Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Veto

Boekenbeurs Antwerpen 2018

Recommended Posts

30 minuten geleden, Veto zei:

Vanaf zondag 28 oktober tot en met zondag 11 november loopt opnieuw de Antwerpse Boekenbeurs.
Benieuwd of er verrassende stripmakers zullen komen signeren...

Veto wordt zo langzamerhand de fanatiekste dedie jager:D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zie geen stripwinkel Alex meer staan tussen de standhouders. Wel stripwinkel Het Besloten Land. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Veto zei:

Ik zie geen stripwinkel Alex meer staan tussen de standhouders. Wel stripwinkel Het Besloten Land. 

Dat zou heel jammer zijn, want dat was de afgelopen jaren degene die nog het meeste deed voor de dedi-jagers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tweetie zei:

Dat zou heel jammer zijn, want dat was de afgelopen jaren degene die nog het meeste deed voor de dedi-jagers.

Sorry, Alex dan toch bij standhouders gevonden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb de indruk dat de signeersessies van tekenaars vroeger meer gebundeld waren op enkele dagen. Nu is het erg verspreid. Ook komen ze op minder dagen signeren.

Er staat per stand ook niet meer wie er komt. En een plannetje heb ik ook nog niet gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, nonkel Fillemon zei:

Ik heb de indruk dat de signeersessies van tekenaars vroeger meer gebundeld waren op enkele dagen. Nu is het erg verspreid. Ook komen ze op minder dagen signeren.

Eerlijk gezegd lukt het mij totaal niet om te zien wie er komt signeren. De zoekfuncties op de site zijn afgrijselijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voorlopig veel 'usual suspects' : Merho, Morjaeu, Gerd Van Loock en Philippe Delzenne, Kim, Ilah, Lectrr, Urbanus en Linthout... Ook enkele Hollandse tekenaars als Kenny Rubenis, Aimée de Jongh en Maaike Hartjes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, Tweetie zei:

Eerlijk gezegd lukt het mij totaal niet om te zien wie er komt signeren. De zoekfuncties op de site zijn afgrijselijk.

Zowel de Vlaamse als de Franse site (foire) zij beide zo beroerd dat ik niet meer zoek.

Met verschillende zoekingangen, dag, uitgever,etc, zelfs verschillende resultaten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/10/2018 om 18:59, Guilty Pleasure zei:

Zowel de Vlaamse als de Franse site (foire) zij beide zo beroerd dat ik niet meer zoek.

Met verschillende zoekingangen, dag, uitgever,etc, zelfs verschillende resultaten.

De Franse site is beter, want daar kan je al tenminste zoeken op wat voor soort auteur je wilt vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Stilaan sijpelen ook enkele namen binnen op de site van auteurs die je niet elk jaar in Antwerpen ziet: Griffo, Sente, Peter Van Dongen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, Veto zei:

Stilaan sijpelen ook enkele namen binnen op de site van auteurs die je niet elk jaar in Antwerpen ziet: Griffo, Sente, Peter Van Dongen...

Maar je kunt ze op de site alleen vinden als je weet op welke dag ze komen...... 

Is de site gemaakt door een dedi-jager die auteurs voor concurrentie onzichtbaar wil maken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tweetie zei:

Maar je kunt ze op de site alleen vinden als je weet op welke dag ze komen...... 

Is de site gemaakt door een dedi-jager die auteurs voor concurrentie onzichtbaar wil maken? 

Er is een optie om te zoeken . Kijk bij de 3 streepjes rechts boven. In het menu krijg je dan onderaan een zoekoptie. 

Blijft natuurlijk dat je eerst moet weten wie er komt.

Misschien dat Veto ons regelmatig bij-appt.

Blijft dat de site raar is. Pas als je weet wie komt kun je zoeken en anders elke dag bekijken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog even geduld. Vorig jaar kon je de 'Standhouders' apart aanklikken en dan scrollen activiteiten en signeersessies van deze standhouder in beeld. Het volstaat dan om gewoon te gaan kijken bij Stripwinkel Alex, Pinceel, Besloten Land, Standaard Uitgeverij, Ballon Media. Ik veronderstel dat dit bij deze editie ook weer mogelijk zal zijn. Dat hoop ik tenminste...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Al geprobeerd en dat werkt dit jaar niet meer. Je ziet alleen de standactiviteitenen auteurspodium, maar niet de signeersessies  per stand. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, Tweetie zei:

Al geprobeerd en dat werkt dit jaar niet meer. Je ziet alleen de standactiviteitenen auteurspodium, maar niet de signeersessies  per stand. 

Rustig Tweetie, dat zal wellicht nog wel komen. Don't stress ! 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/10/2018 om 18:04, Tweetie zei:

Sorry, Alex dan toch bij standhouders gevonden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je kan per stand de tekenaars zien. Ook bij stripwinkel Alex. Maar heel mager aanbod. Enkel Leemans en Cambré komen er aanschuiven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In ieder geval is het zoekmechanisme weer hersteld, dat is al wat. 

Maar hopelijk komen er nog wat auteurs bij, want het is nogal mager voor de dedi-jagers. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 hours ago, Tweetie said:

Maar hopelijk komen er nog wat auteurs bij, want het is nogal mager voor de dedi-jagers. 

Een Hollander die klaagt over tekort aan aanwezigheid op een Vlaamse boekenbeurs? 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, Tweetie zei:

We zullen volgend jaar vragen of ze in Veldhoven ook Kookboeken, streekromans en Literatuur stands regelen. 

Klagen over het feit dat een BOEKENBEURS te weinig tekenaars heeft voor dedi-jagers, die nagenoeg elk weekend stripspeciaalzaken en dorpen in Belgie en Frankrijk afstruinen...😞😞....er is echt meer in het leven....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...