles. Voor de bestanden op je computer, voor de inhoud van je kasten, ...

 

 

 

Link naar reactie

Ik hou voor alle duidelijkheid mijn Jommeke en Kiekeboe compleet. Uit nostalgie alsook voor mijn zoontje. Maar de zoveelste cover van de nieuwe Rode Ridder interesseert me minder. De Jommeke door Griffo interesseert me dan weer wel, dus graag nog een subtopic 'spin-off van Vlaamse strips', met daar weer subtopics 'top' (bv. Amoras, de nieuwe Jommeke een kans geven) en 'flop' (bv. Red Rider, J.ROM). 😁

 

Link naar reactie
19 uren geleden, Bonte zei:

Dat zou hetzelfde moeten werken, welk thema gebruik je?

Na best wel wat gedoe, toch gevonden.

Eerlijk gezegd de 2 weer bij elkaar gezet. Een aantal van mijn favorite topics waren nu verdeeld en dat ervaar ik niet als handig.

Mede door het feit dat ik gedurende de dag vele keren even kijk of er nog nieuws is. Dan is het fijn om ze bij elkaar te hebben. 

 

Bij deze nog mijn waardering voor het forum ansich. Wat zouden we zonder moeten? Thanx!!!

Link naar reactie

Dat topic overzicht is een ontdekking. Voegt alle subfora die ik regelmatig bekijk samen en zorgt ervoor dat je die opdeling volledig kan negeren. Super handig. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...