Ga naar inhoud

Boekenbeurs Antwerpen 2018


Veto

Recommended Posts

39 minutes ago, Tweetie said:

Zo ongeveer iedere actie is beter dan helemaal niks doen. 

Als het helpt om meer strips te verkopen, is het OK voor mij. 

 

In dit geval is het zelfs best wel leuk voor diegenen die met B & M op de foto  willen. 

Op FACTS is dit soort fotos meestal vrij duur.   

Kleine nuance, enkel foto's met uitgenodigde acteurs zijn betalend op FACTS..

Wil je op de foto met verklede bezoekers, handelaars of ingehuurde mensen die verkleed zijn als Blake en Mortimer, dan zal dat ook op FACTS steeds gratis zijn (als je het vriendelijk vraagt, hé) 

Link naar reactie

Die gratis inkom, en vooral de voordracht, en daarna de signering waren toch mooi genoeg?

Echter had ik, zoals eerder hier aangegeven, geen vrijkaart daarvoor, alhoewel er personen die later dan mij hadden ingeschreven wél een toegang daartoe.

Twee fidele forumers boden me hun plaats aan. Jammer genoeg vertrok de trein van hier naar ginder vier minuten te vroeg en dan nog van een verkeerd spoor, en was er daarna geen treinverkeer meer richting Boekenbeurs. Ja, wel gedoe met bussen en trams, maar dan ging ik hopeloos te laat zijn.

Daar sta je dan als Blake en Mortimer fan, die vrijwel alles heeft, gaande van de complete mobilesverzameling tot het theeblik dat vorige week verkocht werd.

Ik denk er nu over na om alles - behalve de strips - te verkopen. Zou dat nog wat opbrengen?

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Sinds mijn 8 jaar ging ik - de eerste vijf jaar onder begeleiding van mijn vader - naar de boekenbeurs.

Ik ben er nu 58. Dat is dus een halve eeuw. Maar dit jaar ben ik voor het EERST niet geweest. Héél graag was ik er, maar de vervoersomstandigheden beslisten er anders over.

Nu begin ik er over te denken om gewoon nooit meer te gaan, want het mooie rijtje is nu toch verbroken. En de commercie overheerst tegenwoordig de liefde voor het boek en de strip.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...