Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Paul_NL

Meningen (Ongefilterd en Ongezouten)

Recommended Posts

5 uren geleden, Daan zei:

Ach, kom, dat is wel heel bagatelliserend. Lees die draadjes nog maar eens terug! Zo vaak wanneer deze, door mij zeer gewaardeerde medeforummers, antwoorden gaven op vragen of vertelden waar ze mee bezig waren, werd er weer over dezelfde pijnpuntjes gezeurd. Ze werden regelmatig afgeschilderd alsof ze hier alleen maar kwamen om reclame te maken. Zelfs als ik geen voeten zou hebben zou ik mij hierdoor op mijn teentjes getrapt voelen.

Inderdaad. Wat een gezever zeg over die hc en sc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, Zwendel zei:

Inderdaad. Wat een gezever zeg over die hc en sc.

Los van het feit dat ik me om dit aspect van het DDB uitgavebeleid zelf niet druk zou maken, was er een groot aantal verschillende mensen die die dit noemde, dus kennelijk zijn er veel mensen die zich er aan storen. 

En ik snap niet waarom de eerste persoon wel die vraag mag stellen, maar de vijfde persoon die er hetzelfde over denkt niet. 

Je moet er ook ook rekening mee houden dat niet iedere persoon op een forum de hele geschiiedenis van een draad  gaat lezen voor hij z'n meningen naar voren brengt. Herhaling is gewoon onvermijdelijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, Tweetie zei:

Los van het feit dat ik me om dit aspect van het DDB uitgavebeleid zelf niet druk zou maken, was er een groot aantal verschillende mensen die die dit noemde, dus kennelijk zijn er veel mensen die zich er aan storen. 

En ik snap niet waarom de eerste persoon wel die vraag mag stellen, maar de vijfde persoon die er hetzelfde over denkt niet. 

Je moet er ook ook rekening mee houden dat niet iedere persoon op een forum de hele geschiiedenis van een draad  gaat lezen voor hij z'n meningen naar voren brengt. Herhaling is gewoon onvermijdelijk. 

Je moet er ook rekening mee houden dat er hier mensen zitten die nooit eens foto’s posten van hun nieuwe strips.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Bonte 

En even een opmerking over het opsplitsen van draadjes: 

Ik snap niet dat je de laatste twee reacties op het DDB-topic wel daar laat staan en de rest naar de Chocolate bar trekt. Wees dan consequent. 

Die reactie van Ishtar over "het zogenaamde trollen"na de aankondiging dat het alleen maar over DDB uitgave beleid zal gaan , gaat natuurlijk ook niet over DDB uitgavebeleid en is echt een uitnodiging om de discussie in de DDB draad voort te zetten.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
24 minutes ago, Tweetie said:

@Bonte 

En even een opmerking over het opsplitsen van draadjes: 

Ik snap niet dat je de laatste twee reacties op het DDB-topic wel daar laat staan en de rest naar de Chocolate bar trekt. Wees dan consequent. 

Die reactie van Ishtar over "het zogenaamde trollen"na de aankondiging dat het alleen maar over DDB uitgave beleid zal gaan , gaat natuurlijk ook niet over DDB uitgavebeleid en is echt een uitnodiging om de discussie in de DDB draad voort te zetten.  

Omdat die dan terecht komen midden een andere discussie, het is niet de bedoeling om alles rigoureus te verplaatsen, enkel als de OT te uitgebreid is. Het is geen exacte wetenschap en soms zijn we ook eens lui.

Deel dit bericht

Link naar bericht
41 minuten geleden, Bonte zei:

Omdat die dan terecht komen midden een andere discussie, het is niet de bedoeling om alles rigoureus te verplaatsen, enkel als de OT te uitgebreid is. Het is geen exacte wetenschap en soms zijn we ook eens lui.

I feel for you (en alle stripliefhebbers)

Dingesens die op een stripforum zeggen dat ze hun geld beter aan wat anders besteden dan aan strips.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Momenteel word ik ook aangevallen op een forum, nota bene door iemand die bijna nooit reageert. Maar misschien is dat een pseudoniem van iemand die onder een andere naam wel erg actief is. Je hebt ze in alle soorten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

"Trollen" is soms nodig.

De afgelopen weken heb ik op Facebook een totaal incompetente PVDA-kandidate (misschien wel de slechtste kandidaat van heel Leuven) met de grond gelijk gemaakt. Het was misschien hard maar bekijk eens zo; ik kon doen zoals iedereen en haar stiekem uitlachen of haar uit de politiek pesten en voorkomen dat ze keihard op haar gezicht gaat.

Spijt? Niet het minste!

Had ik er ook niet stiekem een klein beetje genoegen in om een complete debiel met het temperament van een steenmarter op vloeibare XTC te sarren? Eigenlijk wel. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik snap wat je bedoelt en eerlijk, ik bezondig me er ook wel eens aan. Al zal ik nooit op de man spelen, altijd op de bal.

Ik bezondig me soms aan reacties op pagina's genre "ge zijt van..." Dat is bij ons begonnen als een mooie pagina waarin vooral de oudheidkundige kring zich in kon uitleven, of waar activiteiten werden aangekondigd. Nu is dat helemaal verworden tot een zeur- en klaagpagina over de onnozelste zaken. Ook wanneer iemand ergens een sirene hoort, schieten ze in gang om mekaar te vragen "of er toch niets ergs is gebeurd". Luiezetelramptoerisme, qua.

Sinds ik een speed pedelec heb, zit ik ook op enkele pagina's die daarover gaan, en dan krullen mijn tenen als ik lees hoe men de eigen overtredingen tracht te vergoeilijken, of hoe men mekaar soms gewoon verkeerde info zit door te geven. Recent was er heisa over Park Spoor Noord, waar een politieactie werd gehouden omdat er om de haverklap pedelecs aan 40km/h over de paden knallen, terwijl ze er geeneens mogen rijden. Reden genoeg voor hen om op facebook de bezorgde buren en de politie af te zeiken, liever dan het eigen gedrag eens onder de loep te nemen.

En ja, dan durf ik wel eens een knuppel in het hoenderhok te gooien. Hen idioten noemen is niet nodig, ze laten zich heel eenvoudig zelf kennen...

Trouwens, PVDA en incompetent, is dat geen conditio sine qua non?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen